Sidan 305 av 305 Första ... 205255295303304305

Ämne: Dagens Fail!

  1. #9121
    Börjar bli galet förkyld. Helt perfekt inför helgen! Fan också...

  2. #9122


  3. Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Jävla fitt Tv4 som slutat sända bluebloods

  4. #9125
    Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    Jävla fitt Tv4 som slutat sända bluebloods
    tv4 är ju den i särklass sämsta kanalen, förstår inte att man tittar på det/den...

  5. #9126
    Citat Ursprungligen postat av Svempa Visa inlägg
    Teori prov i gymnastik imorgon, Omprov på fordonskombinationer på fredag, Redovisning om Antiken inför klassen på fredag samt inlämmnings uppgift i svenska ska va klar snart oxå. Fett jobbigt!!!
    Har själv omprov i antiken imon, ska kunna massa litteratur som illiaden o odyssén och annan värdelös skit. Är sjukt less på litteratur, det tär verkligen på psyket och min vilja att fortsätta leva.
    Kolla gärna in mina fordon:Yamaha Aerox, Speedciao'n, Masai db50, flakmoppe

  6. #9127
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    tv4 är ju den i särklass sämsta kanalen, förstår inte att man tittar på det/den...
    Visst tv4 är att jämföra med en fransk bil i kvalitet men när de entligen har något pogram som man gillar så byter dom ut det mot en jävla deckare.

  7. #9128
    hences avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Unter meine schteen
    Inlägg
    1 439
    En tant hade tydligen blivit attackerad i sitt egna hem för cirka en månad sedan på samma gata som jag bor på, fick reda på det nyss genom efterlyst.. Samma snubbe hade sprungit runt här i området och försökt ta sig in i hus och krossat fönster m.m.

    Lite lustigt att jag inte vetat om det, haha..
    Matlab e-e-e-e-e-e-e-e

  8. #9129
    dagens fail e att när jag väll får igång gräsklipparn (hittade inte startgasen) så går den i typ tio minuter innan den börjar hosta svart rök och tappar orken...

  9. #9130

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in