Ämne: Dagens Win!

Fyrens avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Citat Ursprungligen postat av Frågetecken Visa inlägg
    Rättade en anställd på mediamarkt, kändes skönt men varför anställer de inte folk som vet vad de tala om...?
    Så är det på alla (nästan iaf) elektronikaffärer... Värdelöst

Rättade en anställd på mediamarkt, kändes skönt men varför anställer de inte folk som vet vad de tala om...?
    för att ingen som kan något om teknik jobbar på mediamarkt, man skaffar sig en utbildning och ett bra jobb istället...

"ja men alltså detta är en jättebra dator, men sen finns ju den där värre för 17 000 kr... 2GB grafikkort och 6GB ram, en jättesnabb fyrkärnig processor och en hårddisk på 2TB" typ så.
    §6.2 Signaturer: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid skärmupplösning 1280x1024. Max tillåten storlek på bild är 468x60 pixlar, har du både text och bild så tillåts max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024.

Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    Tvättat bilen.
    Då tycker jag att du rör dig hit och fortsätter med de som behövs tvättas här
    Citat Ursprungligen postat av Mrpalmer Visa inlägg
    Hoppas man hittar nå halvfullt sliddjur vid 12 slaget
    Kika gärna in å kommentera turbo projektet http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=255909

hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Citat Ursprungligen postat av samizzlah Visa inlägg
    "ja men alltså detta är en jättebra dator, men sen finns ju den där värre för 17 000 kr... 2GB grafikkort och 6GB ram, en jättesnabb fyrkärnig processor och en hårddisk på 2TB" typ så.
    sant..
    de säger att det är en jättebra dator för att man ska tro att de klarar allt som går att göra med en dator, utan att säga vad datorn egentligen är så bra på.
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

Shöwteks avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Exakt så Sen är det värsta att dom matchar delarna så kasst (visst inte affärerna men HP osv) tex en i7 med 3-4 gb ram och något random grafikkort
    Citat Ursprungligen postat av rassespike Visa inlägg
    Alla "hypermoppar" har sån extrem Setup för att kunna komma över 100km/h sträcket..fattar inte de riktigt Min Setup e ju liksom bara TK underliggande o sportluftsfilter, större munstycke. Jag har varit uppe i 115km/h, uppmätt med bil bakom mej

Citat Ursprungligen postat av Shöwtek Visa inlägg
    Exakt så Sen är det värsta att dom matchar delarna så kasst (visst inte affärerna men HP osv) tex en i7 med 3-4 gb ram och något random grafikkort
    de gör de bara för att kunna säga att "den har den senaste intel-processorn med arton gigahertz klockhastighet!!!!!!!!!!!!!" eftersom svensson inte förstår sig på minnen, grafik osv.

edit: ungefär på samma sätt som tillverkare av datorhögtalare överspecar något grönjävulskt, t ex läser man ofta om hundratals watt uteffekt när det i själva verket handlar om kanske 5x4 + 10 W eller något liknande, allt för att alla p12or inte fattar något och bara bryr sig om "hur många watt dom har!!!!!!"

Shöwteks avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    de gör de bara för att kunna säga att "den har den senaste intel-processorn med arton gigahertz klockhastighet!!!!!!!!!!!!!" eftersom svensson inte förstår sig på minnen, grafik osv.

edit: ungefär på samma sätt som tillverkare av datorhögtalare överspecar något grönjävulskt, t ex läser man ofta om hundratals watt uteffekt när det i själva verket handlar om kanske 5x4 + 10 W eller något liknande, allt för att alla p12or inte fattar något och bara bryr sig om "hur många watt dom har!!!!!!"
    Biltemas slutsteg med 2000 watt för 500 kr är ju säkert jete bra
    Alla "hypermoppar" har sån extrem Setup för att kunna komma över 100km/h sträcket..fattar inte de riktigt Min Setup e ju liksom bara TK underliggande o sportluftsfilter, större munstycke. Jag har varit uppe i 115km/h, uppmätt med bil bakom mej

Disskuterar med en Belgisk kart tillverkare, har vill att ja ska ner till belgien och köra
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    köp ridstövlar och hjälm också när du ändå är i farten. sanslöst jävla bögigt med såna där jackor, ser mest ut som en snobb-bonde som kommer direkt från ridpolon. inte för att du bryr dig men ändå

haha så kul!
    om ni undra vad det var för video vi länka så var det den här:

Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Typ min data!
    Har en HP
    Quadcore, 6GB ram sen nå random grafikkort från ATI för 400kr.. Driver dem eller? *** att man inte kollade upp de innan!
    Citat Ursprungligen postat av mackan663 Visa inlägg
    Oljeslangen sprack när man skulle sätta på den -.- ...

Citat Ursprungligen postat av Filip Visa inlägg
    Typ min data!
    Har en HP
    Quadcore, 6GB ram sen nå random grafikkort från ATI för 400kr.. Driver dem eller? *** att man inte kollade upp de innan!
    köper man en märkesdator kan man inte förvänta sig något annat, sålänge man inte betalar både skjortan och byxorna för den

älskar alla dessa reklamblad man får "1GB GRAFIK!" "4GB RAM" när ram minnena ligger på 800Mhz och kortet ett sunkigt HD6450
    §6.2 Signaturer: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid skärmupplösning 1280x1024. Max tillåten storlek på bild är 468x60 pixlar, har du både text och bild så tillåts max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024.

älskar alla dessa reklamblad man får "1GB GRAFIK!" "4GB RAM" när ram minnena ligger på 800Mhz och kortet ett sunkigt HD6450
    hahaha +1

Shöwteks avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Exakt, dom skriver ALDRIG hur snabbt minnerna arbetar. Typ lika sega som mitt säkert

Har haft kalas idag och blev 1300:- rikare

davzzs avatar
    Reg.datum
    Sep 2010
    Citat Ursprungligen postat av chr1lle Visa inlägg
    Har haft kalas idag och blev 1300:- rikare
    Gratulerar på födelsedagen ?

hahaha, oh noez crasha bögläppen!

Citat Ursprungligen postat av davzz Visa inlägg
    Gratulerar på födelsedagen ?
    Tack men det är ett par dagar för tidigt

Reg.datum
    Nov 2010
    Beställde en keps nyss Snacka om WIN

davzzs avatar
    Reg.datum
    Sep 2010
    Drar iväg och åker slalom med skolan hela dagen, helt klart win!

webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Studiedag och just nu står flickvännen och lagar pannkakor till mig medans jag spelar dator.

Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Studiedag och just nu står flickvännen och lagar pannkakor till mig medans jag spelar dator.
    Haha chill

Danne__s avatar
    Reg.datum
    May 2010
    studiedag

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •