Ämne: Dagens Fail!

Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av Filip Visa inlägg
    Som Sebbe typ
    Fast ne
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Jag är en snabb jävel på att rätta folk. Kanske borde bli moderator och permbanna för felpost.

Reg.datum
    May 2010
    Sticker till ett streetrace här vid 6 tiden! Med MRXen. Var lite race och så. Men Någon ringer polisen. så för en kvart sedan kom polisen. Hoppar upp på moppe och kör iväg rätt snabbt
    Synd att dom kom. Vi hade så mycket planer senare

Citat Ursprungligen postat av Shöwtek Visa inlägg
    Roligare att dryga på internet när man inte känner någon än att skaffa massor ovänner irl, typ?
    jahhh fatta noll

Citat Ursprungligen postat av mh furia Visa inlägg
    sen kom jag också på att:

jag var på nova meet för första gången (någonsin) och märkte att stämmningen var rätt så god men sen undrar jag varför den är så "jäkla" taskig här?

kan seriöst inte släppa det, kanske folk är lite otrevligare här en på plats vem vet?!??!?!?
    Folk är så urbota korkade här, det kan inte jag släppa..men antar att många är i den åldern. Skulle jag däremot träffa dom irl och dom skulle vara korkade så skulle jag inte kalla dom för dum i huvudet, känns ohyfsat..här gör det däremot en marginell skillnad.

Citat Ursprungligen postat av sogat Visa inlägg
    Folk är så urbota korkade här, det kan inte jag släppa..men antar att många är i den åldern. Skulle jag däremot träffa dom irl och dom skulle vara korkade så skulle jag inte kalla dom för dum i huvudet, känns ohyfsat..här gör det däremot en marginell skillnad.
    alltså personligen är hade jag kallat "de" dumma i huvudet om de varit som vissa är här, men aldrig pga av okunskap osv utan deras sätt att uttrycka säg mot mig och andra,

ex var för några dagar sig en kille posta något "ny medlem" så kalla en honnom mongo?"?"? alltså seröst lackar ur på sånt alla kan inte veta allt

alltså personligen är hade jag kallat "de" dumma i huvudet om de varit som vissa är här, men aldrig pga av okunskap osv utan deras sätt att uttrycka säg mot mig och andra,

ex var för några dagar sig en kille posta något "ny medlem" så kalla en honnom mongo?"?"? alltså seröst lackar ur på sånt alla kan inte veta allt
    Nej, om det gäller okunskap så anser jag inte att det är rätt att kalla någon för dum i huvudet eller för mongo men om personen ifråga verkligen är uppstutsig och bara struntar i de regler som finns så varför då rätta sig efter honom, då får han skylla sig själv.

Nej, om det gäller okunskap så anser jag inte att det är rätt att kalla någon för dum i huvudet eller för mongo men om personen ifråga verkligen är uppstutsig och bara struntar i de regler som finns så varför då rätta sig efter honom, då får han skylla sig själv.
    självklart utan regler så hade det ju inte sett vidare bra ut här, men tycker det är lite omoget här ibland och småsaker förstoras upp osv osv

hur gammal är du btw?

självklart utan regler så hade det ju inte sett vidare bra ut här, men tycker det är lite omoget här ibland och småsaker förstoras upp osv osv

hur gammal är du btw?
    Ptja..om du ser mig agera omoget här så är det då ingenting jag egentligen bryr mig om, ibland är jag omogen här.

Är 18..och du?

Ptja..om du ser mig agera omoget här så är det då ingenting jag egentligen bryr mig om, ibland är jag omogen här.

Är 18..och du?
    17^^ ne men annars schysst forum ädå då jag hängt varit här minst 3 år, jag är så jävla glad att jag hamman på det andra,

fail min gps fuckar på min omnia hd och fucking samsung support har säkert skickat länken med nedladdningslänken till fel email, HATA SAMSUNG SUPPORT

Reg.datum
    May 2010
    Coolingar som kör runt på aerox med yasuni rör. sen tror dom den går satan. Fast den låter som en motorsåg

12. Ont i huvudet och mår lite illa sen igår...

Reg.datum
    Nov 2010
    Citat Ursprungligen postat av Svempa Visa inlägg
    Jävla Skit dator som inte låter mig spela minecraft
    Du är skit, som spelar minecraft.

15. Holmqvists avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Citat Ursprungligen postat av Svempa Visa inlägg
    Du är skit som kör cykel med hjälpmotor! (ciao)

Minecraft är kul ju
    Ciao och Minecraft är bäst så tyst på er

Reg.datum
    Nov 2010
    Citat Ursprungligen postat av Holmqvist Visa inlägg
    Ciao och Minecraft är bäst så tyst på er
    Nu sjönk du i mina ögon

så jävla värdelös lördag
    Skulle nog föredra att gasa ihjäl mig än att åka en epa 40 mil, skicka den med bussgods fö faan.

19. Errors avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Jaaa, det var ett ganska stort moppemeet idag med 100+ moppar/moppebilar/125or, slutade med att alal splittrades i misstag i typ 5-6 störra grupper och sen fanns det vissa som tappa bort sig osv. min grupp som bestog av typ 12st körde fel och kom ut på motorvägen! och väl ute på motorvägen kedjekrockar 3st moppar och ambulansen kom dit sen senare och vi fortsatte längs motorvägen, Mittiallt såg jag en skoter ståendes längs motorvägskanten (original speedfight) med 2 flickor på som oxå hade kört fel så dem kom med oss! Efter oss hade en annan grupp varit ute p motrovägen och sen ännu efter det hade 2st kört ut oxå på motorvägen. Efter det ledde någon random oss genom en skog i typ 10km och till slut hittade vi en annan grupp som oxå yrade omkring. tillslut hittar vi resten av människorna och alla grupper samlade sig som turligtvis! och hände även jävligt mycket flera fails under dagen men dem orkar ja inte skriva

Bjuder på stavfelena ikväll!
    xtreme 93 på gamla forumet
    Aprilia RS 125:an http://www.moppenet.nu/threads/435-E...=3528#post3528

davzzs avatar
    Reg.datum
    Sep 2010
    Citat Ursprungligen postat av Error Visa inlägg
    Jaaa, det var ett ganska stort moppemeet idag med 100+ moppar/moppebilar/125or, slutade med att alal splittrades i misstag i typ 5-6 störra grupper och sen fanns det vissa som tappa bort sig osv. min grupp som bestog av typ 12st körde fel och kom ut på motorvägen! och väl ute på motorvägen kedjekrockar 3st moppar och ambulansen kom dit sen senare och vi fortsatte längs motorvägen, Mittiallt såg jag en skoter ståendes längs motorvägskanten (original speedfight) med 2 flickor på som oxå hade kört fel så dem kom med oss! Efter oss hade en annan grupp varit ute p motrovägen och sen ännu efter det hade 2st kört ut oxå på motorvägen. Efter det ledde någon random oss genom en skog i typ 10km och till slut hittade vi en annan grupp som oxå yrade omkring. tillslut hittar vi resten av människorna och alla grupper samlade sig som turligtvis! och hände även jävligt mycket flera fails under dagen men dem orkar ja inte skriva

Bjuder på stavfelena ikväll!
    Låter som ni har bra lokalsinne!
    ... är helt ärligt mentalt efterbliven, när han är hungrig så får han ögon stora som tefat, går runt och gör avgrundsvrål!
    Som jag då..

BrokeNCYDE
    §6.2 Signaturer: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid skärmupplösning 1280x1024. Max tillåten storlek på bild är 468x60 pixlar, har du både text och bild så tillåts max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024.

Errors avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av davzz Visa inlägg
    Låter som ni har bra lokalsinne!
    hahha nej fan vi var i en annan stad och int hitta vi så jävla bra där inte

Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av BlasterGurra^ Visa inlägg
    Seriöst, idioter. Råkar man komma ut på motorvägen ska man nog hålla sig till en vanlig cykel, pinsamt.
    +13222333333243523456356345346346
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Jag är en snabb jävel på att rätta folk. Kanske borde bli moderator och permbanna för felpost.

Errors avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Seriöst, idioter. Råkar man komma ut på motorvägen ska man nog hålla sig till en vanlig cykel, pinsamt.
    haha du tycker såja inte så lätt när vi följer en som var ledare från första början och han drar me oss ut dit! Orka va så jävla seriös hela tiden på ett moppeforum du får inget ut av det om du tror det + att det var dagens fail så kanske du skulle hålla dig till topic?

ont. Söndag och händer som vanligt ingenting...

Errors avatar
    Reg.datum
    May 2010
    vad spelar det för roll om det är på ett moppeforum eller inte? Du har ju ändå sagt din historia, hade sagt samma sak om du skrivit detta någon annan stans.

Du snackar i nattmössan moppegrabb. Du säger "orka va så jävla seriös hela tiden på ett moppeforum", sen ber du mig hålla topic i denna tråden. haha shit alltså..
    haha, jag menar attityden + att körde lättviktare så jag bröt inte reglerna Men det ända du verkar försöka är att leka sån jävla viktigpetter om allting, men men finns på PM om du har något mer att säga!

29. Citat Ursprungligen postat av Error Visa inlägg
    haha du tycker såja inte så lätt när vi följer en som var ledare från första början och han drar me oss ut dit! Orka va så jävla seriös hela tiden på ett moppeforum du får inget ut av det om du tror det + att det var dagens fail så kanske du skulle hålla dig till topic?

ont. Söndag och händer som vanligt ingenting...
    Ett tips...

..fixa en ledare som har lokalsinne och som kan köra moped till nästa gång. Förstår inte hur fan man kan hämna på motorvägen när det alltid är skyltat. Hade jag sett en massa mopedpojkar på motorvägen så hade jag ringt polisen på störten, det smäller snabbt när en bil kommer i dubbla hastigheten.

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in