Ämne: Dagens Win!

hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Citat Ursprungligen postat av ajonson Visa inlägg
    Vi fick börja svarva idag! fan så mkt roligare än att svetsa med elektrod!
    går du också industri eller? asskönt att kunna tillverka mopeddelar själv, t.ex avgasrör och skit
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

Reg.datum
    May 2011
    Citat Ursprungligen postat av ktm_danielsson Visa inlägg
    Vadå så händer faktist att burgarna är lite ljumna ibland på mcdonalds? Fyfan skabbigare matkedja får man leta efter smakar skit,kass service och maten är nästan alltid kall/seg. Tacka fan för Max, det är lite ordentliga hamburgare! Det ända som duger på mc är cheeseburgare.. INGET annat..

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article13615154.ab

Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    går du också industri eller? asskönt att kunna tillverka mopeddelar själv, t.ex avgasrör och skit
    JAA! Gött som fan, blir fint i tvåan när vi får börja använda cnc maskinen på riktigt
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    köp ridstövlar och hjälm också när du ändå är i farten. sanslöst jävla bögigt med såna där jackor, ser mest ut som en snobb-bonde som kommer direkt från ridpolon. inte för att du bryr dig men ändå

Berggrens avatar
    Reg.datum
    Feb 2008
    När ja börjar industri ska ja svarva ett avgasrör

En sann moderat.
    Sköt dig själv o skit i andra

hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    JAA! Gött som fan, blir fint i tvåan när vi får börja använda cnc maskinen på riktigt
    hehe det håller jag på med
    Citat Ursprungligen postat av Berggren Visa inlägg
    När ja börjar industri ska ja svarva ett avgasrör
    haha gör så

hehe det håller jag på med
    Det är naaajs! En i klassen ska svarva en adapterplatta till sin drac så han får dit en R/T
    köp ridstövlar och hjälm också när du ändå är i farten. sanslöst jävla bögigt med såna där jackor, ser mest ut som en snobb-bonde som kommer direkt från ridpolon. inte för att du bryr dig men ändå

ArvidsZons avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Det är naaajs! En i klassen ska svarva en adapterplatta till sin drac så han får dit en R/T
    Är det inte lika för er att läraren bara låter er göra saker han tror ni klarar av att göra själv?

Min kompis som kör en trimmad aerox sa att han vågade köra trimmat för att han sa att alla som var mellan 15-16år var immuna mot polisen när det gäller trimning av mopeder. Ska bli kul att se när han blir stannad!
    Min före detta (stavning?) klasskompis sa att han ätit korv med 103% kött i.

Att jag sen skriver det i Win-tråden, är för att de är så jävla dumma så att det blir kul
    Nu andas du manuellt!

Don't drive faster than your guardian angle can fly!

hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    okej

Citat Ursprungligen postat av ArvidsZon Visa inlägg
    Är det inte lika för er att läraren bara låter er göra saker han tror ni klarar av att göra själv?
    Han ger oss väldigt mkt frihet, speciellt när vi lärt oss alla maskiner osv.

Berggrens avatar
    Reg.datum
    Feb 2008
    Citat Ursprungligen postat av Pizza_bagaren95 Visa inlägg
    Min kompis som kör en trimmad aerox sa att han vågade köra trimmat för att han sa att alla som var mellan 15-16år var immuna mot polisen när det gäller trimning av mopeder. Ska bli kul att se när han blir stannad!
    Min före detta (stavning?) klasskompis sa att han ätit korv med 103% kött i.

Att jag sen skriver det i Win-tråden, är för att de är så jävla dumma så att det blir kul
    haha!
    En sann moderat.
    Sköt dig själv o skit i andra

Citat Ursprungligen postat av Berggren Visa inlägg
    haha!
    Läs på tex lidls förpackningar så kan det stå tex 113% kött
    Most stickpeople are black

det där va inte kul...
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    En EPA pojke som är född 97 trodde han kunde mer om min S60 än jag kan.
    rifat eller?
    Bäver som gillar lennarts svettiga <3

Citat Ursprungligen postat av Manfred Visa inlägg
    Läs på tex lidls förpackningar så kan det stå tex 113% kött
    Hehe
    Nu andas du manuellt!

Don't drive faster than your guardian angle can fly!

ArvidsZons avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Han ger oss väldigt mkt frihet, speciellt när vi lärt oss alla maskiner osv.
    Okej, själv får vi liksom göra massa grejer som läraren säger åt oss att göra nu bara typ

Hahahaha skit roligt svar, nej. Vad fan har den dödsmisshandeln med Max mat att göra? Inte ett jävla skit ska jag tala om för dig. Händelsen kunde lika gärna hänt någon annan stans.
    blånegrer är ju inte direkt blå, särskilt på kvällen kan de bli kolsvarta och om inget lyser direkt på dem kan de bli helt osynliga
    Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    Borde vara krav på reflexer på dom.

webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Går det?

Reg.datum
    Nov 2010
    Jag behöver bara betala 500:- till morsan trots att jag är skyldig henne 1900:-

webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av Frågetecken Visa inlägg
    ÄNTLIGEN, är mc-kortet taget. Usch vad skönt att ha det gjort!
    Grattis då!

Citat Ursprungligen postat av RAMI Visa inlägg
    Älskar buntband!
    haha Kattstrypare

Reg.datum
    May 2011
    Citat Ursprungligen postat av ktm_danielsson Visa inlägg
    Hahahaha skit roligt svar, nej. Vad fan har den dödsmisshandeln med Max mat att göra? Inte ett jävla skit ska jag tala om för dig. Händelsen kunde lika gärna hänt någon annan stans.

Skoja ju lite bara, du pratade om Max, och sen så kom det en artikel om ett misshandel som hade skett i Max så tyckte bara att det var kul att dela med mig det med dig

Shöwteks avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Citat Ursprungligen postat av RifatTV Visa inlägg
    Skoja ju lite bara, du pratade om Max, och sen så kom det en artikel om ett misshandel som hade skett i Max så tyckte bara att det var kul att dela med mig det med dig
    Sånt där är dock inte kul alls. Farsan känner hans brorsa, fyfan säger jag bara. Att man inte ens ska få käka burgare utan att bli dödad :S
    Citat Ursprungligen postat av rassespike Visa inlägg
    Alla "hypermoppar" har sån extrem Setup för att kunna komma över 100km/h sträcket..fattar inte de riktigt Min Setup e ju liksom bara TK underliggande o sportluftsfilter, större munstycke. Jag har varit uppe i 115km/h, uppmätt med bil bakom mej

Reg.datum
    May 2011
    Citat Ursprungligen postat av Shöwtek Visa inlägg
    Sånt där är dock inte kul alls. Farsan känner hans brorsa, fyfan säger jag bara. Att man inte ens ska få käka burgare utan att bli dödad :S

Oj nu står det att han blev dödad. När jag läste/la upp det här, så stog det att han blev misshandlad bara. Men fett synd att han blev dödad R.I.P

Citat Ursprungligen postat av RAMI Visa inlägg
    Älskar buntband!
    Bättre än silvertejp!!
    §6.2 Signaturer: Om du har en signatur så ska den uppfylla dessa krav: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid en skärmupplösning på 1280x1024 pixlar. Om du ska ha en bild i signaturen så är max tillåtna storlek på bilden 468x60 pixlar. Har du både text och bild så gäller max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024 pixlar. För att signaturen ska uppfattas som giltig så ska den följa ovanstående samt inte uppfattas stötande eller kränkande av andra användare.

will3s avatar
    Reg.datum
    Mar 2011
    Citat Ursprungligen postat av RifatTV Visa inlägg
    Oj nu står det att han blev dödad. När jag läste/la upp det här, så stog det att han blev misshandlad bara. Men fett synd att han blev dödad R.I.P
    Läs innan du tycker något är "roligt", misshandel är inte heller så jävla roligt.

OnT: Har en pepsiii!!!!! dock så är den snart slut

Citat Ursprungligen postat av Shöwtek Visa inlägg
    vilka jävla svin... han var ingen sån typ som var uppkäftig va?
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    En EPA pojke som är född 97 trodde han kunde mer om min S60 än jag kan.
    rifat eller?
    Bäver som gillar lennarts svettiga <3

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in