Ämne: Dagens Win!

Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Citat Ursprungligen postat av Antee Visa inlägg
    tyckte inte det såg helt jävligt ut som alla säger men det snyggaste är ändå dubbelhäftande
    Jo, men eftersom jag ändå ska beställa kjol-pkt senare så låter jag det vara så här på orig kofångaren
    Valde egentligen krom för att grillen har kromad kant och emblem och sedan kommer facelift lampor med kromade inlägg.

Citat Ursprungligen postat av DinoLj Visa inlägg
    jag är superseriös, lika seriös som du måste vara med den groteskt fula reghållaren haha
    Ffs mannen.. Du måste vara den mest patetiska människa jag sett på mnf. Tro inte att du är övermänsklig, störst, bäst och vackrast. På forumet är vi alla lika mycket värda. Vad du gör i ditt riktiga liv bryr jag mig inte om. Men tro inte att du är någon här.

jag är superseriös, lika seriös som du måste vara med den groteskt fula reghållaren haha

varför är du så elak mot mig på moppenet? jag blir ledsen!!!
    Flååååt

Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    Jo, men eftersom jag ändå ska beställa kjol-pkt senare så låter jag det vara så här på orig kofångaren
    Valde egentligen krom för att grillen har kromad kant och emblem och sedan kommer facelift lampor med kromade inlägg.

Ffs mannen.. Du måste vara den mest patetiska människa jag sett på mnf. Tro inte att du är övermänsklig, störst, bäst och vackrast. På forumet är vi alla lika mycket värda. Vad du gör i ditt riktiga liv bryr jag mig inte om. Men tro inte att du är någon här.
    tyvär är dem avundsjuka på din t5a och måste klaga överdrivet såfort du gör något som inte faller dem i smaken
    hette Monster_extream på förra forumet.
    http://www.garaget.org/?car=271209

Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Citat Ursprungligen postat av Antee Visa inlägg
    tyvär är dem avundsjuka på din t5a och måste klaga överdrivet såfort du gör något som inte faller dem i smaken
    Haha nej men jag tycker inte heller den är perfekt, men kommer bli finare sen

say walla mannen?!?! DU är den mest patetiska människa på mnf så fort du tar åt dig för något över INTERNET, PÅ ETT MOPPEFORUM!! Jag är övermänsklig, störst, bäst och vackrast just för att du säger att jag inte är det. på forumet är INTE alla lika mycket värda! det kan nästa alla bekräfta, posthunters, p12 som fattar nada, jagärsponsradavmonsterbarn osv.. så din teori stämmer inte!
    säg något mer dumt så kan vi sitta och vara ledsna tillsammans för att någon sagt något dumt till oss på moppenet jag kan ta med mig en kudde och filt!

Oj sorry, såg precis att du kom från tjörnobyl förlåt för allt dumt jag sagt, jag förstår nu varför du är så seg i skallen take care!
    men ge dig ditt lilla riksmongo du skämmer bara ut dig

Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    say walla mannen?!?! DU är den mest patetiska människa på mnf så fort du tar åt dig för något över INTERNET, PÅ ETT MOPPEFORUM!! Jag är övermänsklig, störst, bäst och vackrast just för att du säger att jag inte är det. på forumet är INTE alla lika mycket värda! det kan nästa alla bekräfta, posthunters, p12 som fattar nada, jagärsponsradavmonsterbarn osv.. så din teori stämmer inte!
    säg något mer dumt så kan vi sitta och vara ledsna tillsammans för att någon sagt något dumt till oss på moppenet jag kan ta med mig en kudde och filt!

Oj sorry, såg precis att du kom från tjörnobyl förlåt för allt dumt jag sagt, jag förstår nu varför du är så seg i skallen take care!
    Haha va fan har gått fel i ditt huvud? Knullade din farsa din morsa för hårt när du låg i magen så du fått ***en i örat eller?
    Jag tar inte åt mig. Jag behandlar andra som dom behandlar mig! Det du skrev var omotiverat. Du kunde ha sagt att du inte tycker om krom stilen, ne då hade det varit lugnt.

Yes jag bor på Tjörn. Född och uppvuxen i Trollhättan däremot.

Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    oh yes he totally did! ;DDDDDDD
    vadå omotiverat? haha den va SKITFUL, är det lagom motiverat?
    Härligt.
    Nej, det är just nu din attityd som är problemet.
    Förstår inte riktigt varför ni bryr så mycket om reg hållare. Den håller ju liksom bara plåten.
    Aja du tycker den är ful, fine. Och inte för att göra mot attack, utan bara för att vara ärlig. Jag tycker du förstört din Beta.

Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    haha hitta en person som inte tycker att jag förstört min beta så får du betan det är en stuntmoppe.. vem fan bryr sig???? inte jag........
    Varför måste jag hitta en till? Det är ju min personliga åsikt.
    Varför ska inte dom som kör stunt kunna ha snygga moppar? Stunt handlar ju om att det ska se bra ut, då spelar ju moppen en stor del i det.

Undra när någon modd kommer och rensar denna tråd

Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    jag sa hitta en som INTE tycker som du... dvs alla tycker det inklusive jag..

för det är svårt o ha snygg moppe när man stuntar, ingen ide att lägga pengar på utseende allt går sönder tillslut ändå.. moppen spelar ingen roll alls i stunt, bara man kan göra köra..
    Aha, jag som missförstod när jag läste.

Jo det är ju sant. Tycker iofs att SM ser bättre ut som stunt.

Reg.datum
    May 2010
    Min är väl att jag har köpt ny keps och tröja till sommaren och fick 200kr idag
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Jag är en snabb jävel på att rätta folk. Kanske borde bli moderator och permbanna för felpost.

Köpte ny jacka och skidbrallor idag och det var halva priset på båda

Smaksak? Jag har hellre en skylthållare än borrar 4st nya hål i kofångaren vilket gör att jag har 10hål i kofångaren. Sen så är det så grymt jevla uttjatat om dessa jevla turkar, man kan inte ha de eller de eller de. Bara för att någon rasistisk P12a såg en invandrare som hade de på sin BMW. Dom man borde hata är bönderna i sina 240 som precis fått hår på pungen och tycker det är jävligt coolt med wunderbaum och Eddie Meduza på radion, dom borde Sverige skämmas över och inte invandrar som gör dom jobben vi inte vill göra.
    Fångar du kor med s60in eller?

Vad jag vet så heter de stötfångare ?
    Citat Ursprungligen postat av Mrpalmer Visa inlägg
    Hoppas man hittar nå halvfullt sliddjur vid 12 slaget
    Kika gärna in å kommentera turbo projektet http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=255909

hences avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Citat Ursprungligen postat av JuppeN Visa inlägg

Vad jag vet så heter de stötfångare ?
    Kofångare.
    Matlab e-e-e-e-e-e-e-e

Citat Ursprungligen postat av hence Visa inlägg
    Kofångare.
    Eller inte?

EdiT; Stötfångare finns fram- och baktill på de flesta personbilar för att ge visst skydd mot kollision. Förr tillverkades de i metall för att undvika skador på fordonet vid kollision men numera är det frigolit och plast eller dylikt för det ska vara en del av bilens deformationszoner, och för att minska skador på oskyddade trafikanter. Går ÄVEN under namnet kofångare.

MEN heter fortfarande stötfångare

För de är vad den är till för,right?
    Kika gärna in å kommentera turbo projektet http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=255909

fånga kor

Gillos avatar
    Reg.datum
    Aug 2010
    Smaksak? Jag har hellre en skylthållare än borrar 4st nya hål i kofångaren vilket gör att jag har 10hål i kofångaren. Sen så är det så grymt jevla uttjatat om dessa jevla turkar, man kan inte ha de eller de eller de. Bara för att någon rasistisk P12a såg en invandrare som hade de på sin BMW. Dom man borde hata är bönderna i sina 240 som precis fått hår på pungen och tycker det är jävligt coolt med wunderbaum och Eddie Meduza på radion, dom borde Sverige skämmas över och inte invandrar som gör dom jobben vi inte vill göra.
    Hast, vad har du emot bönder och Eddie Meduza
    Citat Ursprungligen postat av Drenner Visa inlägg
    varvstoppet 24/7!
    "Your friends are close but your enemies are closer" -The Way To Suicide

Citat Ursprungligen postat av aeroxx_94 Visa inlägg
    Om man fångar kor med sin stötfångar som jag gör så heter det kofångare!
    Okay, så om jag använder min Volvo som ett badkar kan jag börja kalla den för "badkar"??? Puss på dig muhmuud
    Citat Ursprungligen postat av rideAerox Visa inlägg
    fånga kor
    HAHAHAHAHA YOU MADE MY DAY!!!!!!!!!

Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Citat Ursprungligen postat av BlasterGurra^ Visa inlägg
    ser inge vidare ut att ha skylthållare fram. Och verkligen inte i krom, finns nog inget turkigare än kromade skylthållare..
    +1
    Bak är okej men inte en "kromliknande" isf.
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Vad ska man annars med bil till?

Citat Ursprungligen postat av Gillo Visa inlägg
    Hast, vad har du emot bönder och Eddie Meduza
    Jobbiga typer

Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    +1
    Bak är okej men inte en "kromliknande" isf.
    Borde öppna en tråd istället som heter "Vad tycker ni om reg. hållare?"
    Det är för faen bara en reg.hållare. Ge er nu.

hences avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Eller inte?

EdiT; Stötfångare finns fram- och baktill på de flesta personbilar för att ge visst skydd mot kollision. Förr tillverkades de i metall för att undvika skador på fordonet vid kollision men numera är det frigolit och plast eller dylikt för det ska vara en del av bilens deformationszoner, och för att minska skador på oskyddade trafikanter. Går ÄVEN under namnet kofångare.

MEN heter fortfarande stötfångare

Bor man här ute är det större chans att fara in i en ko med diagnosen alzheimer än att stöta ihop med nåt annat.
    Matlab e-e-e-e-e-e-e-e

Citat Ursprungligen postat av hence Visa inlägg
    Bor man här ute är det större chans att fara in i en ko med diagnosen alzheimer än att stöta ihop med nåt annat.
    Heter fortfarande Stötfångare?

Heter fortfarande Stötfångare?
    det heter ju uppenbarligen både och eller varken eller

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in