Ämne: Dagens Win!

  1. #13681
    Citat Ursprungligen postat av Flarsson Visa inlägg
    Skrillex ikväll <3
    Fyfan så gärna man skulle vilja gå på det alltså...att man alltid ska vara för sent ute
    Citat Ursprungligen postat av EagleEye Visa inlägg
    Livet som snygg är alltid svårt. Så jag brukar säga till folk att jag har en svår uppväxt
    Självgod?


  2. #13682
    larsamagnussons avatar
    Reg.datum
    Aug 2010
    Ort
    söderhamn
    Inlägg
    961
    fyfan , var på resurs gympan idag, jävla sköna personer och jävligt het brud synd att alla andra i gruppen var som knubbsälar kom man där och va typ spinkis
    Citat Ursprungligen postat av Mattyyy Visa inlägg
    Jag får känslan av att du är jävligt kunnig jag har hört att Turbokit söker produktutvecklare du ska kanske söka dit?

  3. #13683

  4. #13684

  5. #13685

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    37°14′27″N
    Inlägg
    3 616
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    tbx från avstängningen igen för 3e gången
    2 är mitt fel
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Jag är en snabb jävel på att rätta folk. Kanske borde bli moderator och permbanna för felpost.

  6. #13686

  7. #13687

  8. #13688
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    ska se om ja kan bli de en 4e gång. ska leta upp nån sorglig jävel som man kan terra lite. tex en modd.
    skriv lite skit om negrer och araber, abk blir butthurt då har jag märkt, har du tur får du en mastodontban på 3 månader som en annan...

  9. #13689

  10. #13690
    Mediamarkt har öppnat i Luleå, mitt emot Elgiganten. DET ÄR (pris)krig!

  11. #13691
    Citat Ursprungligen postat av M.Larsson Visa inlägg
    Mediamarkt har öppnat i Luleå, mitt emot Elgiganten. DET ÄR (pris)krig!
    Se till att utnyttja prisgarantin till fullo nu då!
    Citat Ursprungligen postat av EagleEye Visa inlägg
    Livet som snygg är alltid svårt. Så jag brukar säga till folk att jag har en svår uppväxt
    Självgod?


  12. #13692
    Citat Ursprungligen postat av pluppen Visa inlägg
    Se till att utnyttja prisgarantin till fullo nu då!
    Ska dra dit när folkmassan lugnat sig ;D
    Behöver en kaffebryggare ^^

  13. #13693
    Mattyyys avatar
    Reg.datum
    Sep 2011
    Ort
    Eskilstuna
    Inlägg
    649
    Citat Ursprungligen postat av M.Larsson Visa inlägg
    Mediamarkt har öppnat i Luleå, mitt emot Elgiganten. DET ÄR (pris)krig!
    Det ska du utnyttja till max farsan skulle köpa en dator på media markt som kostade 7k där sen gick han över gatan till Elgiganten och snackar med it-chefen där och säger att samma dator kostar 7000 på media msrkt och 7200 på elgiganten så då sa han om ni inte kan fixa en deal här så går jag över gatan och köper datorn där med komplett tillbehörspaket så då slutade det med att pappa fick datorn för 6000kr , Virusskydd i 1 år och en datamus på köpet.


    Det här var i västerås

  14. #13694
    Citat Ursprungligen postat av Mattyyy Visa inlägg
    Det ska du utnyttja till max farsan skulle köpa en dator på media markt som kostade 7k där sen gick han över gatan till Elgiganten och snackar med it-chefen där och säger att samma dator kostar 7000 på media msrkt och 7200 på elgiganten så då sa han om ni inte kan fixa en deal här så går jag över gatan och köper datorn där med komplett tillbehörspaket så då slutade det med att pappa fick datorn för 6000kr , Virusskydd i 1 år och en datamus på köpet.


    Det här var i västerås
    Haha Får ta ett seriöst snack med farsan.. you know... Han som håller i cashen

    Han behöver verkligen en ny dator så!

  15. #13695
    Mattyyys avatar
    Reg.datum
    Sep 2011
    Ort
    Eskilstuna
    Inlägg
    649
    Citat Ursprungligen postat av M.Larsson Visa inlägg
    Haha Får ta ett seriöst snack med farsan.. you know... Han som håller i cashen

    Han behöver verkligen en ny dator så!
    Såna här lägen är helt perfekta för konsumenterna och det funkar bäst när dom precis har öppnat. Jag gjorde en liknande grej när jag köpte mitt Turtle beach headset fast då tjänade jag bara 300 men ändå

  16. #13696
    Citat Ursprungligen postat av Mattyyy Visa inlägg
    Såna här lägen är helt perfekta för konsumenterna och det funkar bäst när dom precis har öppnat. Jag gjorde en liknande grej när jag köpte mitt Turtle beach headset fast då tjänade jag bara 300 men ändå
    Aa jo. Men spara 300kr är ju inte helt fel!

  17. #13697
    Citat Ursprungligen postat av Mattyyy Visa inlägg
    Såna här lägen är helt perfekta för konsumenterna och det funkar bäst när dom precis har öppnat. Jag gjorde en liknande grej när jag köpte mitt Turtle beach headset fast då tjänade jag bara 300 men ändå
    procentuellt sett blir väl 300 rätt mycket för ett headset, om det inte är något dyrare så blir det väl 30-40% iaf

  18. #13698

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Olofström
    Inlägg
    6 543
    Var på mediamarkt å köpte mw3 för 349kr. var öppningerbjudande

  19. #13699
    Skrillex var helt jävla löjligt awesome <3
    En svensk tiger!

  20. #13700
    Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    Tjörn
    Inlägg
    5 637
    Njuter utav Los Angeles klimatet

  21. #13701
    Mattyyys avatar
    Reg.datum
    Sep 2011
    Ort
    Eskilstuna
    Inlägg
    649
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    procentuellt sett blir väl 300 rätt mycket för ett headset, om det inte är något dyrare så blir det väl 30-40% iaf
    Headsetet skulle ha kostat 2100 och jag betalade 1800kr istället

  22. #13702
    Citat Ursprungligen postat av Mattyyy Visa inlägg
    Headsetet skulle ha kostat 2100 och jag betalade 1800kr istället
    Drygt 14% m.a.o.

  23. #13703
    Jaegarns avatar
    Reg.datum
    Jan 2011
    Ort
    Sala
    Inlägg
    689
    Aahah, en kille samma årskurs som mig började puckla på en liten jävla kines som går runt och kaxar med allt och alla... Han har till exempel snackat skit om min andra kompis döda farsa..
    Iaf, lillskiten gick förbi killen i min klass(som nu får heta Johan) som står och plockar grejer i sitt skåp, och Johan vänder sig och säger att han är en jävla horunge och ska skärpa sig. Då puttar lillkillen till Johan och han puttar tillbaks, sedan slungar lillen ett slag över Johans vänstra öga, och Johan får flipp.. Han kastar sig över honom och börjar spöa skiten ur honom..
    Nu ser jag att dom håller på och slåss vid mitt skåp, så jag springer bort och tar tag i lillskiten och sliter bort honom från Johan och säger åt honom att sticka..

    Sen var det inte mer med det, jag och resten av min klass till idrottshallen för att ha idrott.. Sen när vi är ute i omklädningsrummet så kommer våran nya rektor Per, en f.ö. jävligt skön snubbe, ingen jävla torrboll som den förra.. Men jag hälsar och frågar vad han gör här, han svarar att han vill prata med mig...
    Och ja säger "Haha, ah absolut!" Och trodde att han skojade, men då sa han att han var seriös.

    Då går vi iväg och han säger att lillen hade sagt att jag höll i honom för att Johan skulle kunna slå honom mer. Men så var det ju inte, så han gick och pratade med Johan istället.

    Det var en kul eftermiddag.. Heheh
    Killar med smak kör Volvo med flak!

  24. #13704
    Citera för svar... seriöst.

  25. #13705
    Citat Ursprungligen postat av Jaegarn Visa inlägg
    Aahah, en kille samma årskurs som mig började puckla på en liten jävla kines som går runt och kaxar med allt och alla... Han har till exempel snackat skit om min andra kompis döda farsa..
    Iaf, lillskiten gick förbi killen i min klass(som nu får heta Johan) som står och plockar grejer i sitt skåp, och Johan vänder sig och säger att han är en jävla horunge och ska skärpa sig. Då puttar lillkillen till Johan och han puttar tillbaks, sedan slungar lillen ett slag över Johans vänstra öga, och Johan får flipp.. Han kastar sig över honom och börjar spöa skiten ur honom..
    Nu ser jag att dom håller på och slåss vid mitt skåp, så jag springer bort och tar tag i lillskiten och sliter bort honom från Johan och säger åt honom att sticka..

    Sen var det inte mer med det, jag och resten av min klass till idrottshallen för att ha idrott.. Sen när vi är ute i omklädningsrummet så kommer våran nya rektor Per, en f.ö. jävligt skön snubbe, ingen jävla torrboll som den förra.. Men jag hälsar och frågar vad han gör här, han svarar att han vill prata med mig...
    Och ja säger "Haha, ah absolut!" Och trodde att han skojade, men då sa han att han var seriös.

    Då går vi iväg och han säger att lillen hade sagt att jag höll i honom för att Johan skulle kunna slå honom mer. Men så var det ju inte, så han gick och pratade med Johan istället.

    Det var en kul eftermiddag.. Heheh
    Och hur gammal e "lill skiten" och ni två?
    Citat Ursprungligen postat av Zer0x Visa inlägg
    Ludix har jag för mig ska funka skitbra org.
    Citat Ursprungligen postat av AeroXCallE Visa inlägg
    Jo, dom har typ ett axx på 0-50 km/h på 2 sek orginal

  26. #13706
    Jaegarns avatar
    Reg.datum
    Jan 2011
    Ort
    Sala
    Inlägg
    689
    Citat Ursprungligen postat av Isaxon Visa inlägg
    Thug life
    Haha, inte alls... Rätt P12 om man tänker efter, onödigt att slåss egentligen..

    Citat Ursprungligen postat av Stalker-Sebbe Visa inlägg
    Och hur gammal e "lill skiten" och ni två?
    Tillräckligt.
    Killar med smak kör Volvo med flak!

  27. #13707
    Citat Ursprungligen postat av Jaegarn Visa inlägg
    Haha, inte alls... Rätt P12 om man tänker efter, onödigt att slåss egentligen..



    Tillräckligt.
    Jo men e han i den åldern så man går i 6:an? och ni går i 9:an antar jag
    Citat Ursprungligen postat av Zer0x Visa inlägg
    Ludix har jag för mig ska funka skitbra org.
    Citat Ursprungligen postat av AeroXCallE Visa inlägg
    Jo, dom har typ ett axx på 0-50 km/h på 2 sek orginal

  28. #13708
    Jaegarns avatar
    Reg.datum
    Jan 2011
    Ort
    Sala
    Inlägg
    689
    Citat Ursprungligen postat av Stalker-Sebbe Visa inlägg
    Jo men e han i den åldern så man går i 6:an? och ni går i 9:an antar jag
    Njaa, han går i 7:an och vi går i 8:an..
    Du (och förmodligen fler) tycker säkert att vi är "för små" för att slåss, eller nåt.. Till mitt försvar så har jag bara varit i ett riktigt slagsmål 1 gång.
    Killar med smak kör Volvo med flak!

  29. #13709

  30. #13710

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in