Ämne: Dagens Fail!

ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Citat Ursprungligen postat av Manfred Visa inlägg
    Syftade mest på att DU om någon propagerar för dubbelmoral...

Edit: Men du är ju för korkad för att förstå det.
    Verkligen inte. Ni får gärna skriva negativa saker om mig men då kan ni inte börja lipa så fort man skriver något, vilket är precis vad ni gör. Anledningen till att jag ens kommenterar er är för att ni hela tiden förespråkar för det positiva, tror ni. Jag säger att jag tycker ni är oschysta bara för att ni skriver sådant hela tiden, men i själva verket bryr jag mig inte.

Så ni får gärna skriva oschysta grejer om mig men kom inte och lipa om jag gör detsamma..
    Citat Ursprungligen postat av Sogat
    du måste roota för att kunna printa på ett vettigt sätt jävla nolla.

Du får väl fantisera om en ny rad.

Citat Ursprungligen postat av ralley Visa inlägg
    Verkligen inte. Ni får gärna skriva negativa saker om mig men då kan ni inte börja lipa så fort man skriver något, vilket är precis vad ni gör. Anledningen till att jag ens kommenterar er är för att ni hela tiden förespråkar för det positiva, tror ni. Jag säger att jag tycker ni är oschysta bara för att ni skriver sådant hela tiden, men i själva verket bryr jag mig inte.

Så ni får gärna skriva oschysta grejer om mig men kom inte och lipa om jag gör detsamma..
    Ni? Vilka jävla ni? Vem har sagt att jag förespråkar för det positiva? Jag tycker bara att du är en förbannat dryg jävel...
    Om du i själva verket inte bryr dig så kan du ju lika gärna hålla käften.
    Most stickpeople are black

ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ni? Vilka jävla ni? Vem har sagt att jag förespråkar för det positiva? Jag tycker bara att du är en förbannat dryg jävel...
    Om du i själva verket inte bryr dig så kan du ju lika gärna hålla käften.
    Rätta takter. Vi är ärliga mot varandra. Så du kan också hålla käften, sluta slicka så äckligt mycket röv att du blir brun om nosen för att få plats som moderator. Skönt.
    Senast redigerat av ralley den 2011-04-05 klockan 18:47.
    Citat Ursprungligen postat av Sogat
    du måste roota för att kunna printa på ett vettigt sätt jävla nolla.

Du får väl fantisera om en ny rad.

6. Citat Ursprungligen postat av ralley Visa inlägg
    Rätta takter. Vi är ärliga mot varandra. Så du kan också hålla käften, sluta slicka så äckligt mycket röv att du blir brun om nosen för att få plats som moderator. Skönt.
    Det där jag snackar om, så jävla onödig sista kommentar. Sen när har jag börjat slicka röv?

hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    horungar som inte kan ge fan i andras mopeder bara för att dom har pundat upp alla sina pengar istället för att köpa egna mopeder att pilla på.
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av hyperperra Visa inlägg
    horungar som inte kan ge fan i andras mopeder bara för att dom har pundat upp alla sina pengar istället för att köpa egna mopeder att pilla på.
    Troligen kan dom inte meka. Plus är dom avunsjuka att din moppe är snyggare en deras om dom nu har någon.
    Det är därför dom håller på att jävlas med min när den står vid skolan ibland...

hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Citat Ursprungligen postat av Jontee Visa inlägg
    Troligen kan dom inte meka. Plus är dom avunsjuka att din moppe är snyggare en deras om dom nu har någon.
    Det är därför dom håller på att jävlas med min när den står vid skolan ibland...
    ja, särskilt när dom själva inte har råd med något, jävla äckelpundare..
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

Elliotts avatar
    Reg.datum
    Dec 2010
    Vad har dem gjort då?
    FD rkan

fabbbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av rkan Visa inlägg
    Vad har dem gjort då?
    Kopierar rakt av från hyperperras tråd läs detta så får du reda på vad som hänt

hej, idag åkte jag och ställde moppen vid skolan, när jag slutar och ska åka hem ser jag direkt att några idioter dragit tändhatten, vilket visar sig vara en kille i min klass, en "polare".
    han hade även skruvat in tomgångsskruven till max, dragit fullgas och lutat styret mot ett träd så den stått på fullgas flera timmar. Han hade vridit på bensinkranen och massa jävelskaper. nu är mopeden helt jävla död, inget funkar! slutade kl 3, och nu är jag hemma, kvart i 4... pappa fick hämta moppen med släp. har provat med startgas och allting, helt död. funderar på att göra en anmälning, något lär jag då fan göra, man ska fan kunna ha moppen ståendes vid skolan ifred !
    jag var sååååå nära att slå ner horungen, men avstod då jag kommer bli dömd för misshandel..
    Citat Ursprungligen postat av larsamagnusson Visa inlägg
    yamaha neos är guldvärd, skönare att åka på bakhjulet med en sån än att knulla
    Citat Ursprungligen postat av beaver Visa inlägg
    hur vet du det när du har varken knullat eller kört bakhjul med en?

Reg.datum
    May 2010
    Vad har dem gjort då?
    På min har dom gjort...

Förstört saker på hjälmen, hjälmen kostar 2,3. sen goggles glaset gjorde dom repigt(spegel blått glas som är dyrt).Klämt oljeslangen som går till pumpen.plockat bort tändstiftet...
    Sen har dom också förstört blikers glas. Detta pga av att dom är avundsjuk på moppe och dom inte har råd med moppe eller så kör om runt dom någon gammal skit...

Elliotts avatar
    Reg.datum
    Dec 2010
    Citat Ursprungligen postat av fabbbe Visa inlägg
    Kopierar rakt av från hyperperras tråd läs detta så får du reda på vad som hänt

hej, idag åkte jag och ställde moppen vid skolan, när jag slutar och ska åka hem ser jag direkt att några idioter dragit tändhatten, vilket visar sig vara en kille i min klass, en "polare".
    han hade även skruvat in tomgångsskruven till max, dragit fullgas och lutat styret mot ett träd så den stått på fullgas flera timmar. Han hade vridit på bensinkranen och massa jävelskaper. nu är mopeden helt jävla död, inget funkar! slutade kl 3, och nu är jag hemma, kvart i 4... pappa fick hämta moppen med släp. har provat med startgas och allting, helt död. funderar på att göra en anmälning, något lär jag då fan göra, man ska fan kunna ha moppen ståendes vid skolan ifred !
    jag var sååååå nära att slå ner horungen, men avstod då jag kommer bli dömd för misshandel..
    Förstört saker på hjälmen, hjälmen kostar 2,3. sen goggles glaset gjorde dom repigt(spegel blått glas som är dyrt).Klämt oljeslangen som går till pumpen.plockat bort tändstiftet...
    Sen har dom också förstört blikers glas. Detta pga av att dom är avundsjuk på moppe och dom inte har råd med moppe eller så kör om runt dom någon gammal skit...
    Så jävla surt att folk inte kan hålla på att tatta och förstöra saker. Glömde min nyckel i tändningslåset en gång, som tur var den på en parkering där ingen var Tänk er en värld där man parkera, vrida av tändingslåset och låta nyckeln sitta kvar utan att låsa den eller något och bara gå därifrån
    FD rkan

Så jävla surt att folk inte kan hålla på att tatta och förstöra saker. Glömde min nyckel i tändningslåset en gång, som tur var den på en parkering där ingen var Tänk er en värld där man parkera, vrida av tändingslåset och låta nyckeln sitta kvar utan att låsa den eller något och bara gå därifrån
    Min värld

fabbbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Hehe detta kan har hänt mig 4 gånger utan för coop forum då jag bara fokuserat på subway mackor eller godis men har alltid upptäckt att nycklarna är borta när jag käkat upp mackan eller handlat så blir fetasate rushen varje gång ut genom butiken och säkert 100 personer tror jag snattat
    Citat Ursprungligen postat av larsamagnusson Visa inlägg
    yamaha neos är guldvärd, skönare att åka på bakhjulet med en sån än att knulla
    Citat Ursprungligen postat av beaver Visa inlägg
    hur vet du det när du har varken knullat eller kört bakhjul med en?

Elliotts avatar
    Reg.datum
    Dec 2010
    Min värld
    Min önskevärld
    Citat Ursprungligen postat av fabbbe Visa inlägg
    Hehe detta kan har hänt mig 4 gånger utan för coop forum då jag bara fokuserat på subway mackor eller godis men har alltid upptäckt att nycklarna är borta när jag käkat upp mackan eller handlat så blir fetasate rushen varje gång ut genom butiken och säkert 100 personer tror jag snattat
    Haha IRL garv där fabbbe
    Senast redigerat av Elliott den 2011-04-05 klockan 20:50.
    FD rkan

Haha IRL garv där fabbbe
    Haha, du citerade mig utan att skriva nåt?

Gillos avatar
    Reg.datum
    Aug 2010
    Min värld med Dock så tog det ett tag, men efter jag "sagt" till några som höll på med min så hände det aldrig mer!
    Citat Ursprungligen postat av Drenner Visa inlägg
    varvstoppet 24/7!
    "Your friends are close but your enemies are closer" -The Way To Suicide

Elliotts avatar
    Reg.datum
    Dec 2010
    Haha, du citerade mig utan att skriva nåt?
    Nöjd ?
    FD rkan

haha, här i byn lämnade pappa bilen med motorn igång och gick in på konsum och handlade, givetvis hade ingen rört bilen när han kom ut

Elliotts avatar
    Reg.datum
    Dec 2010
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    haha, här i byn lämnade pappa bilen med motorn igång och gick in på konsum och handlade, givetvis hade ingen rört bilen när han kom ut
    Haha det var ju grymt
    FD rkan

webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av BlasterGurra^ Visa inlägg
    Det spelar ingen roll vad alla säger, för jag älskar ralley ändå <3
    Gullig kille ja, alla forum måste ha lite bråk annars blir det tråkigt.

Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    Här lämnade man moppen med nyckeln i uppe vid huvudleden när man åkte på semester. Kom hem och trodde någon snott moppen, blev jättesur och tänkte att jag skulle ringa polare dagen efter. Går upp på morgonen för att hämta posten är där står moppe****n. För er som inte förstår så stod moppen uppe vid huvudleden bredvid min brevlåda eftersom i ett bondesamhälle orkar inte postbilen köra in på alla småvägar.

Eddes avatar
    Reg.datum
    Nov 2008
    Citat Ursprungligen postat av ralley Visa inlägg
    Tuffa killen du svara inte på det jag skrev. Kanske är som jag säger??

Citat Ursprungligen postat av Edde Visa inlägg
    Tuffa killen du svara inte på det jag skrev. Kanske är som jag säger??
    han förstår nog inte riktigt att när alla har samma åsikt utom han kan det faktist vara ralley det är fel på. jag vet ralley det sitter långt inne men du är helt slut
    hette Monster_extream på förra forumet.
    http://www.garaget.org/?car=271209

Dagens jävla fail är att det cirkulerar ett jävla kort på mig och en 95a......

Citat Ursprungligen postat av pontakoj Visa inlägg
    Dagens jävla fail är att det cirkulerar ett jävla kort på mig och en 95a......
    Katching!!!

Jonthäs avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Plockade av dörr sidan på bmw'n och insåg att det inte skulle bli så lätt att banka ut bulorna som ja trodde
    Men ändå win att jag plockat bort det,har stått i 2 eller 3 veckor nu utan att jag gjort nåt
    M42B18Power!
    You must be gentle with it, just like with most swedish girls.. BUT I WONT!

Citat Ursprungligen postat av sogat Visa inlägg
    Katching!!!
    Jäävlar!!

30. Reg.datum
    Jul 2010
    Gjorde en hemuppgift i X antal timmar och var glad över att det bara var lite polering kvar till idag för den ska vara färdig kl.12. Vad jag inte visste är att läraren menade 12 på Morgonen och inte kvällen!
    Citat Ursprungligen postat av DTrejsarn Visa inlägg
    Råkade såga lite i cylindern, men detta gör ingen större skillnad eller?

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in