Sidan 40 av 633 Första ... 3038394041425090140540 ... Sista

Ämne: Dagens Win!

Reg.datum
    May 2010
    sitter och letar FUNGERANDE trädgårdstraktor, då jag äntligen lyckats övertyga min gubbe att skrotet i trädgården kostar mer än det smakar att renovera. priser från typ 2500 spänn inkl. snöblad, mm. Då är det ingen idé att renovera skrotet på tomten!

Betyder att den kommer att slaktas på bakaxeln illa kvickt lyfta ur strattonmotorn och sätta in den i någon stationär maskin. Axeln fram blir kanske en trädgårdskärra av.
    resten går på skroten.

Citat Ursprungligen postat av Skåningen Visa inlägg
    sitter och letar FUNGERANDE trädgårdstraktor, då jag äntligen lyckats övertyga min gubbe att skrotet i trädgården kostar mer än det smakar att renovera. priser från typ 2500 spänn inkl. snöblad, mm. Då är det ingen idé att renovera skrotet på tomten!

Betyder att den kommer att slaktas på bakaxeln illa kvickt lyfta ur strattonmotorn och sätta in den i någon stationär maskin. Axeln fram blir kanske en trädgårdskärra av.
    resten går på skroten.
    Du måste haft en jävligt tråkig dag om detta va dagens win för din del.

Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av prokid Visa inlägg
    Du måste haft en jävligt tråkig dag om detta va dagens win för din del.
    Indeed min vän, men äntligen fick gubben att fatta att traktorskrotet inte var nåt att ha, var en gigantisk WIN. som tjatat om att renovera det aset. i övrigt mest hållit på med fåglarna. Börjar hända saker på häckfronten.

och det är ett styck jäkla WIN att slippa ta med den härken till vara och Skarstad. jag fruktade att att det aset skulle med i flyttlasset.....
    Senast redigerat av Skåningen den 2010-07-05 klockan 00:34.

så jävla awesome

slider

Shöwteks avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Citat Ursprungligen postat av Gurra Visa inlägg
    slider
    stunta?

cappriciosa @ Arenan var god

ont: köpte värmebeständig klarlack 650 grader på mekonomen, tror ni det räcker för prorace rör? känns som att kröken kommer bli för varm...köpte också monster khaos, rockstar juice, stor burn och liten redbull khaos va riktigt god, mkt bättre än den gula burken, hade vart ännu godare om den va kall D:
    Senast redigerat av Shöwtek den 2010-07-05 klockan 17:51.
    Citat Ursprungligen postat av rassespike Visa inlägg
    Alla "hypermoppar" har sån extrem Setup för att kunna komma över 100km/h sträcket..fattar inte de riktigt Min Setup e ju liksom bara TK underliggande o sportluftsfilter, större munstycke. Jag har varit uppe i 115km/h, uppmätt med bil bakom mej

Shöwteks avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    Rockstar är god, den orangea, och den gröna är ganska god, men vanlig och cola är inte så gått :/
    Monster khaos måste jag testa, men den kommer jag nog inte tycka om, för jag hatar alla andra
    Redbull, det är ganska gott iaf :shifty: Synd bara att dom börjar ta slut
    Den oranga rockstar blev de, gröna fanns inte där :S gillrar både vanliga och cola rockstar, dock är cola bara lite mer en okej...
    gillar inte heller monster längre, men khaos va god smakade som nån drink, borde vaara gott med alkohol i 50% juice i den ju.
    Redbull e gott, men oftast överpris :S Burn är en av favoriterna iaf
    Alla "hypermoppar" har sån extrem Setup för att kunna komma över 100km/h sträcket..fattar inte de riktigt Min Setup e ju liksom bara TK underliggande o sportluftsfilter, större munstycke. Jag har varit uppe i 115km/h, uppmätt med bil bakom mej

Shöwteks avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    Monster och burn är äckligt
    Men Redbull, de är nog en av dom bästa, och dom kostade bara 6kr här, så jag köpte 2 plattor
    ofta 6 kr?!?! kostade 12-13 för 250ml... för 4 pack runt 45 utan pant..

Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    När jag var hos snuten idag så såg jag en snubbe som fick tillfälliga regskyltar som löd: WUB xxx
    Citat Ursprungligen postat av mackan663 Visa inlägg
    Oljeslangen sprack när man skulle sätta på den -.- ...

Citat Ursprungligen postat av Shöwtek Visa inlägg
    stunta?

cappriciosa @ Arenan var god

ont: köpte värmebeständig klarlack 650 grader på mekonomen, tror ni det räcker för prorace rör? känns som att kröken kommer bli för varm...köpte också monster khaos, rockstar juice, stor burn och liten redbull khaos va riktigt god, mkt bättre än den gula burken, hade vart ännu godare om den va kall D:
    Stunt blir när jag har pillat lite med vikter, ( går rätt kasst nu) hihi ja det är den

Dagens win: Jag märkte att det var EN (1) Sladd som hade gått av under framkåpan, därför fungerade inte elstarten ! DET är wuBB!

_p3mp_s avatar
    Reg.datum
    Aug 2006
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    stage6 r/t tändning och stage 6 racing för 3k inkl frakt min win för idag.

Dock är stage6 racing fail(A)

sålde min beta rr 07 idag, 17k rikare WIN

Reg.datum
    May 2010
    Och här blir det Skitiga Jobb med Skåningen, synd bara att Discovery inte filmar det...
    Med andra ord oljigt, skititigt och dant.

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in