Ämne: Dagens Win!

Citat Ursprungligen postat av sogat Visa inlägg
    Defintivt, det är sant.

Ja det är den jobbiga biten. Samtidigt förstår jag om man idag inte tillåter Cannabis, alkohol hade ju inte heller blivit tillåtet i dagens samhälle.

Nja..jag sa ju just att det finns bieffekter och att man inte tagit överdoser med cannabis stämmer inte heller, för det kan man göra. Ju mer du bolmar, desto dummare blir du, precis som med alkohol.
    Fan, nu blev man NÄSTAN lite sugen på att testa, om det nu inte var för att de e olagligt... Känns som att risken e lite väl stor.

Citat Ursprungligen postat av sogat Visa inlägg
    Defintivt, det är sant.

Ja det är den jobbiga biten. Samtidigt förstår jag om man idag inte tillåter Cannabis, alkohol hade ju inte heller blivit tillåtet i dagens samhälle.

Nja..jag sa ju just att det finns bieffekter och att man inte tagit överdoser med cannabis stämmer inte heller, för det kan man göra. Ju mer du bolmar, desto dummare blir du, precis som med alkohol.
    Men aldrig någon som dött av överdos av det
    Most stickpeople are black

blånegrer är ju inte direkt blå, särskilt på kvällen kan de bli kolsvarta och om inget lyser direkt på dem kan de bli helt osynliga
    Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    Borde vara krav på reflexer på dom.

Citat Ursprungligen postat av ktm_danielsson Visa inlägg
    Risken att..?
    Bli tagen! Varje kväll jag är ute häromkring stöter vi på polisen MINST en gång, så, aa...

Citat Ursprungligen postat av pluppen Visa inlägg
    Bli tagen! Varje kväll jag är ute häromkring stöter vi på polisen MINST en gång, så, aa...
    Du går väl inte omkring på stan och röker på?

Citat Ursprungligen postat av Zer0x Visa inlägg
    Du går väl inte omkring på stan och röker på?
    Har som sagt aldrig testat det och jag bor inte i stan. Dock är det otroligt mycket polisaktivitet där jag bor och där vi brukar "hänga". Ifall man nu skulle röka på så tror jag inte man skulle sätta sig på balkongen helt ensam, det skulle iaf inte jag!

Har som sagt aldrig testat det och jag bor inte i stan. Dock är det otroligt mycket polisaktivitet där jag bor och där vi brukar "hänga". Ifall man nu skulle röka på så tror jag inte man skulle sätta sig på balkongen helt ensam, det skulle iaf inte jag!
    ensam hemma, mitt på natten då ingen av grannarna är vakna då är det bara om du är rädd att doften kommer in stäng dörren och ha en fläkt som blåser utåt
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    jävlar vilken hyper. har säkert hela 10hk och en toppfart på 85kmh

Citat Ursprungligen postat av Roxx_man95 Visa inlägg
    ensam hemma, mitt på natten då ingen av grannarna är vakna då är det bara om du är rädd att doften kommer in stäng dörren och ha en fläkt som blåser utåt
    Vad är det för mening att sitta o röka på ensam? Det gör man ju isf på fest.

Äsch om du går runt och röker på tror jag inte polisen märker, dom ser ju knappast skillnad på en liten joint eller en cigarill eller cigarett eller vad som helst.
    Tror nog dom tar förgivet att det är en cigg eller något
    Jo iofs är man bara lugn så märker dom väl det inte, men cannabisrök luktar väl inte som cigarettrök heller

Citat Ursprungligen postat av Manfred Visa inlägg
    Men aldrig någon som dött av överdos av det
    Det stämmer.
    Sitter du på altanen i ett lägenhetshus så är det ingen fara, ingen vet hur cannabis luktar förutom dom som själv använder det.

Holmqvists avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Äsch om du går runt och röker på tror jag inte polisen märker, dom ser ju knappast skillnad på en liten joint eller en cigarill eller cigarett eller vad som helst.
    Tror nog dom tar förgivet att det är en cigg eller något

Dom är inte så korkade som du tror

Reg.datum
    Jul 2010
    Röker hela jävla moppenet knark eller? Det är nästan läskigt hur lätt man kan få tag på det där jag bor..

DAGENS WIN:

Min win är att jag och två polare åkte in till Uppsala kl. 4 på natten och käkade på Donken vid gamla E4an, 4 mackarna. Jag delade på en Nugget 20-pack med en kompis, gu vad gott det var!

Efteråt busade vi runt på parkeringarna till Gränby Centrum och Willys och jag körde rätt över varenda jävla rondell på väg mot Gamlis.. (a)
    Citat Ursprungligen postat av DTrejsarn Visa inlägg
    Råkade såga lite i cylindern, men detta gör ingen större skillnad eller?

Citat Ursprungligen postat av vonLidl Visa inlägg
    Röker hela jävla moppenet knark eller? Det är nästan läskigt hur lätt man kan få tag på det där jag bor..

DAGENS WIN:

Min win är att jag och två polare åkte in till Uppsala kl. 4 på natten och käkade på Donken vid gamla E4an, 4 mackarna. Jag delade på en Nugget 20-pack med en kompis, gu vad gott det var!

Efteråt busade vi runt på parkeringarna till Gränby Centrum och Willys och jag körde rätt över varenda jävla rondell på väg mot Gamlis.. (a)
    Det är förjävla kul att busa runt på natten

Vad är det för mening att sitta o röka på ensam? Det gör man ju isf på fest.
    säger såhär! om det är första gången kan han lika gärna göra själv för han kommer inte bli "hög" om han inte röker mycket!
    och tips drick inte och rök brukar inte sluta så bra

första gången känner man typ bara som en nikotin kick från cigg typ 4-5 gången börjar det bli skönt
    så var det i alla fall för mig nu om jag röker så är det fett skönt blir skit lugnt o så
    tips ha chips, läsk, godis allt gott smackar fan extra nice!

¨
    Man överskattar polisen ibland, dom är trots allt bara vanliga människor tror inte deras arbete är så kul om dom går runt och misstänker att alla gör si och så.
    poliser vet hur weed luktar och en vanlig person känner skillnad också är en söt och god doft på det

Ja men inte fan åker dom runt och sniffar i luften, jag tror lugnt att man utan problem skulle kunna glida runt och röka på en vanlig kväll. I alla fall i Örebro
    näej, det tror inte jag heller de gör, men när de kommer fram till oss när vi sitter på en strand och säger att det luktar alkohol i luften (Ingen drack något precis då, men alla hade druckit innan) så tror jag fan de hade känt lukten av cannabis ifall nån rökte det

DAGENS WIN:

Hade velat vara med kör du trimmat?
    Nu andas du manuellt!

Don't drive faster than your guardian angle can fly!

DAGENS WIN:

är alla på moppenet fuckos eller?

Ja men inte fan åker dom runt och sniffar i luften, jag tror lugnt att man utan problem skulle kunna glida runt och röka på en vanlig kväll. I alla fall i Örebro
    här ute i haninge också inga problem nästan inga snutar här

men om han säger det är mycket poliser där ute så är det ingen ide att riskera att bli tagen

Citat Ursprungligen postat av Roxx_man95 Visa inlägg
    här ute i haninge också inga problem nästan inga snutar här

men om han säger det är mycket poliser där ute så är det ingen ide att riskera att bli tagen
    Nope! Räcker med att man har fått hälla ut drickan...

Nope! Räcker med att man har fått hälla ut drickan...
    haha exakt!

kolla din profil skrev där

Har du inte testat det när du är själv i trafiken?
    Sjukt kul att köra så, eller bara runt runt i rondeller, men att köra fort kan ju vara dumt eftersom det brukar vara mörkt när man är själv..
    haha jo de har jag, extra roligt om man skjutsar sen de jag skrev jag inte jätte seriöst

Reg.datum
    Jul 2010
    Det är förjävla kul att busa runt på natten
    Hihi, ajabaja!
    Hade velat vara med..
    Men kära du, är det inte lite jobbigt att åka ända från Östhammar?
    Citat Ursprungligen postat av Pizza_bagaren95 Visa inlägg
    Hade velat vara med kör du trimmat?
    Njaee, har en original DT (2007, har fixat en extra moric som är ostrypt) men när jag fått sommarlovspengarna och runt skolstart kommer hem från semester skall värre grejjor inhandlas.
    Citat Ursprungligen postat av Janzen Visa inlägg
    är alla på moppenet fuckos eller?
    Ja såklart! Eller så är det helt enkelt kul att leka runt i en helt död stad som råkar vara fullproppad av rondeller, det tar ju sån jäävla tid att köra runt vettu! xD
    Citat Ursprungligen postat av Mrpalmer Visa inlägg
    n!

Vill också vara med ju :@ Bor ju förfaaaaaaan i närheten!
    Naaaaw! *puss* Var inte ledsen palmer!
    Citat Ursprungligen postat av DTrejsarn Visa inlägg
    Råkade såga lite i cylindern, men detta gör ingen större skillnad eller?

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in