hjälp snabbt men förgasare dellorto 19 mm

skulle vilka ha snabb hjälp med förgasare. jag har köppt en dellorto 19 mm förgsare jag har kopplat in allt förutom att nålen sitter löst ska det sitta en fjäder som trycker ner nålen????? . det fann det på min 12 mm gurtner (orginal) mopeden är en aerox 09
    Senast redigerat av betaarken den 2010-08-25 klockan 15:05.

okej
    §6.2 Signaturer: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid skärmupplösning 1280x1024. Max tillåten storlek på bild är 468x60 pixlar, har du både text och bild så tillåts max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024.

Citat Ursprungligen postat av samizzlah Visa inlägg
    okej
    va?? jag behöver hjälp ju

haha klart det sitter en fjäder i trottlen, men du måste även lägga med lås brickan rätt också

Citat Ursprungligen postat av Viking^ Visa inlägg
    haha klart det sitter en fjäder i trottlen, men du måste även lägga med lås brickan rätt också
    Men, vid nålen ska det sitta som en.. va heter de.. som en lite smal metall bit formad som ett " W " typ, som gör att nålen inte ska åka upp å ner, på min gammla fögge så fanns den här metall "w:et " men inte på min nya, undrar om man kan köra utan den grejjen, eller måste man ha den?

Citat Ursprungligen postat av betaarken Visa inlägg
    Men, vid nålen ska det sitta som en.. va heter de.. som en lite smal metall bit formad som ett " W " typ, som gör att nålen inte ska åka upp å ner, på min gammla fögge så fanns den här metall "w:et " men inte på min nya, undrar om man kan köra utan den grejjen, eller måste man ha den?
    på 12mm förgasaren är det en "w" formad metallbit men på större så som 17,5 så är det en vit plast bit som ska sitta över nålen

Citat Ursprungligen postat av rideAerox Visa inlägg
    på 12mm förgasaren är det en "w" formad metallbit men på större så som 17,5 så är det en vit plast bit som ska sitta över nålen
    så ska den inte sitta under?

Citat Ursprungligen postat av betaarken Visa inlägg
    så ska den inte sitta under?
    först själva throtteln sen nålen SEN vita plast biten, så nålen liksom sitter fast där emellan throtteln och plastbiten

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in