Ämne: Dagens Fail!

2. Eddes avatar
    Reg.datum
    Nov 2008
    Citat Ursprungligen postat av vivarn Visa inlägg
    Herregud, du skrev vid kvart i ett. Vad är det jobbiga? När jag ska upp kl 7 varje morgon ligegr jag vaken till typ 3-4, ibland hela natten, som igår natt t ex.
    Coooolllt!

4. Eddes avatar
    Reg.datum
    Nov 2008
    Säger inte det, men vafan det verkar som om det är världens grejj att gå och lägga sig vid typ 1 och gå upp vid 6.. Så farligt är det ju verkligen inte!

Ont. Kan inte ta up mina 910kr som jag fått tillbaka av försäkringsbolaget.. Har inget legg/id :/ Bara ett pass som gått ut. Hat! Behöver pengar imån till dricka, rugby mellan min och en annan skola..
    Verkligen inte sagt at det är världens grej tycker bara att det är fail eftersom jag kommer vara extra trött i skolan.. Sen frågan till honom var menat hur han orkar ifall han sover så lite varje dag.

Reg.datum
    May 2010
    alla volvoraggare som har märkt att snön har kommit.

7. Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Citat Ursprungligen postat av Edde Visa inlägg
    Och sovit så lite?
    Aa, har lagt mig runt 24-01 tiden dem dagarna, slitit som fan är de, men bättre än skola
    Citat Ursprungligen postat av mackan663 Visa inlägg
    Oljeslangen sprack när man skulle sätta på den -.- ...

Herregud, du skrev vid kvart i ett. Vad är det jobbiga? När jag ska upp kl 7 varje morgon ligegr jag vaken till typ 3-4, ibland hela natten, som igår natt t ex.
    Människor är olika.

Linuss avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Jag går upp 6.15 varje vardag, jag är koolast.

11. Citat Ursprungligen postat av sjöblom! Visa inlägg
    Då vann jag coolhets tävligen, för jag stiger upp 05:40...

ont: Fick åka borås-gbg tur och retur 3ggr idag pga glömda verktyg..
    jag är Ckåålast för jag går upp 5

13. Reg.datum
    Apr 2008
    dagens fail är att ja vaknade för 1 timme sen och att ja fick några svetsloppor genom handsken i skolan idag, fina märken....
    '' philip - säger: är helt sjukt, tror jag spräckte förhuden innan''

Citat Ursprungligen postat av sjöblom! Visa inlägg
    Då vann jag coolhets tävligen, för jag stiger upp 05:40...

ont: Fick åka borås-gbg tur och retur 3ggr idag pga glömda verktyg..
    och jag slår er båda med att gå upp vid 5, så pilutta dig!

16. Citat Ursprungligen postat av sjöblom! Visa inlägg
    Du ska alltid vara värst..
    det är så vi gör det

hences avatar
    Reg.datum
    May 2008

19. Reg.datum
    May 2010
    Dagen fail: Hade diagnos i matte så börjar en tjej cpa med lärarn som hon alltid gör. Lite jävel skap och sånt är väl okej men inte när man går över gränsen och säger gubbjävel osv och skiter i vad han säger. Han våger inte göra något det är han för "snäll" "mesig" för. Så när han så åt hon att hon inte hade något att göra i detta klass rummet och hon sket i det så sa jag "gå då för i helvete". Det roliga var hon hade inget bättre att försvara sig med än att säga "ditt rakade ***huvude". Direkt när hon hade sagt de gick hon och satt sig på sin plats 2 min senare gick hon ut från klassrummet. Sen lektionen efter hade vi so prov. Jag hade gått dit tidigare för jag skulle gå från lektionen tidigare. Så satt i ett grupp rum. Sen så gick matte lärarna och pratade med hon vi skulle ha på so-provet (vår klassföreståndare) så kom hon in till grupp rummet senare och frågade om hon hade sagt "ditt rakade *** huvud" till mig jag bara, ja? Sen så när alla skrev så sa hon att jag skulle sitta i klassrummet och skriva så länge och när jag gick in dit så stack tjejen ut därifrån för hon vill einte vara i samma klassrum som mig xP Så gick lärarn ut och pratade med hon man hörde inneifrån klassrummet vilket jävla liv tjejen förde xd sen kom hon inte in till klassrummet igen xP Tycker att de var rätt fail av hon att göra skit mot en lärare och sen inte kunna försvara sig på ett moget sett när någon annan säger till xd För att tillägga tycker hela klassen hon är störig och hon har alltid varit, hon går alltid över gränsen.

Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Tycker det var lite roligt på matte genomgången idag (manlig lärare) så sa han något om X upphöjt till 6, sen la han till, "det där sistnämda 6 har ju inte jag längre"

Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    Tycker det var lite roligt på matte genomgången idag (manlig lärare) så sa han något om X upphöjt till 6, sen la han till, "det där sistnämda 6 har ju inte jag längre"
    Fel tråd ?

HEDINs avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Citat Ursprungligen postat av Sebbe Visa inlägg
    Fel tråd ?
    Läraren failade?

Blev överfallen av en stuv med pallar idag, satan va ont det gjorde.

Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Citat Ursprungligen postat av HEDIN Visa inlägg
    Läraren failade?
    Yes

FlexBiels avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Alla i Hotell och Restaurang huset som ligger mittemot vårat fordons hus (ca 20 m imellan) fick gå hem vid 11 för att det hade vart någon som hade hittat en lapp där det stod att det fanns en bomb i huset... Men vi som satt 20 m bort var tvungna att stanna hela dagen -.-
    Citat Ursprungligen postat av 2stroke Visa inlägg
    Det är därför vi inte har några tjejer på forumet, alla kåta moppepojkar skrämmer iväg de (Rifat kommer och langar "eyYYYYYY kolla värsta guzzeen med feta götten, vill bazza henne asoo )

webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av FlexBiel Visa inlägg
    Alla i Hotell och Restaurang huset som ligger mittemot vårat fordons hus (ca 20 m imellan) fick gå hem vid 11 för att det hade vart någon som hade hittat en lapp där det stod att det fanns en bomb i huset... Men vi som satt 20 m bort var tvungna att stanna hela dagen -.-
    Jag ska nog fan också skriva en lapp

Ska göra en enkätundersäkning i stan idag, problemet är att de spöregnar...

ligger hemma i 39graders febero o snorig som fan.. Jävligt segt för ja har prov på måndag i tyska steg 2 o vi skulle gå igenom saker inför provet idag. lamt som fan.

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in