Sidan 15 av 305 Första ... 513141516172565115 ... Sista

Ämne: Dagens Fail!

2. Citat Ursprungligen postat av BlasterGurra^ Visa inlägg
    Med slidern eller? åkte du på nåra böter då?
    Jo, det återstår att se.
    Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    Du bara åkte som vanligt, så stoppade dom dig? Seegt
    Det är ju inte direkt så att man försöker dra 2 motorcykelpoliser varav ena körde enduro.

Pimmes avatar
    Reg.datum
    Jun 2008
    Citat Ursprungligen postat av Hans_J Visa inlägg
    Jo, det återstår att se.

Det är ju inte direkt så att man försöker dra 2 motorcykelpoliser varav ena körde enduro.
    Upp med AK'n, sprejja snuten och sen bara bööörna iväg på bakhjulat därifrån utan att hålla i styret!!

Citat Ursprungligen postat av Pimme Visa inlägg
    Upp med AK'n, sprejja snuten och sen bara bööörna iväg på bakhjulat därifrån utan att hålla i styret!!
    Bara upp till bevis när det händer dig

Yellowtail har hittat hit? http://www.moppenet.nu/showthread.ph...forumet/page15

Edit: men satan fel tråd -.-
    Senast redigerat av Rozu den 2010-06-10 klockan 00:13.

Derbi_krilles avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av Rozu Visa inlägg

Joha är en gammal forumit

gjorde bort mig rejält precis. snackade om studenternas utspring med en tjejpolares kille.

jag: jag ska till min kusins utspring, han går ju en helt misslyckad linje. barn och fritid asså..
    hennes kille: på filborna?!
    jag: aa
    hennes kille: där går jag ju!
    jag: eeh. jaha..
    hennes kille: vad fan heter han?!
    jag: *namn*
    hennes kille: han går ju fan i min klass!

o.s.v...
    killen verkade ju så dragen att han inte verkade bry sig om vad jag sa. som tur var
    Senast redigerat av Derbi_krille den 2010-06-10 klockan 00:17.

Citat Ursprungligen postat av Derbi_krille Visa inlägg
    Joha är en gammal forumit

gjorde bort mig rejält precis. snackade om studenternas utspring med en tjejpolares kille.

jag: jag ska till min kusins utspring, han går ju en helt misslyckad linje. barn och fritid asså..
    hennes kille: på filborna?!
    jag: aa
    hennes kille: där går jag ju!
    jag: eeh. jaha..
    hennes kille: vad fan heter han?!
    jag: *namn*
    hennes kille: han går ju fan i min klass!

o.s.v...
    killen verkade ju så dragen att han inte verkade bry sig om vad jag sa. som tur var
    Tummarna upp för dig .. HAHAHAHAHHAHAHAH

vaknat 500ggr av ont i halsen och nu sitter jag här..

Pimmes avatar
    Reg.datum
    Jun 2008
    Sket i vår match igår och drog och grillade med ett par polare istället. Tränaren ringde med något konstigt nummer som jag inte visste vem det var så jag lät en tjej där svara. Kommer nog bli ett djävla liv på träningen idag

Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Fail: Jag saknar min Aerox! Får se om någon vill byta

stog i köket och skulle göra te så hör jag av morssn; men magnus? va smal du har blivit!?!?

sa; Öh? va? är det någon nyhet att jag är smal eller?

Jag har alltid varit smal (192 och 72kg) inte konstigt att jag är smal då jag är lång?

sen självklart ringer hon från jobbet och ber mig äta något xD blev förbannad!

Citat Ursprungligen postat av M.Larsson Visa inlägg
    stog i köket och skulle göra te så hör jag av morssn; men magnus? va smal du har blivit!?!?

sa; Öh? va? är det någon nyhet att jag är smal eller?

Jag har alltid varit smal (192 och 72kg) inte konstigt att jag är smal då jag är lång?

sen självklart ringer hon från jobbet och ber mig äta något xD blev förbannad!
    Händer alltid när morsorna har hört något nytt, eller tex sett någon program om hur "farligt" det är att vara underviktig eller m.m. Loel. xD

Edit: Varför har så många reg datum innan nya sidan kommit upp?
    What the heck!, Vill också ha min 07 reg
    XT125x:an såld! Nya: Honda XL 125 Varadero -08

Citat Ursprungligen postat av Morganrone93 Visa inlägg
    Händer alltid när morsorna har hört något nytt, eller tex sett någon program om hur "farligt" det är att vara underviktig eller m.m. Loel. xD

Edit: Varför har så många reg datum innan nya sidan kommit upp?
    What the heck!, Vill också ha min 07 reg
    hahaha typiskt mammor ...
    -
    michél kan ändra åt dig

Ska ha hjärt & lungräddning i skolan idag. Och jag och en till från min klass ska vara med en annan klass, och vetifan varför. Dom hade tydligen för lite elever i sin klass.

Måste vara sjukt träligt att lära sig sånt där.

Citat Ursprungligen postat av chr1lle Visa inlägg
    Ska ha hjärt & lungräddning i skolan idag. Och jag och en till från min klass ska vara med en annan klass, och vetifan varför. Dom hade tydligen för lite elever i sin klass.

hur enkelt om helst tråkigt men enkelt^^

Citat Ursprungligen postat av M.Larsson Visa inlägg
    hur enkelt om helst tråkigt men enkelt^^
    Ja det är säkert enkelt, men orka 1h undervisning på det.

Ja det är säkert enkelt, men orka 1h undervisning på det.

mm, lite drygt;P

Galen huvudvärk och trött som ett svin på en skolavslutning. Dock är win'en att det är sommarlov
    Ju mindre rutin, desto mer liv!

Att jag inte visste när skolavslutningen började... så var där kvart i nio och går till personalrummet och frågar "när börjar skolavslutning" dom ba haha klockan halv 1....
    Citat Ursprungligen postat av Mrpalmer Visa inlägg
    Hoppas man hittar nå halvfullt sliddjur vid 12 slaget
    Kika gärna in å kommentera turbo projektet http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=255909

Efter skolavslutningen imorgon kommer man förmodligen inte träffa speciellt många av dom man iprincip har träffat varje vardag i 10 år.
    Sorgligt.
    Citat Ursprungligen postat av Michél Visa inlägg
    Med en flaska starksprit och lite rökelse kan allt bli rätt intressant att läsa.

Tråkigt? Fan det är något av det bästa man kan lära sig i livet.
    "The ones who are crazy enough to think that they can change the world, are the ones who do."
    Steve Jobs

hences avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Citat Ursprungligen postat av Fiddyboy Visa inlägg
    Efter skolavslutningen imorgon kommer man förmodligen inte träffa speciellt många av dom man iprincip har träffat varje vardag i 10 år.
    Sorgligt.
    Nu efter ett år har jag endast kontakt med fem stycken från min förra klass varav två går i samma klass som jag idag. Lika bra med tanke på hur tattig den klassen var jag gick med i 10 år..

Citat Ursprungligen postat av hence Visa inlägg
    Nu efter ett år har jag endast kontakt med fem stycken från min förra klass varav två går i samma klass som jag idag. Lika bra med tanke på hur tattig den klassen var jag gick med i 10 år..
    Jag kommer gå i samma skola som 3 st härifrån tror jag. antagligen 2 av dom kommer gå i samma klass.
    Sen klart att man förhoppningsvis kommer hålla ihop med dem närmsta vännerna, men alla dom andra, som man inte pratar så mycket med osv, känns helt sjuukt.
    Citat Ursprungligen postat av Michél Visa inlägg
    Med en flaska starksprit och lite rökelse kan allt bli rätt intressant att läsa.

Missade bussen imorse.
    Fick dock skjuts av en polare

hences avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Citat Ursprungligen postat av Fiddyboy Visa inlägg
    Jag kommer gå i samma skola som 3 st härifrån tror jag. antagligen 2 av dom kommer gå i samma klass.
    Sen klart att man förhoppningsvis kommer hålla ihop med dem närmsta vännerna, men alla dom andra, som man inte pratar så mycket med osv, känns helt sjuukt.
    För oss var det så att alla var trötta på varandra, det var ingen bra sammanhållning alls. Nu när man träffar några hälsar man inte ens på varandra.

Reg.datum
    Mar 2008
    Du kommer inte att sakna dom, du träffar ju massa nytt folk på gymnasiet

För oss var det så att alla var trötta på varandra, det var ingen bra sammanhållning alls. Nu när man träffar några hälsar man inte ens på varandra.
    samma här, dock hade vi sammanhållning i klassen då en kille tog livet av sig i klassen... Men är samma sak som för dig, vissa hälsar jag inte ens på.

Våran klass är verkligen uppdelad, och sammanhållningen är värdelös. Just nu längtar jag verkligen på att sluta 9:an, börja gymnasiet, träffa nytt folk och där brukar det oftast vara så att man växt upp och sammanhållningen är bättre (iallafall vad jag hört).

Och nej, jag kommer inte sakna någon från klassen tror jag. Visst kommer det kännas konstigt, men det ska mest bli skönt att träffa nytt.

Kullagrena i bakhjule är helt jävla borta.... fyfan

Pimmes avatar
    Reg.datum
    Jun 2008
    Skulle leka med sånt sprutskum som man har till när man sätter in fönster... Händerna är täckta av kletigt mög som är omöjligt att få bort nu

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in