Ämne: Dagens Win!

  1. #12151
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av vivarn Visa inlägg
    Håll mopedsnacket i moppetrådar eller liknande då. Och lägg upp brallorna i stil, mode -tråden!
    Och så skiter vi fullständigt i denna tråden! Best idea today.

  2. #12152
    Citat Ursprungligen postat av Filip Visa inlägg
    Jag skrev ju bara dagens win? Och just dagens handlade om hockey?
    Visst, om du skriver till exempel att "Bla bla bla" vann med 3-1 idag" eller nå, förstår jag.

    Men inte att sitta och skriva när dom gör mål. Det gör man i hockeytråden tycker jag.

  3. #12153

  4. #12154
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av vivarn Visa inlägg
    Shit, ironi funkar verkligen inte på detta forumet. Och det var ju därför jag skrev det, om allt skulle delas upp i olika trådar så skulle denna tråden dö ut ju.
    Jag vet, jag fortsatte på din ironi. Alltså, d.v.s. jag höll med dig.

  5. #12155
    Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    Tjörn
    Inlägg
    5 637
    Hjälpte en polare att köpa en moppe fyrhjuling. fick köra skåpbil i typ 20mil, för jävla skoj att köra såna




  6. #12156

  7. #12157
    Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    Tjörn
    Inlägg
    5 637
    Citat Ursprungligen postat av BlasterGurra^ Visa inlägg
    Ska inte hacka på dig nu, även fast jag även skrev emot dig i biltråden. Men vad är det roliga att köra en sån bil haha? Kör sån bajs på jobbet varje dag typ, fast vw skåpbilar, finns nog inget drygare..
    Haha ingen fara
    Det är något speciellt med att pressa en liten dieselmotor och jaga bilar på motorvägen det är jag och Gurkiz

  8. #12158
    ozcaarls avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    StockholM/Älta/tyresö/Nacka
    Inlägg
    2 297
    101 häst kan ju inte vara allt för spännande hahah, rätt mycket Nm kan jag tänka mig iof

  9. #12159

  10. #12160
    Om man får blanda sig i denna disskution, teamet köpte en Mercedes Sprinter, den gick som fan, säkert 800 nm, axxade ifrån italienska bilförare utan problem!
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    köp ridstövlar och hjälm också när du ändå är i farten. sanslöst jävla bögigt med såna där jackor, ser mest ut som en snobb-bonde som kommer direkt från ridpolon. inte för att du bryr dig men ändå

  11. #12161
    Provade MIG idag. Nästan för lätt..

  12. #12162
    Citat Ursprungligen postat av M.Larsson Visa inlägg
    Provade MIG idag. Nästan för lätt..
    Går du industri eller ?
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    köp ridstövlar och hjälm också när du ändå är i farten. sanslöst jävla bögigt med såna där jackor, ser mest ut som en snobb-bonde som kommer direkt från ridpolon. inte för att du bryr dig men ändå

  13. #12163
    Citat Ursprungligen postat av ajonson Visa inlägg
    Går du industri eller ?
    Går skog

  14. #12164

  15. #12165
    Citat Ursprungligen postat av Mrpalmer Visa inlägg
    Hahah, läste de helt fel, trodde du hade varit kollat dig för ngn könssjukdom hahahahah
    hahahaha WTF

  16. #12166
    Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    Tjörn
    Inlägg
    5 637
    Citat Ursprungligen postat av BlasterGurra^ Visa inlägg
    haha.. så otroligt sega, kan vara lite litet drag när turbon laddar.. sen dånar det bara så mycket i dem, det enda som är gott är väl att man sitter så gott. ovanför ratten haha.. jävla skillnad när man hoppar i bmwn sen där man knappt ser öven ratten
    Min hade inte ens en turbo man slänger i nästa växel vid 4000rpm sen så håller man på så upp till 6an så ligger man och sniffar bilar i rumpan på motorvägen upptäckte dock att hastighetsmätaren visade 7km/t fel, vi hade en bärbar gps med oss som visade vägen, visade då även hastighet. Men över ärliga 130 kom vi iaf

  17. #12167
    ozcaarls avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    StockholM/Älta/tyresö/Nacka
    Inlägg
    2 297
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    Min hade inte ens en turbo man slänger i nästa växel vid 4000rpm sen så håller man på så upp till 6an så ligger man och sniffar bilar i rumpan på motorvägen upptäckte dock att hastighetsmätaren visade 7km/t fel, vi hade en bärbar gps med oss som visade vägen, visade då även hastighet. Men över ärliga 130 kom vi iaf

    Den hade däremot 101 feta hk Någon som vet hur många Nm det brukar vara i t.ex folka buss? Största dieseln syftar jag på då

  18. #12168

  19. #12169

    Reg.datum
    Sep 2010
    Ort
    västervik
    Inlägg
    975
    Citat Ursprungligen postat av pluppen Visa inlägg
    http://www.vureel.com/video/31798/Two-and-a-Half-Men-S09E01

    Första avsnittet av Two And A Half Men med Ashton Kutcher, det verkar faktiskt bli helt okej!
    gillar det inte! charlie sheen skare va! tkte begravningen kändes jävligt lame, va inte kul nånstans. och senare blev det ju inte direkt mycket bättre heller..
    §6.2 Signaturer: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid skärmupplösning 1280x1024. Max tillåten storlek på bild är 468x60 pixlar, har du både text och bild så tillåts max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024.

  20. #12170
    Citat Ursprungligen postat av kattens Visa inlägg
    gillar det inte! charlie sheen skare va! tkte begravningen kändes jävligt lame, va inte kul nånstans. och senare blev det ju inte direkt mycket bättre heller..
    Nää, ingen kan ju ersätta honom fullt ut! Men jag tror ändå det kommer fungera helt okej med Aston Kutcher.
    Citat Ursprungligen postat av EagleEye Visa inlägg
    Livet som snygg är alltid svårt. Så jag brukar säga till folk att jag har en svår uppväxt
    Självgod?


  21. #12171

    Reg.datum
    Sep 2010
    Ort
    västervik
    Inlägg
    975
    Citat Ursprungligen postat av pluppen Visa inlägg
    http://www.vureel.com/video/31798/Two-and-a-Half-Men-S09E01

    Första avsnittet av Two And A Half Men med Ashton Kutcher, det verkar faktiskt bli helt okej!
    Citat Ursprungligen postat av pluppen Visa inlägg
    Nää, ingen kan ju ersätta honom fullt ut! Men jag tror ändå det kommer fungera helt okej med Aston Kutcher.
    kanske, kanske inte. han är för ung för att ta efter charlie enligt mig. men som sagt, han får ngra avsnitt så lär vi väl märka
    §6.2 Signaturer: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid skärmupplösning 1280x1024. Max tillåten storlek på bild är 468x60 pixlar, har du både text och bild så tillåts max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024.

  22. #12172
    Citat Ursprungligen postat av kattens Visa inlägg
    kanske, kanske inte. han är för ung för att ta efter charlie enligt mig. men som sagt, han får ngra avsnitt så lär vi väl märka
    Precis!
    Citat Ursprungligen postat av EagleEye Visa inlägg
    Livet som snygg är alltid svårt. Så jag brukar säga till folk att jag har en svår uppväxt
    Självgod?


  23. #12173
    Citat Ursprungligen postat av kattens Visa inlägg
    kanske, kanske inte. han är för ung för att ta efter charlie enligt mig. men som sagt, han får ngra avsnitt så lär vi väl märka
    "Kushter kommer dock inte att överta Sheens rollfigur, utan spela en ny rollfigur i serien" men men kommer ju verkligen inte vara samma program längre...
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    jävlar vilken hyper. har säkert hela 10hk och en toppfart på 85kmh

  24. #12174

    Reg.datum
    Sep 2010
    Ort
    västervik
    Inlägg
    975
    Citat Ursprungligen postat av Roxx_man95 Visa inlägg
    "Kushter kommer dock inte att överta Sheens rollfigur, utan spela en ny rollfigur i serien" men men kommer ju verkligen inte vara samma program längre...
    '

    ja, det vet jag men lixom. meningen med serien var ju mer lr mindre att charlie va så vild trots att han var så gammal..
    §6.2 Signaturer: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid skärmupplösning 1280x1024. Max tillåten storlek på bild är 468x60 pixlar, har du både text och bild så tillåts max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024.

  25. #12175
    Citat Ursprungligen postat av kattens Visa inlägg
    '

    ja, det vet jag men lixom. meningen med serien var ju mer lr mindre att charlie va så vild trots att han var så gammal..
    aa
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    jävlar vilken hyper. har säkert hela 10hk och en toppfart på 85kmh

  26. #12176

    Reg.datum
    Jul 2010
    Ort
    Hemligt
    Inlägg
    28
    Hörde ett samtal mellan två pensionärer idag på tunnelbanan
    Tant: Vad har du handlat?
    Gubbe: Ja lite smått och gott till middagen
    Tant: Vad blir det för någonting gott?
    Gubbe: Lever
    Tant: Leverstuvning?
    Gubbe: Jaa
    Tant: Helstekt?
    Gubbe: Jaa
    Tant: Vad det har regnat mycket på sensommaren
    Gubbe: Jaa
    Tant: Har du inget paraply?
    Gubbe: Nej
    1 minuts tystnad
    Tant: Naaaeee nu ska vi nog gå av

  27. #12177
    Våra två lektioner imorgon är tydligen inställda. Skönt.

  28. #12178
    Ledig imorgon!!! WOOOOOOOOOO

  29. #12179
    Citat Ursprungligen postat av Edde Visa inlägg
    "Nämen tjena gullet vad görs? inget själv? Jo själv ska jag köpa en 500 tvåtaktare och stegra utanför polishuset coolt va! Vill du ha min msn? "

  30. #12180

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in