Ämne: Dagens Fail!

  1. #3061
    Eddes avatar
    Reg.datum
    Nov 2008
    Ort
    Tyresö!
    Inlägg
    2 461
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    jag får inte det
    Tur för dej. Står typ att det är ett temporärt fel och jag ska försöka igen om 30 sekunder..

  2. #3062

  3. Eddes avatar
    Reg.datum
    Nov 2008
    Ort
    Tyresö!
    Inlägg
    2 461
    Citat Ursprungligen postat av vivarn Visa inlägg
    Vår kemilärare skulle visa hur natrium reagerar med vatten, så han tog en liten bit och la i.. Puttrade och fräste lite, kanske någon liten låga. Äh, vi slänger på en större bit, sa han. Sagt och gjort, de började först brinna, sen blev de en sån satans smäll! Fyfan! Hela bägaren flög sönder i småbitar! För er som vet vad kinaskott är så lät de mer än de tom. !
    Låter som han vet vad han håller på med

  4. #3064
    Citat Ursprungligen postat av vivarn Visa inlägg
    Vår kemilärare skulle visa hur natrium reagerar med vatten, så han tog en liten bit och la i.. Puttrade och fräste lite, kanske någon liten låga. Äh, vi slänger på en större bit, sa han. Sagt och gjort, de började först brinna, sen blev de en sån satans smäll! Fyfan! Hela bägaren flög sönder i småbitar! För er som vet vad kinaskott är så lät de mer än de tom. !
    haha, låter ungefär som när vi fyllde en ballong med knallgas, alltså syre och väte eller vad det är... sen drog vi ut i "trapphuset" det är som flera våningar men inget golv, så man kan gå runt och titta ned i de andra våningarna, eller hur man ska säga. iaf så hade kemiläraren med sig ett ljus på en lång pekpinne, och släppte iväg ballongen "håll för öronen" sa hon.

    så smällde ballongen och det var en riktigt rejäl smäll jag är glad att jag höll för öronen kan jag säga, det var ungefär som de största raketerna på nyår fast ett antal gånger starkare. efter några sekunder kom folk ut från sina klassrum på alla 3 våningarna under oss och kollade upp "VAFAN var det där? " haha

  5. #3065
    vivarns avatar
    Reg.datum
    May 2009
    Ort
    Kalmar
    Inlägg
    2 031
    Oja!
    haha, låter ungefär som när vi fyllde en ballong med knallgas, alltså syre och väte eller vad det är... sen drog vi ut i "trapphuset" det är som flera våningar men inget golv, så man kan gå runt och titta ned i de andra våningarna, eller hur man ska säga. iaf så hade kemiläraren med sig ett ljus på en lång pekpinne, och släppte iväg ballongen "håll för öronen" sa hon.

    så smällde ballongen och det var en riktigt rejäl smäll jag är glad att jag höll för öronen kan jag säga, det var ungefär som de största raketerna på nyår fast ett antal gånger starkare. efter några sekunder kom folk ut från sina klassrum på alla 3 våningarna under oss och kollade upp "VAFAN var det där? " haha
    Hahaha!

  6. #3066

    Reg.datum
    Mar 2006
    Ort
    Västerås
    Inlägg
    1 599
    Hur spårar man en taxiresa?

  7. #3067

  8. #3068
    Eddes avatar
    Reg.datum
    Nov 2008
    Ort
    Tyresö!
    Inlägg
    2 461
    Citat Ursprungligen postat av TheDude Visa inlägg
    Har svalt alldeles för mycket blod så mår illa som tusan nu
    Vampyr?

    Fail var att jag fick åka hem i regn..

  9. #3069


  10. Reg.datum
    Mar 2006
    Ort
    Västerås
    Inlägg
    1 599
    Tappat plånboken.

  11. #3071
    mitt bankkort sluta fungera när ja skulle tank riktigt roligt

  12. #3072



  13. va ute och chill åkte med bmx:n
    så när man har kört en 180, så känner jag att hela framhjulet vobblar.
    så visar det sig att hela fram navet fuckat sig :/

  14. #3076


  15. #3078
    Shöwteks avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    3 217
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    mer att sladda på ^^
    Fortfarande förjävla trist :/
    Citat Ursprungligen postat av rassespike Visa inlägg
    Alla "hypermoppar" har sån extrem Setup för att kunna komma över 100km/h sträcket..fattar inte de riktigt Min Setup e ju liksom bara TK underliggande o sportluftsfilter, större munstycke. Jag har varit uppe i 115km/h, uppmätt med bil bakom mej

  16. #3079

  17. #3080

  18. #3081


  19. Eddes avatar
    Reg.datum
    Nov 2008
    Ort
    Tyresö!
    Inlägg
    2 461
    Citat Ursprungligen postat av Svempa Visa inlägg
    Vet inte om det är win eller fail men skit samma va en som ringde på moppen nyss och verkade ganska oseriös då han fråga om man kunnde köra på crossbana med den. (chopper k50) Iaf så skulle han återkomma imorgon. Så pruta han från 6400 till 5000kr och desperat som jag va så gick jag med på de Och så va det massa personer som skratta i bakgrunden
    Ringde han från dolt? Var typ samma sak för mig förrut.

  20. #3084


  21. Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Olofström
    Inlägg
    6 543
    Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    Har regnat hela dagen..
    regnat hela dagen här med...

  22. #3086
    Eddes avatar
    Reg.datum
    Nov 2008
    Ort
    Tyresö!
    Inlägg
    2 461
    Citat Ursprungligen postat av Svempa Visa inlägg
    Tror det... va iaf en tjej som garva i bakgrunden. Va hade du o sälja då?
    En kinamoppe.. Han ville dock inte ha den pga att fälgarna var i aluminium. Sen ringde han igen 5 min senare och hette nåt annat men var ju samma röst

  23. #3087

  24. webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av Style Visa inlägg
    Bara jag som får upp Google server problem på youtube hela tiden?
    Jag fick det med, jävligt störigt

  25. #3089

  26. Citat Ursprungligen postat av Zäta Visa inlägg
    moppen skar igår.

    Tog iser och ser att ena kovlringen är borta, märken på kolv/topp och lite i cylinder. Även kolvbulten var crash
    Så cylinder + topp till aerox sökes.
    Hur långt hade den gått?

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in