Sidan 2 av 4 Första 1234 Sista
    Citat Ursprungligen postat av Robert Visa inlägg
    var i ett "ghetto" idag och letade i varenda jäkla kiosk och utländsk affär efter tobak men dom hade bara den där jäkla El fakher.. aja man får väll beställa ifrån utlandet för att kunna hitta nåt vettigt.. blir galen på den där äckliga skit tobaken!
    hahahha du är säkert svensk, turkar/araber lever på att lura dig du får ta med en turk (dvs mig) när du handlar så ska du se att du får bra grejer för bra priser

Citat Ursprungligen postat av BlasterGurra^ Visa inlägg
    yess Öl också
    öl? måste lukta piss i trakten sen

sen undrar jag vad turkarna ger er för pris på 250g al fakher*

Linuss avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Varför i helvete ska man ha vodka istället för vatten? Den enda skillnaden är väl att du kan få i dig litelite av etanolen som avdunstar, men inte fan är det möjligt att man känner av det.

Citat Ursprungligen postat av Linus Visa inlägg
    Varför i helvete ska man ha vodka istället för vatten? Den enda skillnaden är väl att du kan få i dig litelite av etanolen som avdunstar, men inte fan är det möjligt att man känner av det.
    jag har hört att man känner av det.. för det är väll "vatten" ångorna man får isig typ ;D?

Det är otroligt meninglöst enligt mig. visst, du kan få ut god smak ibland, men i övrigt ger det ingenting x)
    Ju mindre rutin, desto mer liv!

Håller absolut inte med dig! Finns ju inge bättre än att grilla me polarna, ta sig en bir och dra igång pipan! God smak får man varje gång om man kan Och hur syftar du på "ge"? Det gör inte ciggaretter direkt heller, bara om man inte rökt på 1 vecka och tar sig en direkt på morgonen
    Menar att det inte ger någon ruseffekt alls, och sedan är jag ingen tobaksälskare/nikotinälskare i övrigt heller och därav anser jag inte att vattenpipa heller är så mysigt. Men alla har ju olika smak

Säger dock inte att jag inte gillar det heller så ^^
    Ju mindre rutin, desto mer liv!

Citat Ursprungligen postat av mh furia Visa inlägg
    hahahha du är säkert svensk, turkar/araber lever på att lura dig du får ta med en turk (dvs mig) när du handlar så ska du se att du får bra grejer för bra priser

öl? måste lukta piss i trakten sen

sen undrar jag vad turkarna ger er för pris på 250g al fakher*
    varför skulle dom försöka lura? dom ger ju inget skitpris direkt? plus om man inte är tappad som barn och inavel så vet man ju vad som är kvalite och vad som är fake, det är bara att det inte finns nån leverantör som levererar till Sverige eftersom det är tobaksskatt och dom bara skulle gå back för att vattenpipa inte är det mest vanliga i sverige.

Håller absolut inte med dig! Finns ju inge bättre än att grilla me polarna, ta sig en bir och dra igång pipan! God smak får man varje gång om man kan Och hur syftar du på "ge"? Det gör inte ciggaretter direkt heller, bara om man inte rökt på 1 vecka och tar sig en direkt på morgonen
    ta med dig en turk då får du det för 45 kr

Citat Ursprungligen postat av Robert Visa inlägg
    varför skulle dom försöka lura? dom ger ju inget skitpris direkt? plus om man inte är tappad som barn och inavel så vet man ju vad som är kvalite och vad som är fake, det är bara att det inte finns nån leverantör som levererar till Sverige eftersom det är tobaksskatt och dom bara skulle gå back för att vattenpipa inte är det mest vanliga i sverige.
    ´

EEEEEEe det handlar om pengar ju mer de lurar dig desto mer tjänar de så visst men tex om drar in med en kille som kan mycket så kan du få ihop en 29cm (eller vad det är) vattenpipa +alla tillbehör och 250g tobak för 150kr och då snackar jag prylar som håller mer än en gång

teaspoons avatar
    Reg.datum
    May 2010
    har precis varit ute och rökt vid sjön, fett najs säger jag!

edit;skön video
    don't trust someone who can bleed for four days without dying!

jaha! Precis, alla har olika smak Är även gott att man inte luktar rövhål efter man rökt också

Det var inte de som var svaret på frågan om man har en turk med sig eller inte? Det är vad smaken kostar ungefär
    tror jag citera fel inlägg skulle va den med 80kr de är förmycket sn tar de likadant för alla smaker

Linuss avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Citat Ursprungligen postat av Frågetecken Visa inlägg
    Nu tänker du allt lite fel, är ju fortfarande tobaksröken du får i dig.

Vattnet är ju till för filtreringen!
    Samt att det kyler ner röken.

Linuss avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Det är väl inte nödvändigt!

The main reason är väl att filtrera, sen är de folk på senare tid som kommit på att de blir skönare om man kyler ner vattnet med isbitar etc som i en bong.
    Ja det kanske det är, men det är som sagt också till för att kyla ner röken. Nästan det som är huvudskillnaden mellan att röka vanlig pipa och vattenpipa, mycket skönare med den kalla röken.

Sen har jag svårt att tro att vatten tar åt sig mycket av de farliga kemikalierna.

teaspoons avatar
    Reg.datum
    May 2010
    är vattenpipa farligt?
    Vad tror / vet ni?
    Enligt mig verkar det helt ofarligt...

teaspoons avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ofarligt är det ju inte, de borde du ju förstå själv.

Du får ju fortfarande i dig rök.
    jo det är klart att det inte är helt ofarligt..
    Men jag har hört att röka vattenpipa i 20 min är som att röka 200 cigaretter vilket låter helt sjukt överdrivet.¨
    Det finns ju lixom tobak som är helt nikotinfri.

För att liva upp tråden lite.

Detta köptes igår, nakhla two apples. Kostade endast 30 kr, vilken tur man kan ha
    Notera att det är äkta vara.

Här har vi även en bild på min plutt in action
    Köptes förövrigt i egypten.

----------

Inge fler som sitter på nå bilder etc? Vet att mr robert har några i alla fall!

Detta köptes igår, nakhla two apples. Kostade endast 30 kr, vilken tur man kan ha

Här har vi även en bild på min plutt in action
    Köptes förövrigt i egypten.

----------

Inge fler som sitter på nå bilder etc? Vet att mr robert har några i alla fall!
    riktigt glad för din skulle att du hitta lite bra grejor! fyfan vad trött jag är på fake nu asså...

Pipan är grym som fan!!

vad menar du, att jag ska lägga upp bilder på min? mja har inga bra bilder direkt, bara den där skiten jag skicka till dig på msn och någon meer haha

Citat Ursprungligen postat av teaspoon Visa inlägg
    jo det är klart att det inte är helt ofarligt..
    Men jag har hört att röka vattenpipa i 20 min är som att röka 200 cigaretter vilket låter helt sjukt överdrivet.¨
    Det finns ju lixom tobak som är helt nikotinfri.
    Det är väl inte nikotinet som är det farliga utan tjäran som bildas vid förbränning och fastnar i lungorna..

teaspoons avatar
    Reg.datum
    May 2010

[URL=http://img294.imageshack.us/i/dsc00379t.jpg/][/URL
    fan i uppsala tar de typ 100kr för den tobaken :S

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in