Ämne: Dagens Win!

  1. #18781

  2. #18782
    Jonthäs avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    skogen
    Inlägg
    1 929
    Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    Fyfan, känns som jag haft lite tur! Fast haha, kom ju på nu att jag passerat en kontroll, fast innan det tog jag 2 varv i en rondell med full bil, poliserna kollade väääldigt mycket men dom stod på en bussficka och det kom en buss plus att en bil redan var stoppad..

    Va surt! Har haft tur med fartkameror och så, har varit nära ett par gånger.

    Ingen hade bälte då heller trorja

    Blivit stoppad en gång och inga böter. Turbomotor,ingen front,öppen huv,1 framlyse,blinkade inte och hjulspin upp till 3an,så stog de 100m fram... Fick blåsa och visa kort,men de låg hemma,skulle ju bara provköra... Sen va batteriet dött när ja skulle starta,så fick starthjälp av polisen,självklart med batteriet i motorutrymmet så de fick se min fina turbo som råkat hamna där... Kamera har varit nära ett par gånger,men haft tur
    M42B18Power!
    You must be gentle with it, just like with most swedish girls.. BUT I WONT!

  3. #18783

  4. #18784
    Noexs avatar
    Reg.datum
    Jun 2010
    Ort
    Västergötland
    Inlägg
    369
    20 mothafockaaa!
    En SAAB utan turbo är som en Räkmacka utan räkor..

  5. #18785
    CaToXXos avatar
    Reg.datum
    Oct 2010
    Ort
    Långared, Alingsås
    Inlägg
    1 066
    "Dra mig baklänges, jädrar va fort de gick!Mina ögon typ korsades o typ hjärnan fatta inte va de va som kom! Så fort gick de!
    Asså den gick ju som ett skott!! Helt serri trodde de va en cross le ngt först
    Mina ögon kommer ramla ut o hjärnan överhettas för att typ hänga me! Jävlar va fort de gick!
    "
    - meritpoäng från en i min klass som tyckte det gick fort när jag körde förbi hans hus med moppen..
    Har inget TK men är ett fucko ändå

  6. #18786
    CaToXXos avatar
    Reg.datum
    Oct 2010
    Ort
    Långared, Alingsås
    Inlägg
    1 066
    Crossen såld.
    Har inget TK men är ett fucko ändå

  7. #18787

    Reg.datum
    Sep 2011
    Ort
    Norrlandshuvudstad
    Inlägg
    66
    Gått handledarkursen med farsan ikväll, ska bli kul att få börja övningsköra

  8. #18788

  9. #18789
    Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Vallentuna
    Inlägg
    7 325
    Citat Ursprungligen postat av mackan663 Visa inlägg
    Oljeslangen sprack när man skulle sätta på den -.- ...

  10. #18790
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Den hade lätt piskat min MT5a!

    Dagens Win: Har fått Viasat Guld! Kan äntligen se PL, CL, FA-cupen och Championship. Nu skall bara en tv inhandlas in till rummet.
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  11. #18791
    Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    Den hade lätt piskat min MT5a!

    Dagens Win: Har fått Viasat Guld! Kan äntligen se PL, CL, FA-cupen och Championship. Nu skall bara en tv inhandlas in till rummet.
    FA-cupen och Championship går ju på 10an?

  12. #18792
    Veven på moppen rasade och kolven pajjade fick komma senare till skolan

  13. #18793
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    sommarjobb hela sommaren, även helger och kvällar efter om jag känner för det. garanterad sommarjobb nästa sommar också och sköter jag mig så kommer jag att få fast anställning! skitkul att få det beskedet.
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  14. #18794
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av Thejoke Visa inlägg
    FA-cupen och Championship går ju på 10an?
    Visst så är det, men jag hade inte 10an när jag hade Canal Digital.
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  15. #18795
    skölds avatar
    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    söderhamn
    Inlägg
    2 321
    köpte en ciao igår för 500 och idag bytte ja bort den mot en slider
    Citat Ursprungligen postat av Stalker-Sebbe Visa inlägg
    Vad e det för något som ligger brevid stötdämparen? Kan det vara en kick?
    Citat Ursprungligen postat av zvezda999 Visa inlägg
    om du menar det kromade är de en SSP ställbar styrstam

  16. #18796
    fick ihop fs1an idag lite små fix kvar men det tar sig




    Uploaded with ImageShack.us

  17. #18797
    tjejen fick upp en riktigt fin gädda idag

    Namn:  gädda.jpg
Visningar: 985
Storlek:  97,6 KB

  18. #18798

  19. #18799
    Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    Tjörn
    Inlägg
    5 637
    Chillarhörna i garaget!


  20. #18800

  21. #18801
    Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    Tjörn
    Inlägg
    5 637
    Citat Ursprungligen postat av Rexxy Visa inlägg
    Hade soffa i min verkstad en gång. Jag skruvade hela tiden när jag var i verkstan, så jag satt aldrig i den. Tog mest plats, så den åkte ut 1 vecka senare. För att få plats med mer moppar!
    Hahah den är framför allt inte för mig utan det är när det är damer på besök som inte vill sitta i camping stolar längre! Haha. Märktes ingen större skillnad i mitt garage på storleken med och utan så Du och dina mopeder

  22. #18802
    Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Vallentuna
    Inlägg
    7 325
    18 år idag och klarade teoriprovet till körkortet, uppkörning på lördag, wopwopppppp
    Citat Ursprungligen postat av mackan663 Visa inlägg
    Oljeslangen sprack när man skulle sätta på den -.- ...

  23. #18803
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    Citat Ursprungligen postat av Filip Visa inlägg
    18 år idag och klarade teoriprovet till körkortet, uppkörning på lördag, wopwopppppp
    gött! på vilket sätt pluggade du till teorin, gjorde du test på dator eller läste du mycket i boken? har ju också skrivning kvar och jag vet inte alls hur jag ska plugga för att lära in bäst.. känns inte som att en bok på 300 sidor är så givande att läsa igenom några gånger
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  24. #18804
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    gött! på vilket sätt pluggade du till teorin, gjorde du test på dator eller läste du mycket i boken? har ju också skrivning kvar och jag vet inte alls hur jag ska plugga för att lära in bäst.. känns inte som att en bok på 300 sidor är så givande att läsa igenom några gånger
    Har inte din körskola ett testprov? Min hade i alla fall ett "testprov" på tid som man kunde göra hur många gånger som helst, den blandade frågorna hela tiden. Jag satt på det tills jag hade 65(+) av 70 x antar gånger i rad och sen kände jag mig redo. Jag klarade det direkt med bra resultat och var klar först av alla så det gick antagligen bra.

    Sökte upp de frågorna jag inte kunde och kollade igenom dem många gånger om, minst 75% av frågorna kan du redan, det är de sista procenten som du måste lära dig.

  25. #18805

  26. #18806
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Har inte din körskola ett testprov? Min hade i alla fall ett "testprov" på tid som man kunde göra hur många gånger som helst, den blandade frågorna hela tiden. Jag satt på det tills jag hade 65(+) av 70 x antar gånger i rad och sen kände jag mig redo. Jag klarade det direkt med bra resultat och var klar först av alla så det gick antagligen bra.

    Sökte upp de frågorna jag inte kunde och kollade igenom dem många gånger om, minst 75% av frågorna kan du redan, det är de sista procenten som du måste lära dig.
    jo, jag har kört alla faserna på körskolan och sätter 70 av 70 nästan varje gång. precis, det mesta kan jag men det är ju somsagt de sista procenten som avgör.
    Numera så har jag köpt en användare på korkortonline.se, ska tydligen vara över 1000 frågor. Jag har tänkt att lägga upp det så att jag kombinerar testen på körskolan, de på den här webbsidan och boken. förhoppningsvis funkar det!
    Citat Ursprungligen postat av Rexxy Visa inlägg
    Jag pluggade genom test på datorn 95% och läste bok resten. Klarade teori och körning på första!
    Jag har läst igenom den tjocka boken på ca 300 sidor 2 gånger och gjort alla faserna på körskolan och gjort lite frågor hemma, får hoppas på det bästa.
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  27. #18807
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    jo, jag har kört alla faserna på körskolan och sätter 70 av 70 nästan varje gång. precis, det mesta kan jag men det är ju somsagt de sista procenten som avgör.
    Numera så har jag köpt en användare på korkortonline.se, ska tydligen vara över 1000 frågor. Jag har tänkt att lägga upp det så att jag kombinerar testen på körskolan, de på den här webbsidan och boken. förhoppningsvis funkar det!

    Jag har läst igenom den tjocka boken på ca 300 sidor 2 gånger och gjort alla faserna på körskolan och gjort lite frågor hemma, får hoppas på det bästa.
    Sålänge du inte får totalt stopp i hjärnan bör det gå bra då!

  28. #18808
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    jo, jag har kört alla faserna på körskolan och sätter 70 av 70 nästan varje gång. precis, det mesta kan jag men det är ju somsagt de sista procenten som avgör.
    Numera så har jag köpt en användare på korkortonline.se, ska tydligen vara över 1000 frågor. Jag har tänkt att lägga upp det så att jag kombinerar testen på körskolan, de på den här webbsidan och boken. förhoppningsvis funkar det!

    Jag har läst igenom den tjocka boken på ca 300 sidor 2 gånger och gjort alla faserna på körskolan och gjort lite frågor hemma, får hoppas på det bästa.
    Pluggade precis som du gör, bör dock tillägas att jag övade extremt mycket på de frågorna jag svarade fel på. Känner du att du kan allt hyffsat, då kommer du klara det. Så var det för mig och jag fick 61/65.
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  29. #18809
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Sålänge du inte får totalt stopp i hjärnan bör det gå bra då!
    haha! det är väl bara att hålla tummarna
    Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    Pluggade precis som du gör, bör dock tillägas att jag övade extremt mycket på de frågorna jag svarade fel på. Känner du att du kan allt hyffsat, då kommer du klara det. Så var det för mig och jag fick 61/65.
    okej, då bör det gå bra!
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  30. #18810
    Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Vallentuna
    Inlägg
    7 325
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    gött! på vilket sätt pluggade du till teorin, gjorde du test på dator eller läste du mycket i boken? har ju också skrivning kvar och jag vet inte alls hur jag ska plugga för att lära in bäst.. känns inte som att en bok på 300 sidor är så givande att läsa igenom några gånger
    Pluggade enbart med test på datorn och läste mig till de jag missade påtesten i boken.


    ONT: kom precis hem från krogen, mycket trevlig kväll
    Citat Ursprungligen postat av mackan663 Visa inlägg
    Oljeslangen sprack när man skulle sätta på den -.- ...

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in