Sidan 69 av 305 Första ... 1959676869707179119169 ... Sista

Ämne: Dagens Fail!

_p3mp_s avatar
    Reg.datum
    Aug 2006
    Citat Ursprungligen postat av Gurra Visa inlägg
    NEEEEEEEEEEJ FANFANNFANANN jag köpte fel cylinderkit! fick inte med topplock;( veckans uber fail
    Äh kör på Org topplock om det är samma dia på kolven.

Citat Ursprungligen postat av _p3mp_ Visa inlägg
    Äh kör på Org topplock om det är samma dia på kolven.
    Skulle såklart funkat, men inte med mitt org topplock. Har fått sjuka märken efter att den spikade. nu är topplock och ljuddämparull beställt iallafall!

Citat Ursprungligen postat av Hans_J Visa inlägg
    Halebop, urkasst kundbemötande, ålderdiskriminerande policy, om dom gör fel orkar dom inte åtgärda det och dom talade inte om att min order avbokats.

Beställde en iPhone 4 på releasedagen med abonnemang, brorsan tecknade abonnemanget iom att jag hade mitt förra på honom och jag ville ha kvar mitt nummer. Sen så var det inget mer med det men jag mailade dit och skulle fråga om det gick att ändra abbonemang till ett annat nu, nej det gick inte men dom påpekade då i samma veva att min order avbokats efter att dom gjort kreditupplysning på honom. Brorsan förstår ingenting utan kollar upp varför och dom kommer fram till att det blivit något fel, han hade inga anmärkningar eller något. I allafall kontaktar han Halebop igen och berättar vad som hänt och dom kollar upp det och riktigt, det hade blivit något fel, han hade inga anmärkningar eller något. Men då vi försöker få dom att ta tillbaka vår order så går det självklart inte, så nu måste jag beställa om igen 5 dagar efter releasen och nu kommer den vara slutsåld sedan länge vilket kommer innebära att jag får vänta flera månader extra innan jag får telefonen.

Hinner inte skriva mer, ska tillbaka till jobbet.
    Nu kan jag fortsätta.

När vi sedan ska försöka att göra det en gång till genom att förlänga mitt abonnemang jag har hos dem till nya iPhonen för att få ha kvar nummer osv, så går inte det, för i deras system så om jag gör det kommer det räknas som ett till abonnemang just vid tillfället man ska förlänga, och då eftersom brorsan också har abonnemang hos dem så blir det 3 abonnemang. Dock har dom en policy att man enbart får ha 2 abonnemang om man är under 23 år vilken min bror är. Det dom skulle kunna göra åt saken var att göra om abonnemanget först till ett kontantkort och sedan när allt sånt har skrivits under kan man då teckna ett abonnemang. Om jag skulle göra den lösningen så skulle det ta ca en vecka till innan jag kunde teckna abonnemanget.

Sammanfattningsvis så kommer jag behöva byta nummer, betala 3 månader extra utav mitt nuvarande abonnemang, få telefonen några månader senare och allt detta för att det blev något fel ifrån deras sida när dom gjorde kreditupplysning.

Ibland blir man bara så jävla less, framförallt när dom inte ens vill hjälpa till att lösa det.
    Citat Ursprungligen postat av En polis jag pratade med Visa inlägg
    Lyssna nu noga, dom där jävla trimmade mopederna är det största samhällsproblemet vi har i Sverige idag!

....går till Google och Youtube

Razzys avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Okej, eftersom man inte får vara sk. "rasistisk", så omformulerar jag inlägget lite.

Var på min pappas kompis firma med moppen idag, så ville en anställd svarthyad man som gillar bananer testa min moped, så jag tänkte visst, varför inte, så han startar och varvar som ett jävla as, lyckas slita av gasvajern, och medans moppen står och varvar så tänkte han slänga i en växel och dra iväg, wtf? Aja, fick iaf springa fram och vrida av tändingen innan den hade skurit ihop, lite förbannad man är nu alltså..
    I've known it all my life

7. Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av Isaxon Visa inlägg
    kräv han på pengar för en ny vajer
    Orka bråka över en femtilapp ?

Citat Ursprungligen postat av Sebbe Visa inlägg
    Orka bråka över en femtilapp ?
    Femtiolapp + Reparitions tiden. För den va hel när han testade, då måste han få betalt att reparera en sak han själv inte haft sönder.

10. Citat Ursprungligen postat av eldorado74 Visa inlägg
    rätt ska va rätt. hade det vart en normal svensk så hade han antagligen erbudit sig att betala skadorna. eller är det bara jag som tänker så?
    De ska vara så att om man tagit sönder en annans sak ( Objekt) eller något liknande, så är man skyldig att betala skadorna. Om inte den som äger föremålet har sagt att" Det är lugnt, jag tar hand om skadorna. Inget allvarligt gjort.) etc ..

Ont: Mitt ex fått tag på min nya nummer orkar inte byta igen, då hon håller på att skicka massa "SNUSKIGA" sms till mig vilket jag inte orkar från ett ex

HEDINs avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Citat Ursprungligen postat av Jock_e Visa inlägg
    De ska vara så att om man tagit sönder en annans sak ( Objekt) eller något liknande, så är man skyldig att betala skadorna. Om inte den som äger föremålet har sagt att" Det är lugnt, jag tar hand om skadorna. Inget allvarligt gjort.) etc ..

Ont: Mitt ex fått tag på min nya nummer orkar inte byta igen, då hon håller på att skicka massa "SNUSKIGA" sms till mig vilket jag inte orkar från ett ex
    Bara ignorera det så lär hon väl sluta efter ett tag..

Reg.datum
    Mar 2006

Anmäl henne för sexuella trakkaserier.

Citat Ursprungligen postat av Svaniis Visa inlägg
    Anmäl henne för sexuella trakkaserier.
    Word.

Inte fan är det bara tjejer som ska kunna anmäla hej vilt för något som de tycker klassas som trakasserier. In till snuten dirr!
    Ju mindre rutin, desto mer liv!

Säg att du bytt ditt nummer, och ge mitt nummer

//SD
    http://www.earpill.com - addictive music. Serverbyte!

Skulle göra mackaroner å fisk pinnar (Skit gött!) och så skulle jag dela på fisk pinnarna å då skvätter det fett eller va F*N de var på min arm! Så har ett "stort" brännmärke där nu! gör ont!
    Svarvar och bygger special delar till olika fordon
    Mer info här

Reg.datum
    Jul 2010
    Citat Ursprungligen postat av SugarDaddy Visa inlägg

//SD
    Haha, rätt!

Ont: Har aldrig skrivit i "dagens Win"

Reg.datum
    May 2010
    har själv fått ganska klart för mig vem det är som läckt ut min E-mail till Bilsportfolket. En bilkåt fjortis som springer ner dörrarna på Elmia vartenda år. Någon kommer att få en näsbränna.

Derbi_krilles avatar
    Reg.datum
    May 2010
    vaknade innan väckarklockan ringde och gick upp för jag trodde jag försvovit mig...
    Att skriva brev till sin käresta är som att rita en skinkmacka när man är hungrig...

derbi_crilles avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    har glömmt av att sova å kom precis på att klockan är 06:30 så de är lite försent att lägga sig när man ska upp om nån timma:/

Citat Ursprungligen postat av minimalist Visa inlägg
    Tappade plånboken igår, sitter och spärrar kort för fullt nu...
    Den låg tydligen i källaren

Citat Ursprungligen postat av minimalist Visa inlägg
    Den låg tydligen i källaren
    Hann du spärra alla kort?
    Alltid oavsett

Citat Ursprungligen postat av Kenttä Visa inlägg
    Hann du spärra alla kort?
    Givetvis, den har ju varit borta i över en månad.

24. Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av SugarDaddy Visa inlägg

//SD
    sockerpappa vill bli trackad

Fail att jag är helt desperat på att få bort min mh ryz, 8.000 nu
    Hör av er om ni är intresserade

Edit: smygreklam

Fail: Körde fyrhjuling igår med böppen. Drog ut på en åker och låg fullgas på tvåan. Fyrhjulingen som är ganska hårt körd får ett ryck och växlar ned av sig självt. Jag gasar men driver inte framåt och får för mig att kedjan är av, kollar bak och ser att den bara hoppat, men vart är framdrevet? 5 meter bak ligger en bit av framdrevet som gått i 5 delar

Win: Satte på ett 15 drev från en MT och nu går den som HEJSAN!

Shöwteks avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Höll på att hugga av foten idag när ja laga mat
    Citat Ursprungligen postat av rassespike Visa inlägg
    Alla "hypermoppar" har sån extrem Setup för att kunna komma över 100km/h sträcket..fattar inte de riktigt Min Setup e ju liksom bara TK underliggande o sportluftsfilter, större munstycke. Jag har varit uppe i 115km/h, uppmätt med bil bakom mej

29. Citat Ursprungligen postat av Svempa Visa inlägg
    Ska uppgradera mitt bredband från 0,5 till 12-24 men för att kunna det så måste jag ha en skiva för att kunna ändra användarnamn så att det kan fungera. Failen är att jag har två skivor men ingen av dom funkar till vista!!!!!! jävla baja
    Überfail från deras sida, vem fan har kvar XP nu? Och stöder den 7 brukar den stöda Vista också, och vice versa.
    MRX_Racing @ mnf

Citat Ursprungligen postat av Svempa Visa inlägg
    Ska uppgradera mitt bredband från 0,5 till 12-24 men för att kunna det så måste jag ha en skiva för att kunna ändra användarnamn så att det kan fungera. Failen är att jag har två skivor men ingen av dom funkar till vista!!!!!! jävla baja
    Du borde kunna höger klicka och sen trycka på "använd som xp" eller nått liknande?

OT: Dagens fail!
    Ska sälja/byta moppen.
    Så börjar det rassla om den, blir att klyva och renovera skiten..
    Aja det funkar det med, lättare att få den såld då kanske

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in