Ämne: Dagens Win!

Reg.datum
    May 2010
    Ledig idag och jag får studiebidraget idag
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Jag är en snabb jävel på att rätta folk. Kanske borde bli moderator och permbanna för felpost.

Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Citat Ursprungligen postat av vivarn Visa inlägg
    Inläggen är inte centrerade längre!
    Det var Yoghurt som hade glömt avsluta en <center> tag

Bra, då byter jag tillbaka.

Haha, +1! Riktigt skönt!

Shöwteks avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    Får rysningar bara utav att tänka på så många hk på framhjulen. Klart det går bra rakt fram, men gasa ut ur en kurva, slutar i någons vardagsrum
    Vet inte hur chassit är på s60, men med rätt chassi kan framhjulsdrift vara bra körde en peugeot rcz från och till balen igår, på tillbaka vägen spöade vi en turk i någon audi a3/4/5.. endast 190-200 hk Kan dra på som fan i kurvorna!

Gårdagens win: balen! sjukt lyckad lite svårt att få in 4 pers i rcz'an bara..
    Citat Ursprungligen postat av rassespike Visa inlägg
    Alla "hypermoppar" har sån extrem Setup för att kunna komma över 100km/h sträcket..fattar inte de riktigt Min Setup e ju liksom bara TK underliggande o sportluftsfilter, större munstycke. Jag har varit uppe i 115km/h, uppmätt med bil bakom mej

Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Långhelg nu, nästa skoldag är på tisdag och då är de klassens dag och vi ska iväg o bada och chilla vid nån sjö
    Onsdag ska vi möta lärarna i fotboll sen slutar vi
    Torsdag börjar 11, då ska vi städa skåpen sen nån avslutningslunch
    Fredag, börjar 11, skolavslutning och sen ingen mer grundskola!!! WIIIN
    Citat Ursprungligen postat av mackan663 Visa inlägg
    Oljeslangen sprack när man skulle sätta på den -.- ...

Shöwteks avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Typ som filip, långhelg, på tisdag är det rättegångsskit, lunch sedan prata om rättegången typ. På onsdag är det lite stadsvandring (funtar på om man ska ta moppen ) sen 12.30 special lunch för 9orna, förhoppningsvis smakar de gött. efter det slutar jag för dagen.
    Torsdag = klassen dag då blir det typ picknick o bad. Sen avslutning på fredag
    Alla "hypermoppar" har sån extrem Setup för att kunna komma över 100km/h sträcket..fattar inte de riktigt Min Setup e ju liksom bara TK underliggande o sportluftsfilter, större munstycke. Jag har varit uppe i 115km/h, uppmätt med bil bakom mej

Citat Ursprungligen postat av Shöwtek Visa inlägg
    Vet inte hur chassit är på s60, men med rätt chassi kan framhjulsdrift vara bra körde en peugeot rcz från och till balen igår, på tillbaka vägen spöade vi en turk i någon audi a3/4/5.. endast 190-200 hk Kan dra på som fan i kurvorna!
    turkarna köper ju modeller med små motorer och klämmer på avgasrör och emblem och skit så att det ska se ut att vara en snabb... för övrigt, ja ford focus rs är ett bra exempel på att framhjulsdrivet kan vara bra

Långhelg förfan!
    Senast redigerat av pluppen den 2011-06-01 klockan 16:28.

Shöwteks avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    turkarna köper ju modeller med små motorer och klämmer på avgasrör och emblem och skit så att det ska se ut att vara en snabb... för övrigt, ja ford focus rs är ett bra exempel på att framhjulsdrivet kan vara bra
    Man både såg, hörde och märkte på dom när vi sa att den ''endast'' hade 200 hk, att den hade lite kraft
    Lite jobbigt då att man slog i huvet antingen i ruten ovanför huvet eller sätet framför vid varje växling/bromsning..

Holmqvists avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Lovet börjar idag

Citat Ursprungligen postat av Holmqvist Visa inlägg
    Lovet börjar idag
    Sommarlovet?

Holmqvists avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Citat Ursprungligen postat av pluppen Visa inlägg
    Sommarlovet?
    Ja slutade skolan idag Börjar den 21 igen, eller om det var den 22?

Citat Ursprungligen postat av Holmqvist Visa inlägg
    Ja slutade skolan idag Börjar den 21 igen, eller om det var den 22?
    Va ii?! Jag slutar den 8'de och börjar den 23'e...

davzzs avatar
    Reg.datum
    Sep 2010
    Lång helg nu! Ledig imorgon, ska förstås ha nån slags cykeldag på fredag.. men bara ett par timmar! Sedan skolavslutning på lördag!
    Sitter också med godis och Cola, och kollar en video.. http://www.youtube.com/watch?v=bhbU5qBayNA !
    ... är helt ärligt mentalt efterbliven, när han är hungrig så får han ögon stora som tefat, går runt och gör avgrundsvrål!
    Som jag då..

Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Började räkna ihop pengar från allt jag sålt som jag inte använder längre, lite mer än 7k. Undrar vad det ska spenderas på

Citat Ursprungligen postat av Shöwtek Visa inlägg
    Man både såg, hörde och märkte på dom när vi sa att den endast hade 200 hk, att den hade lite kraft
    Lite jobbigt då att man slog i huvet antingen i ruten ovanför huvet eller sätet framför vid varje växling/bromsning..
    okej, då är det bara jag som sett ett antal bmw 5-serie med M-emblem men avgasrör som 525 då

sen är det väl i princip bara audis 3,0 och 3,2 modeller (förutom rs...) som har någorlunda med kraft, visst 2,0 tfsi har drygt 200 hk men peugeoten väger väl ett antal hundra kilo mindre än en audi så inte konstigt att den körde ifrån audin...

Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    Började räkna ihop pengar från allt jag sålt som jag inte använder längre, lite mer än 7k. Undrar vad det ska spenderas på
    Filipfonden
    Citat Ursprungligen postat av mackan663 Visa inlägg
    Oljeslangen sprack när man skulle sätta på den -.- ...

Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Citat Ursprungligen postat av Filip Visa inlägg
    Filipfonden
    Ska fundera på det!

Citat Ursprungligen postat av RAMI Visa inlägg
    Säxiga tjejer!
    GrrRRRRrrrRRRRRRrrrRrrrr

kan inget mer än att hålla med
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    jävlar vilken hyper. har säkert hela 10hk och en toppfart på 85kmh

Shöwteks avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    okej, då är det bara jag som sett ett antal bmw 5-serie med M-emblem men avgasrör som 525 då

sen är det väl i princip bara audis 3,0 och 3,2 modeller (förutom rs...) som har någorlunda med kraft, visst 2,0 tfsi har drygt 200 hk men peugeoten väger väl ett antal hundra kilo mindre än en audi så inte konstigt att den körde ifrån audin...
    Även skönt med en 6e växel Tyvärr släppte farsan på gasen i kanske 150-170 då han inte ville förlora kortet igen :/

davzzs avatar
    Reg.datum
    Sep 2010
    Citat Ursprungligen postat av RAMI Visa inlägg
    Säxiga tjejer!
    Citat Ursprungligen postat av Roxx_man95 Visa inlägg
    GrrRRRRrrrRRRRRRrrrRrrrr

kan inget mer än att hålla med
    Haha! Rrrrawrr!
    ... är helt ärligt mentalt efterbliven, när han är hungrig så får han ögon stora som tefat, går runt och gör avgrundsvrål!
    Som jag då..

Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av davzz Visa inlägg
    Lång helg nu! Ledig imorgon, ska förstås ha nån slags cykeldag på fredag.. men bara ett par timmar! Sedan skolavslutning på lördag!
    Sitter också med godis och Cola, och kollar en video.. http://www.youtube.com/watch?v=bhbU5qBayNA !
    *sätter igång 1080p*

Lite halvstor adrenalinkick när "någon" maxade ciaoen förbi en gård på väg till praktikplatsen idag när jag behövde ett papper påskrivet och jag såg en polis stå och snacka med en bilmekaniker där Båda två stirrade som fan så "någon" åkte och gömde sig en bit bort

Slutade med att remmen kärvade och nästan är av för två bultar lossnade till bakhjulet i en kurvade när "någon" åkte i cirkus 60-65 km/h
    Senast redigerat av Macahan den 2011-06-01 klockan 19:01.
    Jag är en snabb jävel på att rätta folk. Kanske borde bli moderator och permbanna för felpost.

tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Citat Ursprungligen postat av Sebbe Visa inlägg
    *sätter igång 1080p*

Lite halvstor adrenalinkick när "någon" maxade ciaoen förbi en gård på väg till praktikplatsen idag när jag behövde ett papper påskrivet och jag såg en polis stå och snacka med en bilmekaniker där Båda två stirrade som fan så "någon" åkte och gömde sig en bit bort

Slutade med att remmen kärvade och nästan är av för två bultar lossnade till bakhjulet i en kurvade när "någon" åkte i cirkus 60-65 km/h
    Vem är denna "någon" du pratar om?

Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av tdwp Visa inlägg
    Vem är denna "någon" du pratar om?

tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Haha..

*sätter igång 1080p*

fan va din ciao alltid går sönder

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in