Ämne: blackbox

blackbox

tjenare, ja undrar vilken blackbox som skulle kunna passa en scooter så om polisen stoppar en att den gör under 40km/h .... helst ingen med fjärr , då ja hört att polisen brukar ha en fjärr som kan stänga av alla blackboxar typ , så helst en manuell som man kan slå på när polisen har stoppat en, inte för jag är rädd o köra trimmat o bli stoppad , utan för o slippa bli tagen som jag blev förra gången, ställer mig bredvid två kompisar som va stoppade , osså blev jag också tagen när civil polisen sprang fram i härja som fan, fast då hade jag en moped som gick för fort... men nästa gång nu vill jag ha en moped som KAN gå lagligt !!!

mycket tacksamm för hjälp

tror ni ja kan göra nån slags ljuddämpar plugg? som man typ kan sätta ON/OFF på plats eller nått hehe

Kör inte trimmat helt enkelt, sen kan polisen märka om den har en blackbox ändå men det varierar från vilken polis det är med kunskap
    §6.2 Signaturer: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid skärmupplösning 1280x1024. Max tillåten storlek på bild är 468x60 pixlar, har du både text och bild så tillåts max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024.

men de e ju dyrare o få skiten o gå under 40 än o ha en som går fortare än 60 typ

Citat Ursprungligen postat av samizzlah Visa inlägg
    Kör inte trimmat helt enkelt, sen kan polisen märka om den har en blackbox ändå men det varierar från vilken polis det är med kunskap
    HALLÅ!!! Inge kul!

Röbin! http://www.garagego.se/forum/bilder/...ed-ryckspaerr/
    Svarvar och bygger special delar till olika fordon
    Mer info här

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in