Sidan 28 av 305 Första ... 1826272829303878128 ... Sista

Ämne: Dagens Fail!

2. Citat Ursprungligen postat av Frågetecken Visa inlägg
    Fint.

Så där såg jag ut för ca. 1 månad sen... fast över halva kroppen.
    Hade bara shorts på mig o cykla, hoppade i ett Högt gupp o faceplanta i brännässlor, sen snurra ja runt o badade i dom, inte skönt, inte skönt alls!
    Fast blev akuten för min del.

Gubben på 40-50 bast som hotade med att tag med sina polare för att ta tillbaka pengarna han köpte min moppe för xD

5. Får inte beställa nån https://www.ridestore.se/airoh--dome...280-c-546.aspx för pappa och hans sambo(eller vad det heter) för dom vill att jag ska köpa en vanlig hjälm(en "utan märke" hjälm för 999kr eller vad fan dom kostar), jag ska inte köpa nån hjälm för "HELA" 2200kr bara för märkets skulle tycker dom! Vafan alltså... Sen tycker inte pappa jag ska köpa några googles heller, onödigt enligt han...

Vill även skaffa mig en http://www.swebike.se/product_info.p...ducts_id=16324 men det kanske blir att åka och köpa imorn kväll om jag har tur!

För nån dag sen tänkte jag att typ köpa 70cc cylle till Maxi'nför 1300kr typ eller vad det blir (istället för att köpa Ten7'n), berättade att med rätt saker och sånt där kanske det går att få upp den iaf minst 60km/h, men icke tyckte han.."dä ä bara skit och dom går inte att få upp i några farter..."

Så jävla fail att just jag aldrig ska få ha några ordentliga saker, även ifall jag har pengar till att köpa det där gånger ..mycket..är pappa som har hand om min ekonomi sålänge, och visst det är väll bra(fan vad skit man skulle köpa annars) men ändå, 3000kr för en ordentlig hjälm, spy googles + spegellins... blir så jäävla förbannad

Detta kanske inte hör till denna tråd men vetifan vilken annan den passar i, ville bara få ur mig detta.
    Mitt puch maxi projekt!
    -----------------------------------------------
    Mitt Mustang mamba projekt!

Shöwteks avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Citat Ursprungligen postat av FredriKkh Visa inlägg
    Får inte beställa nån https://www.ridestore.se/airoh--dome...280-c-546.aspx för pappa och hans sambo(eller vad det heter) för dom vill att jag ska köpa en vanlig hjälm(en "utan märke" hjälm för 999kr eller vad fan dom kostar), jag ska inte köpa nån hjälm för "HELA" 2200kr bara för märkets skulle tycker dom! Vafan alltså... Sen tycker inte pappa jag ska köpa några googles heller, onödigt enligt han...

Vill även skaffa mig en http://www.swebike.se/product_info.p...ducts_id=16324 men det kanske blir att åka och köpa imorn kväll om jag har tur!

För nån dag sen tänkte jag att typ köpa 70cc cylle till Maxi'nför 1300kr typ eller vad det blir (istället för att köpa Ten7'n), berättade att med rätt saker och sånt där kanske det går att få upp den iaf minst 60km/h, men icke tyckte han.."dä ä bara skit och dom går inte att få upp i några farter..."

Så jävla fail att just jag aldrig ska få ha några ordentliga saker, även ifall jag har pengar till att köpa det där gånger ..mycket..är pappa som har hand om min ekonomi sålänge, och visst det är väll bra(fan vad skit man skulle köpa annars) men ändå, 3000kr för en ordentlig hjälm, spy googles + spegellins... blir så jäävla förbannad

Detta kanske inte hör till denna tråd men vetifan vilken annan den passar i, ville bara få ur mig detta.
    e han dum elr, goggles e viktigt som fan. Svårt o köra när man har flugor/skit osv osv i ögonen! no offence
    Citat Ursprungligen postat av rassespike Visa inlägg
    Alla "hypermoppar" har sån extrem Setup för att kunna komma över 100km/h sträcket..fattar inte de riktigt Min Setup e ju liksom bara TK underliggande o sportluftsfilter, större munstycke. Jag har varit uppe i 115km/h, uppmätt med bil bakom mej

Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Sov över hos min kusin,plötsligt vaknar jag 04:00 av att hans katt sitter utanför rummet och jammar som fan. Går å kollar och känner hur jag trampar i något kletigt, tänder då lyset och då ser jag att ja tramat i inälvorna på en stor råtta som katten tagit in

Inge bromsvätska varken fram eller bak. Kopplingsvajern är av, bromsklossarna bak är utslitna så det sprutar gnistor när jag bromsar.. Mina lager e typ helt slut, vibrerar som en jävla vette fan vad och glödlampan i framlyset har smällt..

Inte min eller min moppes dag dag.

11. Citat Ursprungligen postat av JinXeR Visa inlägg
    Fick så jäkla ont i handleden idag att jag fick gå på med bedövningssalva... Haft ont i snart 3 månader och har till och med har varit på sjukhuset 3 ggr men dom vet fortfarande inte vad det är för fel
    Har typ likadant, suger verkligen stenhårt...
    Läkarna har sagt exakt samma, har till och med fått den röntgad två gånger utan att de vet vad som är fel...

Skicka ett PM om du skulle få reda på vad det är eller något bra sätt att bli av med det på

13. Reg.datum
    May 2010
    Att brudar ijämt ska tro att man skojjar när man åker för att träffa dom. Så ja fick rådissen

Citat Ursprungligen postat av JinXeR Visa inlägg
    Fick så jäkla ont i handleden idag att jag fick gå på med bedövningssalva... Haft ont i snart 3 månader och har till och med har varit på sjukhuset 3 ggr men dom vet fortfarande inte vad det är för fel
    Citat Ursprungligen postat av Molle Visa inlägg
    Har typ likadant, suger verkligen stenhårt...
    Läkarna har sagt exakt samma, har till och med fått den röntgad två gånger utan att de vet vad som är fel...

Skicka ett PM om du skulle få reda på vad det är eller något bra sätt att bli av med det på
    Sitter ni mycket vid datorn? Eller rättare sagt, sitter ni "dåligt" vid datorn?

Jag brukade också ha så, när jag spelade cs, sen gick det över när jag slutade spela. Sen spelade jag ett par timmar igår= Ont i handleden.

Prova att sätta er ordentligt.
    Citat Ursprungligen postat av Michél Visa inlägg
    Med en flaska starksprit och lite rökelse kan allt bli rätt intressant att läsa.

16. sitter just nu med fett ont i axeln här hemma, krascha med cykeln o fallets kraft togs upp av axeln och det hördes ett litet knak.

Har inte undersökt saken hos läkare men kommer göra det om ca en halvtimma, men ja var te syrran o hon kunde n'ästan utesluta en fraktur iaf, så om jag har tur så är den ihnte bruten, men som sagt om nåra timmar vet jag bättre när jag har vari på sjukan, bara att härda ut
    DT-delar till salu, pm:a o fråga om ni vill ha nå

Reg.datum
    May 2010
    5,8 grader "varmt" igår natt, och att NF vart nere, två gånger fail.

DavvAs avatar
    Reg.datum
    May 2010
    När jag spikade panel på verkstan idag (sommarjobb - ska måla också..). Jag hörde hur de rörde sig i gräset så kollade ja o så va de en jävla padda där :s ja ba IIIIIIIIIIIIH o sprang iväg utan att tänka xD min syrra ba "vafan håller du på med? " ja ba "vettefan asso.. de va en groda!" xD mitt hjärta gick fan i 120 kändes de som xD
    David =)
    Minarelli Fiddyn
    Ja ba o du ba o sen ja ba o efter de vi ba .

Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Haha Davva!

Shöwteks avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Katten ska in till veterinären imorn och operera sig, han har antagligen 2 cancer tumörer i magen enda hoppet är att det är nåt annat, eller att det inte spridit sig
    Alla "hypermoppar" har sån extrem Setup för att kunna komma över 100km/h sträcket..fattar inte de riktigt Min Setup e ju liksom bara TK underliggande o sportluftsfilter, större munstycke. Jag har varit uppe i 115km/h, uppmätt med bil bakom mej

Citat Ursprungligen postat av Shöwtek Visa inlägg
    Katten ska in till veterinären imorn och operera sig, han har antagligen 2 cancer tumörer i magen enda hoppet är att det är nåt annat, eller att det inte spridit sig
    Vår katt hade också cancer tumörer, slutade inte lyckligt.. Fast hon var rättså gammal så det var inte mycket att göra åt. Hoppas eran katt klarar sig fint

Shöwteks avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Citat Ursprungligen postat av ludde863 Visa inlägg
    Vår katt hade också cancer tumörer, slutade inte lyckligt.. Fast hon var rättså gammal så det var inte mycket att göra åt. Hoppas eran katt klarar sig fint
    våran elr väl 7-9 år? :S

hences avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Nån lustigkurre hade haft kul med blommorna vid infarten till byn, istället för Kungsör stöd det Pungsör.. xD

Det kanske skulle stå pungsår men failade de med..

Var te läkarn igår efter kraschen me cykeln pga den onda axeln,,, dom sa att den mest troligt inte var bruten(röntkade inte) utan att det var nån muskel som fått sig en rejäl jävla smäll o blitt skadad så nu sitter jag här hemma o kan inte röra armen mer än 1dm högt utan att det gör ont

Men dom sa att om en vecka ska det vara bra, men endå typiskt för nu när man int kan göra ett piss så är de strolande sol ute
    DT-delar till salu, pm:a o fråga om ni vill ha nå

Citat Ursprungligen postat av DT_mekarn Visa inlägg
    Var te läkarn igår efter kraschen me cykeln pga den onda axeln,,, dom sa att den mest troligt inte var bruten(röntkade inte) utan att det var nån muskel som fått sig en rejäl jävla smäll o blitt skadad så nu sitter jag här hemma o kan inte röra armen mer än 1dm högt utan att det gör ont

Men dom sa att om en vecka ska det vara bra, men endå typiskt för nu när man int kan göra ett piss så är de strolande sol ute
    sen när det läkt kommer det regna

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in