Ämne: Dagens Fail!

Eddes avatar
    Reg.datum
    Nov 2008
    Citat Ursprungligen postat av vivarn Visa inlägg
    Vädret, regnat typ en vecka i sträck nu, inte sett solen på evigheter
    Håller med. När man går till skolan är det mörkt, när man kommer hem från skolan är det mörkt och sen bara regn.. Kan väl åtminstone bli lite snö.

Snön..
    "Inställningen är halva grejen"

Blev strömmavbrott precis när jag logga in på moppenet. ;/ så nu sitter man På mobilen O kollar mnF

Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Citat Ursprungligen postat av Andersson Visa inlägg
    Snön..
    +1 slutar ju faen aldrig

Fyrens avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Citat Ursprungligen postat av Andersson Visa inlägg
    Snön..
    Ingen snö här än Men ska slå över till minus inatt, och det har regnat KONSTANT (jag menar KONSTANT) i 3 dygn nu. Så antar att vi får våran snö nu

Emil123s avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Jag var uppe i Norsjö och hälsade på i helgen och har några failures att bjuda på.

Åkte tåg till Västerås för att sen ta nattåget vidare upp, när jag kom in i vänthallen möttes man utav ett hundratal halvtaskigt sminkade småtjejer av årsmodeller 95-00 och man förstod att något inte var som det skulle. Lite senare fick man höra att Kissie skulle komma med ett tåg till Västerås 20-30 minuter efter jag kom dit, när hennes tåg kom sprang alla iväg längst bort i korridoren, sedan blev det ett konstant skrikande och det blixtrade mer från kamerorna än när Fredrik Reinfeldt håll sitt vinnartal, sedan kom Kissie gåendes fort med näsan tätt intill hakan och handen för ansiktet med hela fjortishögen kutandes efter sig med kamerorna i bildserieläge.
    När hon passerat lättade trycket där inne och några arga 99or gick runt och sa saker som "asså fatta vilken dissare Kissie är!" osv. Hela Kissie är fail!

Åkte hem förra natten, första tåget var 5 timmar försenat och det gick till Stockholm istället för Göteborg som det egentligen skulle till, så man fick ta ett annat tåg därifrån hem som också blev försenat. Totalt tog tågresan 19 timmar och när man väl var framme vid bilen så går larmet när jag låst upp och öppnade dörren, gick varken att starta eller slå av larmet så jag förlängde parkeringstiden och lät den stå kvar..
    Don´t make excuses, make horsepower!

8. Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Citat Ursprungligen postat av Emil123 Visa inlägg
    Jag var uppe i Norsjö och hälsade på i helgen och har några failures att bjuda på.

Åkte tåg till Västerås för att sen ta nattåget vidare upp, när jag kom in i vänthallen möttes man utav ett hundratal halvtaskigt sminkade småtjejer av årsmodeller 95-00 och man förstod att något inte var som det skulle. Lite senare fick man höra att Kissie skulle komma med ett tåg till Västerås 20-30 minuter efter jag kom dit, när hennes tåg kom sprang alla iväg längst bort i korridoren, sedan blev det ett konstant skrikande och det blixtrade mer från kamerorna än när Fredrik Reinfeldt håll sitt vinnartal, sedan kom Kissie gåendes fort med näsan tätt intill hakan och handen för ansiktet med hela fjortishögen kutandes efter sig med kamerorna i bildserieläge.
    När hon passerat lättade trycket där inne och några arga 99or gick runt och sa saker som "asså fatta vilken dissare Kissie är!" osv. Hela Kissie är fail!

Åkte hem förra natten, första tåget var 5 timmar försenat och det gick till Stockholm istället för Göteborg som det egentligen skulle till, så man fick ta ett annat tåg därifrån hem som också blev försenat. Totalt tog tågresan 19 timmar och när man väl var framme vid bilen så går larmet när jag låst upp och öppnade dörren, gick varken att starta eller slå av larmet så jag förlängde parkeringstiden och lät den stå kvar..
    Det är ju så man blir mörkrädd
    Citat Ursprungligen postat av mackan663 Visa inlägg
    Oljeslangen sprack när man skulle sätta på den -.- ...

Fyrens avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Citat Ursprungligen postat av vivarn Visa inlägg
    Tror inte det kommer någon snö än här i Kalmar, om det nu skulle börja snöa lite skulle de antingen inte lägga sig eller bara försvinna inom någon dag.. Är så sjukt trött på Kalmars väder just nu! Regn hela tiden Blir ju fan dygnsur av att går till skolan bara, trots att jag bara har 500m till skolan.
    Jag hoppas att det håller sig, så vi slipper detta eländiga regn. Grannen har 2 av mina grannar har översvämning. En i garaget (ca 15cm), och en i källaren (ca 50cm). Deras frysbox och allt annat flyter runt där nere

Reg.datum
    Mar 2006
    Detta väder.

haha twostroke´s hood tävling http://www.twostrokerider.se/artiklar/1749

Citat Ursprungligen postat av RaBiN^ Visa inlägg
    haha twostroke´s hood tävling http://www.twostrokerider.se/artiklar/1749
    hhahahahahahahahahaahahahhaahahahahahahhahahahahah ahaahahhaahhaahahahah!!!! fyfan, jävla va kasst ! fanns kanske en eller två som var acceptabla

Citat Ursprungligen postat av rideAerox Visa inlägg
    hhahahahahahahahahaahahahhaahahahahahahhahahahahah ahaahahhaahhaahahahah!!!! fyfan, jävla va kasst ! fanns kanske en eller två som var acceptabla
    "the feeling you get when you start you twostroke and begins to rev it up. put the gear down and letting the clutch go riding a twostroke is better than sex true twostrokerider" fucko tröja nr 1 xD

Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Blir kul att se om man kommer till skolan imorgon. Gick två tåg från kl 5-11.30 idag :/
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    Blir kul att se om man kommer till skolan imorgon. Gick två tåg från kl 5-11.30 idag :/
    påtal om allmän transport, när den först snön kom där jag bor, så åkte direkt 2st skolbussar i diket

Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    påtal om allmän transport, när den först snön kom där jag bor, så åkte direkt 2st skolbussar i diket
    Jag skulle ta bussen igentligen men den vände efter en hållplats pga halka, så jag gick hem igen och sov till kl 13.30 och då körde min farsa mig till skolan.( var tvungen att gå till skolan idag pga matteprov). Sen fick jag ta en taxi hem.:/
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

18. Citat Ursprungligen postat av repoint Visa inlägg
    massa snö idag :'(
    win

jag har en stalker 08 30moped riktigt gött axx och nu när den har det uppborrade stage 6 röret på går den ungefär 95ärliga säkert snabbare kompisen toppade den i 110 med sin naked med det röret

idag känner jag mig sjukt rastlös, har en "besviken/deppad kännsla" men failen är att jag har ingen aning varför

Citat Ursprungligen postat av Fin saab Visa inlägg
    idag känner jag mig sjukt rastlös, har en "besviken/deppad kännsla" men failen är att jag har ingen aning varför
    samma här inte ens tjejen jag älskar gör mig glad... stör mig på allt och alla

Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Sladdade i snön och halkade pga. failade och tryckte på frambromsen och fick hela moppen över smalbenet
    Resultat= Äckligt stor bula :S
    Citat Ursprungligen postat av mackan663 Visa inlägg
    Oljeslangen sprack när man skulle sätta på den -.- ...

Reg.datum
    Mar 2006
    Denna snö alltså, för jobbet till en pina.

Reg.datum
    Jul 2010
    Jag skar mig på bokhyllan..
    Citat Ursprungligen postat av DTrejsarn Visa inlägg
    Råkade såga lite i cylindern, men detta gör ingen större skillnad eller?

samma här inte ens tjejen jag älskar gör mig glad... stör mig på allt och alla
    Exakt! kunde inte ens enjoya cod black ops :/ sög fruktansvärt!

27. Eddes avatar
    Reg.datum
    Nov 2008
    jonzon här får nog bli dagens fail..

Citat Ursprungligen postat av Edde Visa inlägg
    jonzon här får nog bli dagens fail..
    vad har hänt då då?

Eddes avatar
    Reg.datum
    Nov 2008
    vad har hänt då då?
    Kolla min profil.. Nån random som är tuff.

DennisLs avatar
    Reg.datum
    May 2010
    att alla klagar på snön!
    Citat Ursprungligen postat av Rexxy Visa inlägg
    Den Robin kan höra hur mycket hästar en moped har, han är ett underverk....

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in