Ämne: ciao trimm

ciao trimm

hej!
    jag skulle behöva lite hjälp med att få alternativ på hur man kan trimma en ciao med katalysator!

tack!

Holmqvists avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Felpostat

Men du kan ju börja med att plugga ur insuget, skaffa en större förgasare men eftersom du har en ny ciao så borde den redan vara urpluggad till 12mm och det lättaste du kan göra då är att köpa en billig cylinder..te.x Dr evolution som kostar cirka 700:- på cykelkraft
    Det krävs en längd på 8,5 cm och en bredd på 5,4 cm för att tillfredställa en tjej. Däremot spelar det ingen roll om det är Master Card eller Visa.

Men jag har hört att det förstör katalysatorn om man byter cylinder eller byter avgasrör!

Holmqvists avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Citat Ursprungligen postat av gun-britt Visa inlägg
    Men jag har hört att det förstör katalysatorn om man byter cylinder eller byter avgasrör!
    Byter du avgasrör så försvinner ju självklart katalysatorn
    Det krävs en längd på 8,5 cm och en bredd på 5,4 cm för att tillfredställa en tjej. Däremot spelar det ingen roll om det är Master Card eller Visa.

Så du e säker på att den sitter i avgassystemet?

Holmqvists avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Citat Ursprungligen postat av gun-britt Visa inlägg
    Så du e säker på att den sitter i avgassystemet?
    yes 99% säker

Aha tack, Det är ju ganska mycket bättre och köpa ett nytt avgassystem!

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in