Ämne: Dagens Fail!

Citat Ursprungligen postat av ajonson Visa inlägg
    telia.. fuck off.. dock funkar facebook halvt och msn inte alls !
    haha samma här !
    Citat Ursprungligen postat av M.Larsson Visa inlägg
    hahahaha, jääävlar du

Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Alla som är så desperata när facebook ligger nere en kväll..
    Citat Ursprungligen postat av mackan663 Visa inlägg
    Oljeslangen sprack när man skulle sätta på den -.- ...

FlexBiels avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Citat Ursprungligen postat av Filip Visa inlägg
    Alla som är så desperata när facebook ligger nere en kväll..
    Du har gjort exakt 1 999 inlägg med det där inlägget! Ganska Epic faktiskt! (Sorry för OT men var bar tvungen haha)
    Citat Ursprungligen postat av 2stroke Visa inlägg
    Det är därför vi inte har några tjejer på forumet, alla kåta moppepojkar skrämmer iväg de (Rifat kommer och langar "eyYYYYYY kolla värsta guzzeen med feta götten, vill bazza henne asoo )

Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Citat Ursprungligen postat av FlexBiel Visa inlägg
    Du har gjort exakt 1 999 inlägg med det där inlägget! Ganska Epic faktiskt! (Sorry för OT men var bar tvungen haha)
    Då vart det precis 2000

ONT: Frågor om första världskriget ska va klart i morrn, men har inte gjort dem
    Citat Ursprungligen postat av mackan663 Visa inlägg
    Oljeslangen sprack när man skulle sätta på den -.- ...

Qaktuzs avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Vakna lite sent imorse o morsan kom in o skrek att jag måste springa till bussen! Jag sa att jag var sjuk och att jag ska stanna hemma (Fast jag var frisk)... så under dagen blev jag sjuk på riktigt o nu sitter man här med feber o skit - Fail

Mycket som skall göras, lite tid finns kvar. Två jobb, skola, fotboll, skaffa körkort (+ kompisar, festa och allt det andra) sliter i längden. Snart är skolan lugn och körkortet i handen dock då lugnar allt ner sig, ska bli galet skönt med jullov och resa utomlands.
    2674/2

Fyrens avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Att jag har blivit tvungen att hasta mig genom en film recension, vilket troligtvis gör att jag sänker mig från VG till G i svenska nu till hösten

Morsan körde ner i diket påvägen hem, hah, kom hem typ 1-2h senare..
    "Inställningen är halva grejen"

att jag fortfarande inte är klar med ett skolarbete som ska vara inne idag (fredag)

Edit: glömde säga att jag också har Kursprov i fysik A idag på 3 timmar o 20 min, lagom segt när man inte får sova inatt heller
    Senast redigerat av elisson den 2010-12-10 klockan 03:08.

Reg.datum
    May 2010
    Försov mig idag. sen när jag kommer till skolan , säger min el lärare att jag ska stanna kvar 1 timme, för de hade dom andra jobbat in då. Jag sa okej,jag säger: om du tar bort min frånvaro från den timmen, då bara det ska jag inte göra, då sa jag, då är det typ som någon kvar sittning för att jag försov mig

Sen stack jag därifrån. inte normal de människa, hört att han slängde ut sin dotter från bilen, så hon fick gå hem, för någon månad sen...

Drenners avatar
    Reg.datum
    May 2010
    ska träffa en brud ikväll som min tjejkompis säger att jag borde känna igen... men har inte en aning om vem de e xD

14. Gårkvällens fail går till idioterna som kom hem till mig på min brorsas fest.
    En av brud gick direkt och la sig i min säng.
    Två av de fick för sig att gå in på vår toalett och ha sex, samtidigt som de förstörde vår dusch.
    Och en idiot sprang runt och trodde han var jättetuff när han försökte leka rolig, han försökte även att ha sex med bruden som la sig i min säng och var totaltdäckad.

Resultat: En VÄLDIGT arg Hejsvejs, en brud som sov sig igenom det hela, en brud som hade sex som jag fick förklara för i 10 min att duschen var trasig utan att hon fattade vad man sa (hon var för full för att ens inse att hon hade haft sex...) och den "roliga" killen som ska agera jättetuff och stå och garva åt mig medan jag slängde ut honom och hans kompisar.
    Det hela slutade med att jag fick vara lite fysisk, något jag aldrig brukar vara, och ta tag i den roliga killen och bokstavligen slänga ut honom och den idiotiska bruden, ångrar lite att man inte gick ut och mulade de på en gång... Länge sen jag var så sur.

Citat Ursprungligen postat av Hejsvejs Visa inlägg
    Gårkvällens fail går till idioterna som kom hem till mig på min brorsas fest.
    Två av de fick för sig att gå in på vår toalett och ha sex, samtidigt som de förstörde vår dusch.
    Och en idiot sprang runt och trodde han var jättetuff när han försökte leka rolig, han försökte även att ha sex med bruden som la sig i min säng och var totaltdäckad.

Resultat: En VÄLDIGT arg Hejsvejs, en brud som sov sig igenom det hela, en brud som hade sex som jag fick förklara för i 10 min att duschen var trasig utan att hon fattade vad man sa (hon var för full för att ens inse att hon hade haft sex...) och den "roliga" killen som ska agera jättetuff och stå och garva åt mig medan jag slängde ut honom och hans kompisar.
    Det hela slutade med att jag fick vara lite fysisk, något jag aldrig brukar vara, och ta tag i den roliga killen och bokstavligen slänga ut honom och den idiotiska bruden, ångrar lite att man inte gick ut och mulade de på en gång... Länge sen jag var så sur.
    låter som ni hade en trevlig kväll
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    köp ridstövlar och hjälm också när du ändå är i farten. sanslöst jävla bögigt med såna där jackor, ser mest ut som en snobb-bonde som kommer direkt från ridpolon. inte för att du bryr dig men ändå

Snön har övergått i slask.

Citat Ursprungligen postat av Hejsvejs Visa inlägg
    Gårkvällens fail går till idioterna som kom hem till mig på min brorsas fest.

hahaha du skulle sagt hejsvejs när du kastade ut honom

Citat Ursprungligen postat av Edvin Visa inlägg
    Snön har övergått i slask.
    Hade ni mycket snö?

Citat Ursprungligen postat av M.Larsson Visa inlägg
    Hade ni mycket snö?
    Ja, relativt mycket. Vi bor vid kusten så vi får inte så ofta snö

Citat Ursprungligen postat av Edvin Visa inlägg
    Ja, relativt mycket. Vi bor vid kusten så vi får inte så ofta snö
    Aha

En synonym för Sur, Vresig, högljudd, idiotisk, allmänt störande - Pappa -.-
    Jag är bara norsk när jag känner för det.
    - När jag gjort bort mig eller när jag gjort något grymt bra

Derbi_krilles avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Körde sönder kolven på min husaberg 650 fse.

lämnade in helvetet och dom ville byta allt i motorn för en summa på 25 tusen. dom fick utskällning. inlämningen var pågrund av att den inte startade. betalade 10 tusen för att få igång den. och den går fortfarande inte igång.

imorgon kommer självaste chefen hit och ska starta den.

skräp...
    Att skriva brev till sin käresta är som att rita en skinkmacka när man är hungrig...

Jonthäs avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Blödde ner en tröja inatt-.-
    M42B18Power!
    You must be gentle with it, just like with most swedish girls.. BUT I WONT!

Citat Ursprungligen postat av Jonthä Visa inlägg
    Blödde ner en tröja inatt-.-
    mensar du :o Hela dagen var fail
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    köp ridstövlar och hjälm också när du ändå är i farten. sanslöst jävla bögigt med såna där jackor, ser mest ut som en snobb-bonde som kommer direkt från ridpolon. inte för att du bryr dig men ändå

Jonthäs avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Får näsblod nästan varje dag,rätt jobbigt...
    M42B18Power!
    You must be gentle with it, just like with most swedish girls.. BUT I WONT!

Reg.datum
    May 2010
    Tänkte precis samma sak när jag läste texten
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Jag är en snabb jävel på att rätta folk. Kanske borde bli moderator och permbanna för felpost.

lagt ut typhoonen på blocket skrivit vad som fattas (t.ex. kolv) och ändå har alla 11 st som mejlat och frågat om den startar -.-

Citat Ursprungligen postat av Andersson Visa inlägg
    Morsan körde ner i diket påvägen hem, hah, kom hem typ 1-2h senare..
    därför ska kvinnor stanna i köket

sry för dubbelpost

Inget planerat för kvällen, som vanligt...

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in