Ämne: Dagens Fail!

Citat Ursprungligen postat av sogat Visa inlägg
    Ett tips...

..fixa en ledare som har lokalsinne och som kan köra moped till nästa gång. Förstår inte hur fan man kan hämna på motorvägen när det alltid är skyltat. Hade jag sett en massa mopedpojkar på motorvägen så hade jag ringt polisen på störten, det smäller snabbt när en bil kommer i dubbla hastigheten.
    tänk nu lite mer än näsan räcker, tror inte med min vildaste fantasi att dom kör ute på vägbanorna om dom märkt att dom hamnat på motorvägen.

Citat Ursprungligen postat av BlasterGurra^ Visa inlägg
    klart dom ligger i vänsterfilen
    då hade det sagt smack xD

Jo förmodligen.. Tror inte sogat menade att dom skulle ligga i vänsterfilen heller, men det är farligt att köra moped på motorvägen! lätt hänt att något går snett, tyvärr
    Kan gå riktigt snett, fattade med att han inte menade att dom körde i vänster filen men men vad som kan gå snett

Reg.datum
    May 2010
    Måste ha ny framaxel till ciaoen och dom är slut på jmpb
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Jag är en snabb jävel på att rätta folk. Kanske borde bli moderator och permbanna för felpost.

8. Vargens avatar
    Reg.datum
    Jun 2010
    Att fitt moppen ska krångla hela tiden
    Gör inte grejer idag som du kan göra imorgon

tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Citat Ursprungligen postat av Vargen Visa inlägg
    Att fitt moppen ska krångla hela tiden
    +1, den har börjat tjuta så in åt helvete ifrån variatorn på höga varv.. någon som vet vad det kan vara?

Citat Ursprungligen postat av Quickz Visa inlägg
    +1, den har börjat tjuta så in åt helvete ifrån variatorn på höga varv.. någon som vet vad det kan vara?
    slirande rem?

Kolla upp det

tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Citat Ursprungligen postat av Kakor Visa inlägg
    slirande rem?

Kolla upp det
    Jo jag har tänkt på det, ska ta och kolla på det.

Reg.datum
    May 2010
    Fick soppatorsk 5km hemifrån med en kebabrulle i sadelboxen , bara sätta sig och kötta när man tänkte kolla på film medans egentligen
    Jag är en snabb jävel på att rätta folk. Kanske borde bli moderator och permbanna för felpost.

Shöwteks avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Citat Ursprungligen postat av Sebbe Visa inlägg
    Fick soppatorsk 5km hemifrån med en kebabrulle i sadelboxen , bara sätta sig och kötta när man tänkte kolla på film medans egentligen
    är ju win att du kunde chilla o käka lite kebab medans du fundera hur fan du ska ta dig hem?
    Citat Ursprungligen postat av rassespike Visa inlägg
    Alla "hypermoppar" har sån extrem Setup för att kunna komma över 100km/h sträcket..fattar inte de riktigt Min Setup e ju liksom bara TK underliggande o sportluftsfilter, större munstycke. Jag har varit uppe i 115km/h, uppmätt med bil bakom mej

Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av Shöwtek Visa inlägg
    är ju win att du kunde chilla o käka lite kebab medans du fundera hur fan du ska ta dig hem?
    Nja , var inte så jävla kul Glömde plånboken hemma och jag gick förbi en mack med moppen på vägen hem också Ingen var hemma heller så jag bara kunde ringa såklart , farmor och farfar var i upplands väsby

davzzs avatar
    Reg.datum
    Sep 2010
    Citat Ursprungligen postat av Sebbe Visa inlägg
    Nja , var inte så jävla kul Glömde plånboken hemma och jag gick förbi en mack med moppen på vägen hem också Ingen var hemma heller så jag bara kunde ringa såklart , farmor och farfar var i upplands väsby
    Ändå roligare för dig än för mig, när jag hamnade att rulla moppen 6km p.g.a punktering. När jag hade kommit ca. 500m, så började det spöregna!
    Jag skulle ju bara åka och tanka!
    ... är helt ärligt mentalt efterbliven, när han är hungrig så får han ögon stora som tefat, går runt och gör avgrundsvrål!
    Som jag då..

Errors avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av sogat Visa inlägg
    Ett tips...

..fixa en ledare som har lokalsinne och som kan köra moped till nästa gång. Förstår inte hur fan man kan hämna på motorvägen när det alltid är skyltat. Hade jag sett en massa mopedpojkar på motorvägen så hade jag ringt polisen på störten, det smäller snabbt när en bil kommer i dubbla hastigheten.
    Okej ja skall förklara hur vi råka hamna dit ut jag förstår helt klart att det är livsfarligt men jo. Vi for in till ett ställe och äta och då sade ledaren att vi startar härifrån om 30 minuter, då gick typ hälften av alla in till det stället och när vi kom ut från stället i små grupper nu och då märkte alla att resten av människorna var försvunna! Så alla körde åt olika håll typ! I den gruppen som jag var i drog en lättviktare förbi alla oss och visade att vi sku följa han så vi trodde ju att han visste vad han gjorde så vi kollade ju inte på några skyltar, så alla följer efter honom och den idioten drog oss dit! dock körde vi max 300-400m och sedan vände vi bort från motorvägen! Tack och lov var alla moppar trimmade utom skotern som stog vid sidan av vägen så vi kunde åtminstone ta oss bort därifrån snabbt! Måste ha varit det sämsta organiserade meetet någonsin, men fan vad kul det var, trots faran på motorvägen för vissa personer. Därför hade vi ingen ledare eftersom alla splittrades pga av idioten som gjorde så att alla försvann från stället vi skulle vara på och äta.

Ja suger på att förklara men hoppas att du förstog lite iallafall varför det slutade som det gjorde
    xtreme 93 på gamla forumet
    Aprilia RS 125:an http://www.moppenet.nu/threads/435-E...=3528#post3528

Shöwteks avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Citat Ursprungligen postat av rassespike Visa inlägg
    Alla "hypermoppar" har sån extrem Setup för att kunna komma över 100km/h sträcket..fattar inte de riktigt Min Setup e ju liksom bara TK underliggande o sportluftsfilter, större munstycke. Jag har varit uppe i 115km/h, uppmätt med bil bakom mej

hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Citat Ursprungligen postat av Jontee Visa inlägg
    Vaknade nu
    skönt?
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av hyperperra Visa inlägg
    skönt?
    Japp, om en timme sticker jag och kör gokart.
    Fast är ju as fint väder, jag missat när jag sovit

fink3ns avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Kände inte bra att ställa klockan på 06:30 idag när man vet att alla andra har lov!
    Påsklovs skola...
    Ride on!

Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Sträckte baksidan på låret när jag skulle sätta mig på minimoton.
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

fink3ns avatar
    Reg.datum
    May 2010
    ligger du efter eller är din skola lite efter?

Edit: detta är visst mitt sista lov i mitt liv..
    Har inte G i matte...
    Måste fixa det innan 27 maj! Har inte mycket kvar.
    Ride on!

hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    dagens fail är att farsan ringer och säger till morsan att jag ska upp kl 6 imorgon och jobba, på mitt lov!!! fan, tycker jag har jobbat av min skuld redan.
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

moppen stulen dagen efter att man köpt en ny cylinder
    §6.2 Signaturer: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid skärmupplösning 1280x1024. Max tillåten storlek på bild är 468x60 pixlar, har du både text och bild så tillåts max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024.

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in