Ämne: Dagens Fail!

bca_hypermannens avatar
    Reg.datum
    Aug 2010
    Citat Ursprungligen postat av pimme Visa inlägg
    fyfan vad jag hatar det fittlaget. Messi är så satans svinig. Visst, han är en sjuk jävel till att spela fotboll men hans attityd på planen gör mig så jävla förbannad.
    Utan xavi och messi hade barca varit i samma klass som vilket medelmåttigt lag i ligan som helst...
    barca! 4-0!
    mina mopeder är mina brudar atm, im a troubled man

Emil123s avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Den tandlösa kärringen som körde in i mig idag så våra backspeglar flög åt helvete.

Iaf så vände jag och tänkte prata med henne och se så allt var okej, hon stannade mitt på körfältet på en ganska vältrafikerad väg. Gick fram till hennes bil och öppnade dörren, konversationen var något liknande efter ett tag:
    Hon: Ja men tar du på dig det här?
    Jag: Näedu!
    Hennes gubbe: Jo men det borde du!
    Jag: Kolla dit och se på vems sida resterna ligger på? Jag fick veja för er och dom ligger ganska långt in på min sida så mitt fel är det inte!
    Hon stänger av tändningen och bilen börjar rulla bakåt mot min.
    Jag: Bromsa!
    Hon: Va?
    Jag: Bromsa, du rullar bakåt!
    Hon: Rullar jag? *Dunk in i min bil*
    Hon gick ut ur bilen och vi kollade skadorna, hon tyckte att vi skulle ringa polisen osv, jag sa att hon fick göra precis som hon ville men förklarade att det enklast om vi lät bli polis och försäkring.
    Hon gjorde ett tappert sista försök att få mig att ta på mig skulden, - Eftersom din backspegel är mindre skadad borde det vara ditt fel för att du körde in i min.

Den där stackars gumman som körde mitt på vägen var över 80 år och är en av alla gamlingar som borde fått sina körkort omprövade för länge sen.
    Don´t make excuses, make horsepower!

bca_hypermannens avatar
    Reg.datum
    Aug 2010
    Citat Ursprungligen postat av Emil123 Visa inlägg
    Den tandlösa kärringen som körde in i mig idag så våra backspeglar flög åt helvete.

Iaf så vände jag och tänkte prata med henne och se så allt var okej, hon stannade mitt på körfältet på en ganska vältrafikerad väg. Gick fram till hennes bil och öppnade dörren, konversationen var något liknande efter ett tag:
    Jag: Kolla dit och se på vems sida resterna ligger på? Jag fick veja för er och dom ligger ganska långt in på min sida så mitt fel är det inte!
    Hon gick ut ur bilen och vi kollade skadorna, hon tyckte att vi skulle ringa polisen osv, jag sa att hon fick göra precis som hon ville men förklarade att det enklast om vi lät bli polis och försäkring.
    Hon gjorde ett tappert sista försök att få mig att ta på mig skulden, - Eftersom din backspegel är mindre skadad borde det vara ditt fel för att du körde in i min.

Den där stackars gumman som körde mitt på vägen var över 80 år och är en av alla gamlingar som borde fått sina körkort omprövade för länge sen.
    Synd om bilen din =/ hur gick det?

Citat Ursprungligen postat av Emil123 Visa inlägg

en kompis blev påkörd av en medelålders tant i eskilstuna (typiskt kärringar), han fick hela sidan på sin audi intryckt. han ringde dock dit sin farsa så fick han lösa situationen, haha

Emil123s avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av bca_hypermannen Visa inlägg
    Synd om bilen din =/ hur gick det?
    Det gick prima, jag åkte på skroten och köpte en ny backspegel direkt efter för 200 kr så det var ingen stor förlust

Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    en kompis blev påkörd av en medelålders tant i eskilstuna (typiskt kärringar), han fick hela sidan på sin audi intryckt. han ringde dock dit sin farsa så fick han lösa situationen, haha
    Lite värre än för mig Jo Etunaborna har inte riktigt imponerat med deras bilkörning än
    Don´t make excuses, make horsepower!

bca_hypermannens avatar
    Reg.datum
    Aug 2010
    Snöade så jävla mycket så kompisarna o jag inte kunde ta oss till biltema o köpa spackel o röd lack =/ håller på med ett custombygge på tekniken i skolan langar bilder när den är färdig

8. Är svintrött, hoppas att mat piggar upp lite.
    2674/2

Kom på att jag inte ätit middag, FAIL!

Citat Ursprungligen postat av Pimme Visa inlägg
    Fyfan vad jag hatar det fittlaget. Messi är så satans svinig. Visst, han är en sjuk jävel till att spela fotboll men hans attityd på planen gör mig så jävla förbannad.
    Utan Xavi och Messi hade barca varit i samma klass som vilket medelmåttigt lag i ligan som helst...
    Word för faaaan!

Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Jag är en snabb jävel på att rätta folk. Kanske borde bli moderator och permbanna för felpost.

Mår illa och har ont i magen...

Steam jävlas, står "ingen anslutning", har visst anslutning, samt black ops kan ja inte spela multipleyer för det går i "offline" läge ,någon som har en aning om vad felet kan vara? hittade inte på google

Citat Ursprungligen postat av Fin saab Visa inlägg
    Steam jävlas, står "ingen anslutning", har visst anslutning, samt black ops kan ja inte spela multipleyer för det går i "offline" läge ,någon som har en aning om vad felet kan vara? hittade inte på google
    jätte många som har samma problem just idag, tror steam servrarna uppdateras brukar bli såhär då

hences avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Domaren i DIF-Hv. Så jävla sämst så det finns inte, brutalt jävla äckligt kass så man Fucking spyr av att tänka på den där jävla tattaren.
    Matlab e-e-e-e-e-e-e-e

webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av Sebbe Visa inlägg
    Vad är det för fel på den hemsidan?

En gissning, finns inga delar? Hittar iallafall inga till derbi.

Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Vad är det för fel på den hemsidan?

En gissning, finns inga delar? Hittar iallafall inga till derbi.
    sen så är den grymt rörig. Men ja hitta heller inga delar.

Dagens Skämt till mig ( FAIL )

har köpt en Iphone 4. Jag hade på plasten( skyddet) man får ibörjan som sitter på displayen och på baksidan för att undvika fet fläckar på displayen. När jag väl fått hem kortet och haft det ett par dagar ( 3) ungefär så börjar kortet funka ( aktiverat ) då jag hade comviq innan ( nu är det Halebop).

Jag ska ringa hem och säga att jag är på väg hem, men när jag ringde upp så hörde jag inga signaler eller något. Där av gick jag dit jag köpte telefonen och fråga vad som skulle kunna vara felet, det första han säger bakom disken var:
    - Du kanske ska ta bort den första display skyddet då den täcker "högtalaren". När jag tog bort den och ringde så hörde jag faktiskt hur signalerna kom fram. Vart lite pinsamt då typ alla i den affären kolla på mig

Citat Ursprungligen postat av Jock_e Visa inlägg
    Dagens Skämt till mig ( FAIL )

har köpt en Iphone 4. Jag hade på plasten( skyddet) man får ibörjan som sitter på displayen och på baksidan för att undvika fet fläckar på displayen. När jag väl fått hem kortet och haft det ett par dagar ( 3) ungefär så börjar kortet funka ( aktiverat ) då jag hade comviq innan ( nu är det Halebop).

Jag ska ringa hem och säga att jag är på väg hem, men när jag ringde upp så hörde jag inga signaler eller något. Där av gick jag dit jag köpte telefonen och fråga vad som skulle kunna vara felet, det första han säger bakom disken var:
    - Du kanske ska ta bort den första display skyddet då den täcker "högtalaren". När jag tog bort den och ringde så hörde jag faktiskt hur signalerna kom fram. Vart lite pinsamt då typ alla i den affären kolla på mig
    hahaha , akward moment

bca_hypermannens avatar
    Reg.datum
    Aug 2010
    Att den lokala ´´gangster´´ 94an försökte sälja yasuni R o yasuni c16 till hans original aerox, han sa att den skulle gå skitbra -.- lyckligtvis kom min kompis o frågade mig om råd innan affären -.-

22. bca_hypermannens avatar
    Reg.datum
    Aug 2010
    Citat Ursprungligen postat av EkaN^ Visa inlägg
    är man duktig på att ställa in så går det bättre än sportrör.
    original aerox cylle ligger väl på ungef 6000 varv som mest? Yasuni R ligger runt 8500 o c16 är ja inte säker på, men jag rekommenderade ett technigas ist

24. bca_hypermannens avatar
    Reg.datum
    Aug 2010
    50cc är högvarvigare än 70
    Jojo men alltså ja menar mer att det är ju bättre för en kille som nästan inte kan någonting på mopeder förutom byta tändstift att skaffa ett sportrör ist för o försöka ställa in för Yasuni R lr c16? am i right?

26. bca_hypermannens avatar
    Reg.datum
    Aug 2010
    jo där har du en poäng, tycker dock han ska börja med urpluggat orginalrör. min runner var bara urpluggad men de var den bästa moppen jag haft, ingen jobbig ketchup kuva o cphyperdamp varv.
    Då ska jag rekommendera det ist tack

28. hences avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Citat Ursprungligen postat av vivarn Visa inlägg
    Djurgården, lyckas fan inte få in pucken i mål trots alla skott! HV !
    Eller två till var ju inne men dömdes bort..
    Matlab e-e-e-e-e-e-e-e

webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Kylan är dagens fail, i morse tror jag inte många ville gå upp ur sängen.

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in