Sidan 48 av 305 Första ... 3846474849505898148 ... Sista

Ämne: Dagens Fail!

Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av Gurra Visa inlägg
    Det gör den visst?
    inte länge uppenbart......

Reg.datum
    May 2010
    Addade en Philip på facebook men vet inte om det är busen eller inte , finns 3 stycken på facebook ju.

Derbi_krilles avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av Sebbe Visa inlägg
    Addade en Philip på facebook men vet inte om det är busen eller inte , finns 3 stycken på facebook ju.
    en liten lurifix, den där!

dagens fail var nog att det var sjukt varmt i rummet jag jobbar. mätte upp till 70 grader.
    Att skriva brev till sin käresta är som att rita en skinkmacka när man är hungrig...

Citat Ursprungligen postat av Derbi_krille Visa inlägg

dagens fail var nog att det var sjukt varmt i rummet jag jobbar. mätte upp till 70 grader.
    Tänker på ( http://open.spotify.com/track/0q7u1QUZmKDTTa4WekSLST ) hehe

Shöwteks avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Citat Ursprungligen postat av Derbi_krille Visa inlägg

du råkar inte jobba i en bastu? elr du kanske tänkte på fahrenheit(?)
    Citat Ursprungligen postat av rassespike Visa inlägg
    Alla "hypermoppar" har sån extrem Setup för att kunna komma över 100km/h sträcket..fattar inte de riktigt Min Setup e ju liksom bara TK underliggande o sportluftsfilter, större munstycke. Jag har varit uppe i 115km/h, uppmätt med bil bakom mej

Citat Ursprungligen postat av Shöwtek Visa inlägg
    du råkar inte jobba i en bastu? elr du kanske tänkte på fahrenheit(?)
    Han jobbar i smälten på ett smörföretag.
    Citat Ursprungligen postat av Michél Visa inlägg
    Med en flaska starksprit och lite rökelse kan allt bli rätt intressant att läsa.

9. Reg.datum
    Mar 2006
    Okej, hädanefter måste "vivarn" godkänna allas inlägg innan dom postas.

Nej men seriöst, måste det vara en speciellt stor fail? Man kanske bara failar en gång på en dag.

Having a fast SAAB is like coming out of the closet,
    You might surprise people, but you're still gay

12. Citat Ursprungligen postat av vivarn Visa inlägg
    Men shit va du ska överdriva då.. Men visst.

Ont: Klickade på g istället för h när jag skulle skriva hej, så det blev gej
    Kom ju verkligen från rätt person.
    "The ones who are crazy enough to think that they can change the world, are the ones who do."
    Steve Jobs

Glömde bort att det satt en O-ring vid tändstiftshålet på PR cylindern så det rann ut vatten sen när jag kollade i förpackningen med packningar jag beställde från Twostroke så låg det ingen där

Citat Ursprungligen postat av Skåningen Visa inlägg
    inte länge uppenbart......
    det är inte org veven vet dock inte vad som hänt känner inget glapp i veven men det raslar ganska mkt när man startar den (och med inget glapp menar jag inte det minsta glapp)

ONT: va på väg till falkenberg när morsans bil gav upp halvvägs till halmstad,
    så då fick vi ringa efter hjälp och stå och vänta ca 25 min i typ 32grader och sol sen bogserade(stavas?) vi hem den för att kolla vad det var för fel.
    Hittade dock inte det så vi bogserade den ifrån Laholm-oskarström ( ca 5 mil i ca 50 km/h utan ac) det var skapligt varmt.
    Sen när vi kom dit så sa dem (en vi känner )
    att det var ngt med inspruten så nu blir det inget danmark på fredag :/ och kan kosta upp till 16 k att laga bilen! jävla skitbil (citroen) har fan ite gjort annat än att krångla den är 5 år gammal och har krånglat typ 10 ggr (inte småkrongel då heller)
    Senast redigerat av Nixzorzz den 2010-07-14 klockan 20:53.

16. Citat Ursprungligen postat av Skåningen Visa inlägg
    Originalveven? Den tål inte ens 70 cc för tusan.....
    vem har sagt att jag kör på originalveven? dessutom har jag inte 70cc

ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Citat Ursprungligen postat av hummus Visa inlägg

"låter från variatorn "
    Citat Ursprungligen postat av Sogat
    du måste roota för att kunna printa på ett vettigt sätt jävla nolla.

Du får väl fantisera om en ny rad.

Citat Ursprungligen postat av ralley Visa inlägg
    "låter från variatorn "
    HAHA! Dagens!

det var fail

Citat Ursprungligen postat av hummus Visa inlägg
    mejlade han och frågade om han kunde förklara var variatorn satt och sa att jag inte kunde hitta min (inte för att jag har en rrx men ändå)

webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av ralley Visa inlägg
    "låter från variatorn "
    Lätt dagens fail!
    Sen var den original och det låg ett t.k bredvid?
    Vet att han inte skrev att den aldrig varit trimmad men ändå

Btw min lilla fail..
    Satt här och kollade moppenet så glad, så hörde jag glassbilen, jag bara YES och sprang och hämtade mobilen, gratis glass ()
    Gick ut och tittade, inget där, ut till stora vägen, är ganska lång och glassbilen stannar 3 gånger på en 200 m lång grusväg, absolut ingen glassbil nära, blev sjukt besviken, jag som var glass sugen

Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Btw min lilla fail..
    Satt här och kollade moppenet så glad, så hörde jag glassbilen, jag bara YES och sprang och hämtade mobilen, gratis glass ()
    Gick ut och tittade, inget där, ut till stora vägen, är ganska lång och glassbilen stannar 3 gånger på en 200 m lång grusväg, absolut ingen glassbil nära, blev sjukt besviken, jag som var glass sugen
    Nästan samma sak hände mig. Glassbilen åkte ifrån mig när jag ar ~20 meter ifrån den
    Jag tror inte att hemglass faktiskt vill dela ut gratis glass. Jävla hemglass.

Shöwteks avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Citat Ursprungligen postat av vivarn Visa inlägg
    Men shit va du ska överdriva då.. Men visst.

Ont: Klickade på g istället för h när jag skulle skriva hej, så det blev gej
    dubbelmoral..
    Alla "hypermoppar" har sån extrem Setup för att kunna komma över 100km/h sträcket..fattar inte de riktigt Min Setup e ju liksom bara TK underliggande o sportluftsfilter, större munstycke. Jag har varit uppe i 115km/h, uppmätt med bil bakom mej

Citat Ursprungligen postat av Shöwtek Visa inlägg
    dubbelmoral..
    Du skulle inte kunna överväga ironi?

Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Citat Ursprungligen postat av Nixzorzz Visa inlägg
    det är inte org veven vet dock inte vad som hänt känner inget glapp i veven men det raslar ganska mkt när man startar den (och med inget glapp menar jag inte det minsta glapp)

ONT: va på väg till falkenberg när morsans bil gav upp halvvägs till halmstad,
    så då fick vi ringa efter hjälp och stå och vänta ca 25 min i typ 32grader och sol sen bogserade(stavas?) vi hem den för att kolla vad det var för fel.
    Hittade dock inte det så vi bogserade den ifrån Laholm-oskarström ( ca 5 mil i ca 50 km/h utan ac) det var skapligt varmt.
    Sen när vi kom dit så sa dem (en vi känner )
    att det var ngt med inspruten så nu blir det inget danmark på fredag :/ och kan kosta upp till 16 k att laga bilen! jävla skitbil (citroen) har fan ite gjort annat än att krångla den är 5 år gammal och har krånglat typ 10 ggr (inte småkrongel då heller)
    Franska bilar i ett nötskall...

Shöwteks avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Citat Ursprungligen postat av minimalist Visa inlägg
    Du skulle inte kunna överväga ironi?
    nep, det e nåt jag föredrar att skita i

En tjej hade sönder mitt lakan -.- HUR LYCKaS MAN !!!?!??

Duudes! Glömde bort att det här forumet startats! nu har man suttit å suktat efter mnf i månader >.< men nu har jag hittat det igen xD

Citat Ursprungligen postat av Hampusen Visa inlägg
    Duudes! Glömde bort att det här forumet startats! nu har man suttit å suktat efter mnf i månader >.< men nu har jag hittat det igen xD
    Haha, dagens

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in