Ämne: Dagens Win!

  1. #17161
    Citat Ursprungligen postat av sköld Visa inlägg
    yamaha dt50R sm 08a
    Fan va rätt!
    I´m not a complete idiot some parts are missing

  2. #17162
    Lackade mina kåpor idag, blev skitbra

  3. #17163
    Jonthäs avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    skogen
    Inlägg
    1 929
    300kr + full tank i bilen och en trevlig kväll
    M42B18Power!
    You must be gentle with it, just like with most swedish girls.. BUT I WONT!

  4. #17164
    Jonthäs avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    skogen
    Inlägg
    1 929
    Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    Äsch de va kul, snodde cider från nåt sossegäng också!
    Haha ja jävlar, de hade inte mycke kvar dagen efter^^
    M42B18Power!
    You must be gentle with it, just like with most swedish girls.. BUT I WONT!

  5. #17165
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    500 spänn för att jag monterade trim och ställde in min polares dtmx, dock har det varit lite krångel, men ändå.
    Haha fick 500 för att fila brytarspetsarna och starta en puch maxi idag tog fem min
    Most stickpeople are black

  6. #17166

    Reg.datum
    Sep 2011
    Ort
    Åstorp ,Skåne
    Inlägg
    687
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Fan vad härligt! Var ska ni fiska då?
    klåverröd
    ,blåste för mycket för flugfiske, funkade att kasta med spinn men fick inget :/var roligt iallfall

  7. #17167
    skölds avatar
    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    söderhamn
    Inlägg
    2 321
    nytvättad moppe! ska bara fixa elen som blir de blocket
    Citat Ursprungligen postat av Stalker-Sebbe Visa inlägg
    Vad e det för något som ligger brevid stötdämparen? Kan det vara en kick?
    Citat Ursprungligen postat av zvezda999 Visa inlägg
    om du menar det kromade är de en SSP ställbar styrstam

  8. #17168
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    Citat Ursprungligen postat av Manfred Visa inlägg
    Haha fick 500 för att fila brytarspetsarna och starta en puch maxi idag tog fem min
    haha fan vad fint!
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  9. #17169
    Haft en sjukt skön stuntdag idag ute i göteborgs västra skärdgård. Satte feta grejer

  10. #17170
    skölds avatar
    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    söderhamn
    Inlägg
    2 321
    Citat Ursprungligen postat av derbigurra Visa inlägg
    Haft en sjukt skön stuntdag idag ute i göteborgs västra skärdgård. Satte feta grejer
    film!!!!!!!!11
    Citat Ursprungligen postat av Stalker-Sebbe Visa inlägg
    Vad e det för något som ligger brevid stötdämparen? Kan det vara en kick?
    Citat Ursprungligen postat av zvezda999 Visa inlägg
    om du menar det kromade är de en SSP ställbar styrstam

  11. #17171
    Citat Ursprungligen postat av sköld Visa inlägg
    film!!!!!!!!11
    Det är på g

  12. #17172

  13. #17173
    Fick en cs go beta key + en give away
    Citat Ursprungligen postat av Zer0x Visa inlägg
    Ludix har jag för mig ska funka skitbra org.
    Citat Ursprungligen postat av AeroXCallE Visa inlägg
    Jo, dom har typ ett axx på 0-50 km/h på 2 sek orginal

  14. #17174
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av mackan663 Visa inlägg
    klåverröd
    ,blåste för mycket för flugfiske, funkade att kasta med spinn men fick inget :/var roligt iallfall
    Får jag fråga var det ligger och om det är bra fiske där? För jag vill dra ut och fiska lite, men har ingen aning om var.
    Synd att ni inte fick någonting! Fiske är alltid roligt, speciellt med kompisar

  15. #17175

    Reg.datum
    Sep 2011
    Ort
    Åstorp ,Skåne
    Inlägg
    687
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Får jag fråga var det ligger och om det är bra fiske där? För jag vill dra ut och fiska lite, men har ingen aning om var.
    Synd att ni inte fick någonting! Fiske är alltid roligt, speciellt med kompisar
    kan inte allt i huvudet , men doms hemsida : http://kimbusgarden.se/fiske/ . det är synd, fast det var en massa vak hela tiden, vi var väl där fel tidpunk troligen, Det finns flera fina kanter man kan fiska ifrån, Man får typ bara meta på ett ställe fast många metar endå,man köper kortet vid ICA inne i nån by i närheten , Sant, alltid roligare med kompisar!

    EDIT: Kom på att en kompis fick en liten bäcköring vid kanten på runt halv kilot, han körde på orange wobbler, sen så om du metar så kommer du troligen få en massa mörtar på runt 50-200g, alltid roligt att få nåt som man kan kalla fisk

  16. #17176
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av mackan663 Visa inlägg
    kan inte allt i huvudet , men doms hemsida : http://kimbusgarden.se/fiske/ . det är synd, fast det var en massa vak hela tiden, vi var väl där fel tidpunk troligen, Det finns flera fina kanter man kan fiska ifrån, Man får typ bara meta på ett ställe fast många metar endå,man köper kortet vid ICA inne i nån by i närheten , Sant, alltid roligare med kompisar!

    EDIT: Kom på att en kompis fick en liten bäcköring vid kanten på runt halv kilot, han körde på orange wobbler, sen så om du metar så kommer du troligen få en massa mörtar på runt 50-200g, alltid roligt att få nåt som man kan kalla fisk
    Såg riktigt fint ut, borde kanske dra dit någon gång! Jag älskar att meta under tiden jag fiskar, bara i med ett mete, gillar att få fisk oavsett vad. Dock är det 1031023021 gånger roligare att få en rejäl kamp än att få en liten småfirre.

    Aja, jag kan kolla det! Ska höra med kusinen min, jobbar som fiskeguide i Norge, gått på fiskegymnasie o.s.v. så borde lösa sig.

  17. #17177

    Reg.datum
    Sep 2011
    Ort
    Åstorp ,Skåne
    Inlägg
    687
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Såg riktigt fint ut, borde kanske dra dit någon gång! Jag älskar att meta under tiden jag fiskar, bara i med ett mete, gillar att få fisk oavsett vad. Dock är det 1031023021 gånger roligare att få en rejäl kamp än att få en liten småfirre.

    Aja, jag kan kolla det! Ska höra med kusinen min, jobbar som fiskeguide i Norge, gått på fiskegymnasie o.s.v. så borde lösa sig.
    det är redigt fint , jo om man fiskar annat under tiden så är jag iallafall orolig att nån fisk kanske drar ut spöet , alltid!, ju större desso roligare , Nice att han jobbar i norge!.

  18. #17178
    will3s avatar
    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    Gällivare
    Inlägg
    1 507
    Neosen startade på andra kicken utan choke efter 2 veckor i garaget! Förut fick jag stå och kicka som en galning, använda startgas och slå på choken innan den startade. Snart så kan jag köra med den, ska bara få dit alla kåpor samt fixa skivan och byta bromsbelägg fram!


  19. #17179
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av mackan663 Visa inlägg
    det är redigt fint , jo om man fiskar annat under tiden så är jag iallafall orolig att nån fisk kanske drar ut spöet , alltid!, ju större desso roligare , Nice att han jobbar i norge!.
    Haha jo sant, dock är dom så små att man kan vänta lite! Det är faktiskt rätt bra, dock tror jag att han skulle sluta och skaffa "ett riktigt jobb" så att säga..

  20. #17180

    Reg.datum
    Sep 2011
    Ort
    Åstorp ,Skåne
    Inlägg
    687
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Haha jo sant, dock är dom så små att man kan vänta lite! Det är faktiskt rätt bra, dock tror jag att han skulle sluta och skaffa "ett riktigt jobb" så att säga..
    , har han tröttnat på att vara en guide eller??, att få fiska som ett jobb är ju typ en dröm

  21. #17181
    fink3ns avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Borås/Viskafors
    Inlägg
    809
    Bytte min slider mot en drd idag <3
    Ride on!

  22. #17182
    derbi_crilles avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Ort
    Alingsås
    Inlägg
    1 912
    Citat Ursprungligen postat av Stalker-Sebbe Visa inlägg
    Fick en cs go beta key + en give away


    Vill också ha
    Citat Ursprungligen postat av Flarsson Visa inlägg
    Att ha kasst sex är lite som att äta gårdagens pizza micrad, det är rätt najs men inget man skryter om.

  23. #17183
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av mackan663 Visa inlägg
    , har han tröttnat på att vara en guide eller??, att få fiska som ett jobb är ju typ en dröm
    Det är inte ett jobb som håller i längden. Dåliga arbetstimmar, tufft jobb, förstör hobbyn i längden. Sen var det dåligt betalt och några 100 mil ifrån hemmet ju.

  24. #17184

    Reg.datum
    Sep 2011
    Ort
    Åstorp ,Skåne
    Inlägg
    687
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Det är inte ett jobb som håller i längden. Dåliga arbetstimmar, tufft jobb, förstör hobbyn i längden. Sen var det dåligt betalt och några 100 mil ifrån hemmet ju.
    ah då förstår jag , Kan ju hälsa dig till detta stället ochså : http://www.soderasenssportfiske.se/ ,kan vara lite svårare att få fisk eftersom det gäller mycket med färger där, Har fått 2 st regnbågar runt 2 kg med spin, Gubben vill helst ha flugfiske så om man får nåt litet så kan man släppa tillbaka det, tillåts inte direkt om man fångar med spin, trevligt ställe om det är fint väder !

  25. #17185

  26. #17186

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    37°14′27″N
    Inlägg
    3 616
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    någon som känner någon som åkt fast med en vit stuntkittad neos i sthlms trakten?
    Lennart har skadeglädje på g
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Jag är en snabb jävel på att rätta folk. Kanske borde bli moderator och permbanna för felpost.

  27. #17187
    Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Vallentuna
    Inlägg
    7 325
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    någon som känner någon som åkt fast med en vit stuntkittad neos i sthlms trakten?
    Edde?
    Citat Ursprungligen postat av mackan663 Visa inlägg
    Oljeslangen sprack när man skulle sätta på den -.- ...

  28. #17188
    Lennarts avatar
    Reg.datum
    Dec 2006
    Ort
    Åkersberga
    Inlägg
    5 324
    Jag är inte rasist,
    Ja är pianist, Ja trycker ner både vita och svarta

  29. #17189
    satt på effektröret idag igen orkade inte original mer fast farbrorblå hemsökt mig en gång redan, dock hann jag köra 1 timme sen jaga dom oss kul var det haha..

  30. #17190

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in