Ämne: Dagens Fail!
-
2010-11-05, 10:50 #3751
-
2010-11-05, 11:14 #3752
-
2010-11-05, 11:15 #3753
Wtf!!!Det är ju jag
http://www.facebook.com/profile.php?=743264506
-
2010-11-05, 11:27 #3754
-
2010-11-05, 11:30 #3755
-
2010-11-05, 11:30 #3756
-
2010-11-05, 11:31 #3757
-
2010-11-05, 11:32 #3758
-
2010-11-05, 11:36 #3759
-
2010-11-05, 11:37 #3760
-
2010-11-05, 11:42 #3761
-
2010-11-05, 11:45 #3762
-
2010-11-05, 11:46 #3763
-
2010-11-05, 11:52 #3764
-
2010-11-05, 11:53 #3765
-
2010-11-05, 12:51 #3766
-
2010-11-05, 12:57 #3767
-
2010-11-05, 12:58 #3768
- Reg.datum
- May 2010
- Ort
- Olofström
- Inlägg
- 6 543
-
2010-11-05, 13:20 #3769
-
2010-11-05, 13:35 #3770
- Reg.datum
- May 2010
- Ort
- hemma
- Inlägg
- 915
-
2010-11-05, 14:40 #3771
Att jag måste skruva ihop moppen i helgen, orkar varken skruva eller köra
-
2010-11-05, 15:20 #3772
Håller på att skruva ihopp Mamban..men såklart har man tappat bort EN bussning till svingen
Mitt puch maxi projekt!
-----------------------------------------------
Mitt Mustang mamba projekt!
-
2010-11-05, 15:24 #3773
- Reg.datum
- Jul 2010
- Ort
- Uppsala.
- Inlägg
- 465
Varför i helvete måste sveriges populäraste "cross" (Derbi) vara så svårmeckad vid just förgasaren!? Man måste ta bort krök, tank, oljetank och allt annat skit (okej jag överdriver, krök räcker men det blir trångt) bara för att byta ett munstycke som visar sig vara fel storlek och göra om hela jävla processen!
Nu vill ju inte luftburksslangen sitta på föggen ordentligt, den är ett rent helvete att försöka få på och nu ska vi inte ens prata om att slangklämman ska på plats också.. Vadf** ska man göra då? Värma med hårfön så att den blir mjukare att arbeta med eller helt enkelt ta isär mopeden i kvarkar...
-
2010-11-05, 15:29 #3774
-
2010-11-05, 16:02 #3775
-
2010-11-05, 16:19 #3776
-
2010-11-05, 16:28 #3777
-
2010-11-05, 16:30 #3778
- Reg.datum
- Jul 2010
- Ort
- Uppsala.
- Inlägg
- 465
-
2010-11-05, 16:41 #3779
-
2010-11-05, 16:46 #3780