Ämne: www.kgi.dk?

MattiasGs avatar
    Reg.datum
    May 2010

www.kgi.dk?

Hej! Jag undrar om http://www.kgi.dk./ är en pålitlig sida? Någon som har några erfarenheter därifrån?
    Skriv gärna vad som har varit + med att handlat därifrån och vad som har varit - .

tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    kgi.se är ju lite mer på svenska satt det är väl lättare att förstå?

Ont: aldrig handlat därifrån

Ja, de är seriösa. Används som leverantör av delar till många stora företag runt om i norden.

//SD
    http://www.earpill.com - addictive music. Serverbyte!

Vet att bla Motocity köper från dem, och polaren har beställt direkt från KGI.

MattiasGs avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Hej!

Blir en liten bump här nu. Börjar dra ihop sig mot en beställning från kgi nu. Det jag undrar är vad jag ska ta för frakt när jag beställer?
    Det finns två alternativ och det är:

GLS
    Leveranstid: 2 - 5 dage
    Fragt: kr. 147,00

och

Post Danmark
    Leveranstid: 3 - 7 dage
    Fragt: kr. 464,00

Det står inget om vilken jag ska ta när jag ska skicka till Sverige. Men enligt min mening är det ju bäst att ta GLS då det är billigare och snabbare. Men funkar det?
    Någon som beställt från kgi får gärna berätta vad jag ska ta och om det kommer direkt till dörren osv.

Shöwteks avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Citat Ursprungligen postat av MattiasG Visa inlägg
    Hej!

Blir en liten bump här nu. Börjar dra ihop sig mot en beställning från kgi nu. Det jag undrar är vad jag ska ta för frakt när jag beställer?
    Det finns två alternativ och det är:

GLS
    Leveranstid: 2 - 5 dage
    Fragt: kr. 147,00

och

Post Danmark
    Leveranstid: 3 - 7 dage
    Fragt: kr. 464,00

Det står inget om vilken jag ska ta när jag ska skicka till Sverige. Men enligt min mening är det ju bäst att ta GLS då det är billigare och snabbare. Men funkar det?
    Någon som beställt från kgi får gärna berätta vad jag ska ta och om det kommer direkt till dörren osv.
    Rätt säker att det var GLS som används när jag köpte delar av privatperson i holland. Fick hämta ut på Schenker (det var närmast)
    Citat Ursprungligen postat av rassespike Visa inlägg
    Alla "hypermoppar" har sån extrem Setup för att kunna komma över 100km/h sträcket..fattar inte de riktigt Min Setup e ju liksom bara TK underliggande o sportluftsfilter, större munstycke. Jag har varit uppe i 115km/h, uppmätt med bil bakom mej

MattiasGs avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av Shöwtek Visa inlägg
    Rätt säker att det var GLS som används när jag köpte delar av privatperson i holland. Fick hämta ut på Schenker (det var närmast)
    Okej. Får alltid hämta ut mina paket på OKQ8 men då kommer det ju med posten. Någon som vet om man får en avi, sms eller dylikt där det står vart man ska hämta ut det?

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in