Sidan 51 av 305 Första ... 41495051525361101151 ... Sista

Ämne: Dagens Fail!

2. Citat Ursprungligen postat av minimalist Visa inlägg
    http://open.spotify.com/album/5er6reeSNU6agvYzHleNZh

Jag måste fundera lite över min musiksmak. Den verkar ganska våldsam
    äsch inget fel med den

Reg.datum
    Jul 2010
    Dagen fail är nog att det är så jeffla varmt Sen att man är allergisk mot pollen och inte kan sova med öppet fönster hjälper ju inte precis Ajuste sen har jag nackspärr med!!

Citat Ursprungligen postat av He1boy Visa inlägg
    Dagen fail är nog att det är så jeffla varmt Sen att man är allergisk mot pollen och inte kan sova med öppet fönster hjälper ju inte precis Ajuste sen har jag nackspärr med!!
    Värmen är inga problem om man kör moppe.

Citat Ursprungligen postat av Ruboo Visa inlägg
    Njaa, 20k skulle vara ok!

Mobil + klocka stulna i morse runt 5... Jobbade stängning (20-05) på Donken, grejerna låg som vanligt i personalrummet på ett fönsterbräde. Någon öppnade fönstret för att vädra och gick därifrån, fönstret vätter mot en innergård dit ingen annan än anställda har anledning att vara så vi tänkte väl inte mer på det. Städade klart och när vi skulle gå hem var grejerna borta, både för mig och mina kollegor. Värdet på klockan var i runda slängar 5k, mobilen runt 3k. Nu blir det till att kolla med försäkringsbolaget, ska sova först bara. Polisanmälan gjord hur som helst.

Dagens win: Jag tog cykeln och inte hyrbilen för veckan (2010 Golf) till jobbet pga fint väder, hade jag haft den hade jag säkert lagt de nycklarna där också. Att sedan hitta bilen på en ganska liten parkering är ju jättelätt, bara att trycka på "lås upp" och se vilken bil som blinkar, om det ens fanns fler VW där. Hemnycklar och plånbok tog jag inte med till pers. rummet idag, utan de låg kvar i omklädningsrummet så dom har jag tack och lov kvar. Mobilen är säkerhetskopierad i datorn, kalender och telefonbok mm ligger i Outlook och musik mm ligger på datorn. Jag använder inte telefonen som kamera, men då den tjänstgjort som detta ligger även de bilderna säkerhetskopierade på datorn.

Men JÄVLIGT less blir man hur som helst...
    MRX_Racing @ mnf

Det har öst ner regn hela morgonen...

Reg.datum
    Jun 2010
    Samma nere i Småland i Silverdalen.
    a.k.a. sanda @ gamla mnf

Reg.datum
    May 2010
    vart ankväder här i Nossebro med.... Ankorna firar tydligen triumfer igen.

Reg.datum
    May 2010
    Vem gör inte det?
    Jo, ankorna.

15. Reg.datum
    May 2010
    dissade frihamnen för att umgås med min bror som drar in i lumpen på söndag och självklart säger han nu att han ska iväg till en kompis och tåget till frihamnen gick för 21min sen

ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Rastlöst, har inget att göra :-(
    Citat Ursprungligen postat av Sogat
    du måste roota för att kunna printa på ett vettigt sätt jävla nolla.

Du får väl fantisera om en ny rad.

Reg.datum
    May 2010
    jag har, men ids inte. Borde gå in i garaget och kolla upp diffen.
    Senast redigerat av Skåningen den 2010-07-17 klockan 12:51.

Citat Ursprungligen postat av Sebbe Visa inlägg
    dissade frihamnen för att umgås med min bror som drar in i lumpen på söndag och självklart säger han nu att han ska iväg till en kompis och tåget till frihamnen gick för 21min sen
    hehe .. .

REGNAR !!!!

Eddes avatar
    Reg.datum
    Nov 2008
    Efter ha kommit hem från resa så ska ju självklart lite av ens bagage inte komma med.. Sen när jag fick det idag via bud så ska ju några idoter våldagit min låda så mina två made in china svärd/katanas blivit skadade på både handtaget och skyddet som man drar ut svärdet ifrån.

Ser ut som nån hoppat på lådan i mitten medans den legat lutat mot en väg (alltså med syfte att lådan ska böjas i mitten.) Patetiska jävlar

Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av Style Visa inlägg
    Efter ha kommit hem från resa så ska ju självklart lite av ens bagage inte komma med.. Sen när jag fick det idag via bud så ska ju några idoter våldagit min låda så mina två made in china svärd/katanas blivit skadade på både handtaget och skyddet som man drar ut svärdet ifrån.

Ser ut som nån hoppat på lådan i mitten medans den legat lutat mot en väg (alltså med syfte att lådan ska böjas i mitten.) Patetiska jävlar
    Fy fan vad surt.

Eddes avatar
    Reg.datum
    Nov 2008
    Citat Ursprungligen postat av Skåningen Visa inlägg
    Fy fan vad surt.
    Ja jävligt irriterande, fast dem kostade ju inte så mycket kan man ju trösta sig med.

23. Reg.datum
    Jul 2010
    Fan, missade träningen idag på Bujinkan. Sov till kl. 14:00 och jag kommer inte att kunna vara med på fler träningar under sommaren, synd för att vi kör med stav (hanbo) på sommarträningarna.

fucka till det rejält och drötade omkull med veteranaren när jag skulle pilla med ställbara munstycket. Hade foten på bromspedalen och körde över ett gupp och ja.. tvärnit. riktig jävla superfail...

tur dock att skadorna bara blev lite upprivna gummidetaljer och någon liten repa på tanken...

ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Att man köpte EU-moped, det ringer och mailar folk hela tiden på mopden annonsens.
    Men sedan när man berättar att den är en EU-moped är det inte relevant längre.

Varför skulle dom införa det där skit AM-kortet
    Citat Ursprungligen postat av Sogat
    du måste roota för att kunna printa på ett vettigt sätt jävla nolla.

Du får väl fantisera om en ny rad.

Citat Ursprungligen postat av ralley Visa inlägg
    Att man köpte EU-moped, det ringer och mailar folk hela tiden på mopden annonsens.

Jag håller med... Kommer aldrig få sålt mopeden när det är dags.

Citat Ursprungligen postat av ralley Visa inlägg

Ta bort skylten och sälj utan papper :shifty:
    Ju mindre rutin, desto mer liv!

Citat Ursprungligen postat av mh(jesper)ride Visa inlägg
    men e inte am mopeder pobelära
    Eftersom det nya AM-kortet har gjort det lite krångligare att köra EU moped, så tycker folk att det är enklare att köpa 30 moppe.

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in