Sidan 79 av 305 Första ... 2969777879808189129179 ... Sista

Ämne: Dagens Fail!

HEDINs avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Citat Ursprungligen postat av Jonne Visa inlägg
    Gjorde magplask från 5an.
    Inte skönt, får jag fråga varför du gjorde det bara?

3. Citat Ursprungligen postat av Findus Visa inlägg
    Varför är jag någon slags problemlåda där alla fjortisar skall tala ut om sina enorma problem? Och varför ska dom skriva allt via sms hela tiden? Sms är det värsta som finns. Arg.
    äsch! Trösta dom o sen ligg med dom!
    www.Earpill.com - addictive music

HEDINs avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Citat Ursprungligen postat av Findus Visa inlägg
    Varför är jag någon slags problemlåda där alla fjortisar skall tala ut om sina enorma problem? Och varför ska dom skriva allt via sms hela tiden? Sms är det värsta som finns. Arg.
    Hehe, hatar också sms, tar långt tid att skriva så man orkar inte skriva så mycket. Bättre att skiva på msn då eller att ringa

Inte gjort någonting vettigt idag

Shöwteks avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Citat Ursprungligen postat av Edvin Visa inlägg
    Inte gjort någonting vettigt idag
    +1, pallar inte göra ett skit i de här pissiga vädret hlr..
    Citat Ursprungligen postat av rassespike Visa inlägg
    Alla "hypermoppar" har sån extrem Setup för att kunna komma över 100km/h sträcket..fattar inte de riktigt Min Setup e ju liksom bara TK underliggande o sportluftsfilter, större munstycke. Jag har varit uppe i 115km/h, uppmätt med bil bakom mej

Citat Ursprungligen postat av HEDIN Visa inlägg
    Inte skönt, får jag fråga varför du gjorde det bara?
    Men vi körde lite "bollta" ()
    Men iaf, när ja skulle hoppa för o komma undan bollen så duckade ja men istället för att ducka så halkade jag frammåt o landa på magen i vattnet, gjorde inte så ont men fick en jävla adrenalinkick efter

9. Denniss avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Insåg just att skolan börjar på Måndag

Reg.datum
    Mar 2006
    Hemma på mitt "lediga dygn", börjar om 8h.

Läste av misstag första sidan av dagens fail istället för sista
    Yellowfail

Reg.datum
    Jul 2010
    Min dagens fail (sorry, orkar inte skriva bättre men försökte göra det iallafall lite förståbart):

Vaknade kl. 07:00 och blev skjutsad av morsan till enköping för jag skulle köra i trafik med körskolan. Satt och väntade där i 1,5h och sen kom en kärring fram och sa:
    "Nää tyvväärr, det är dubbelbokat." Då frågade jag vad det är som är så speciellt med den andra som gör att h*n får förtur.
    Tjejen: "Jaa, med det är två familjer som har kommit äända från uppsala" (då tänkte jag: "Håll käften kärring, jag bor 2mil LÄNGRE bort än dom och har ej skjuts, måste ta buss + att förra tiden jag fick passade inte så jag var tvungen att skjuta upp med 3 Veckor).

Jag orkade inte tjafsa så jag knatade iväg till stationen bara för att vända om då jag kom på att det kanske vore bra att boka en ny tid som jag 100% får.
    Jag: "Kom ihåg nu, inga dubbel- eller trippel-bokningar nu, det är bara MIN tid" lite skämtsamt och försökte bölja min frustration. Gick än en gång till busstationen för att upptäcka att jag hade missat bussen med 5 minuter. Väntade en timme på nästa buss och tog bussen till Uppsala från Enköping.
    Glömde självklart plånkan med typ400kr kvar på bussen. Upptäckte det först när bussen hade gasat iväg från centralstationen i Uppsala. Gick o fråga vad jag skulle göra på "UL-center" o då sa dom:
    "Gå till bussgods och fråga, det är dig alla gula bussar stannar efter varje runda." Jag går till bussgods. Plånkan finns inte där men snälla som de är skrev de upp bussens "ID-nr" på ett papper tillsammans med tider som den kommer tillbaka hit. Jag läste igenom pappret och märkte att bussen kom om... 1,5h..

Jag vääntade och vääntade tills bussen äntligen kom. Jag hälsade på busschauffören och frågade om han har hittat en plånbok på bussen. Nej fick jag som svar men för säkerhets skull finkammade jag sätena och golvet. Nada. Han tipsade om att jag kunde kika på Polisstationen. Jag gick till polisstationen och tog en kölapp till hittegodskassan. Där frågade jag om min plånka hade lämnats in men det hade den såklart inte gjort. Mannen gav mig en lapp med nummer till hittegodsavdelningen och bad mig att återkomma imorgon. Jag hade inget att göra så jag gick än en gång till bussgods där de finkammade lådorna men hittade alla möjliga plånböcker förutom mitt. Jag lämnade ett telefonnr. och en kort beskrivning på boken och tackade för hjälpen. Dags att ringa efter skjuts då jag inte längre har något ärende i stan.
    "Fan, jävla skittelefon, inga pengar kvar"
    *sluurp* Batteriet dog.
    Jag lånade bussgods telefon och ringde hem. Fick ton men ingen svarade. Testade att knappa in min låtsaspappas telefonnr. som jag hade lyckats få se i ett par sekunder innan mobilens skärm slocknade.
    "Success!" Han knatade från jobbet och jag från bussgods och så möttes vi på mitten. Då fick jag en hundring och UL-kortet. Jag kollade på datumet och konstaterade att den var giltig bara till idag. "Bara" en halvtimmes väntan på tåg. Käkade 2 cheeseburgare på McDonalds (<-fyyyy, skit på dig miljöförstörare, hamburgarna är smaklösa. Max FTW! mycket godare smak på deras saker också! Friscomål anyone?!) Steg på tåget och körde in kortet i automaten.
    "BEEEEPPPP" *lyser rött* Skit samma tänkte jag och ställde mig diskret på ett annat ställe som om inget hade hänt. Som tur var kontrollerade kontrollanten inte kortet i automaten, det räckte med att bara visa upp den. Äntligen hemma. Klockan är nu 3 på eftermiddagen och jag har inte uträttat ett skit på den här dagen. Imorgon har jag första skoldagen (som trots våra skitlärare kan vara rolig då man ser polare o inte mal på med läxor dirr.) men icke sa nicke, den missar jag helt då körningen för mig borde vara då, dvs om inte de har dubbelbokat igen. Dra åt hel*ete.
    Detta är då min dag. Utan dubbelbokningen -> ingen tappad plånka + gegga runt i stan i en sjuhelvetes många timmar.

Pissdag. Känner för att repa någons moppe bara för att.

EDIT: Ohjusste, tur i oturen. Jag har den dåliga vanan att ALLTID bära med mig onödigt mycket pengar i pånkan vart jag än går. I morse tömde jag för första gången på väääldigt länge plånboken på ett par tusen för jag tyckte att polarna tjatade så mycket om att det inte är smart att vandra runt med en rödingodling i bakfickan. *phew*

Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Citat Ursprungligen postat av Dennis Visa inlägg
    Insåg just att skolan börjar på Måndag
    Den som ändå är ledig så länge, jag börjar på torsdag?

Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Citat Ursprungligen postat av Filip Visa inlägg
    Den som ändå är ledig så länge, jag börjar på torsdag?
    Jag börjar imon
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

Citat Ursprungligen postat av vonLidl Visa inlägg
    Min dagens fail (sorry, orkar inte skriva bättre men försökte göra det iallafall lite förståbart):

Vaknade kl. 07:00 och blev skjutsad av morsan till enköping för jag skulle köra i trafik med körskolan. Satt och väntade där i 1,5h och sen kom en kärring fram och sa:
    "Nää tyvväärr, det är dubbelbokat." Då frågade jag vad det är som är så speciellt med den andra som gör att h*n får förtur.
    Tjejen: "Jaa, med det är två familjer som har kommit äända från uppsala" (då tänkte jag: "Håll käften kärring, jag bor 2mil LÄNGRE bort än dom och har ej skjuts, måste ta buss + att förra tiden jag fick passade inte så jag var tvungen att skjuta upp med 3 Veckor).

Jag orkade inte tjafsa så jag knatade iväg till stationen bara för att vända om då jag kom på att det kanske vore bra att boka en ny tid som jag 100% får.
    Jag: "Kom ihåg nu, inga dubbel- eller trippel-bokningar nu, det är bara MIN tid" lite skämtsamt och försökte bölja min frustration. Gick än en gång till busstationen för att upptäcka att jag hade missat bussen med 5 minuter. Väntade en timme på nästa buss och tog bussen till Uppsala från Enköping.
    Glömde självklart plånkan med typ400kr kvar på bussen. Upptäckte det först när bussen hade gasat iväg från centralstationen i Uppsala. Gick o fråga vad jag skulle göra på "UL-center" o då sa dom:
    "Gå till bussgods och fråga, det är dig alla gula bussar stannar efter varje runda." Jag går till bussgods. Plånkan finns inte där men snälla som de är skrev de upp bussens "ID-nr" på ett papper tillsammans med tider som den kommer tillbaka hit. Jag läste igenom pappret och märkte att bussen kom om... 1,5h..

Jag vääntade och vääntade tills bussen äntligen kom. Jag hälsade på busschauffören och frågade om han har hittat en plånbok på bussen. Nej fick jag som svar men för säkerhets skull finkammade jag sätena och golvet. Nada. Han tipsade om att jag kunde kika på Polisstationen. Jag gick till polisstationen och tog en kölapp till hittegodskassan. Där frågade jag om min plånka hade lämnats in men det hade den såklart inte gjort. Mannen gav mig en lapp med nummer till hittegodsavdelningen och bad mig att återkomma imorgon. Jag hade inget att göra så jag gick än en gång till bussgods där de finkammade lådorna men hittade alla möjliga plånböcker förutom mitt. Jag lämnade ett telefonnr. och en kort beskrivning på boken och tackade för hjälpen. Dags att ringa efter skjuts då jag inte längre har något ärende i stan.
    "Fan, jävla skittelefon, inga pengar kvar"
    *sluurp* Batteriet dog.
    Jag lånade bussgods telefon och ringde hem. Fick ton men ingen svarade. Testade att knappa in min låtsaspappas telefonnr. som jag hade lyckats få se i ett par sekunder innan mobilens skärm slocknade.
    "Success!" Han knatade från jobbet och jag från bussgods och så möttes vi på mitten. Då fick jag en hundring och UL-kortet. Jag kollade på datumet och konstaterade att den var giltig bara till idag. "Bara" en halvtimmes väntan på tåg. Käkade 2 cheeseburgare på McDonalds (<-fyyyy, skit på dig miljöförstörare, hamburgarna är smaklösa. Max FTW! mycket godare smak på deras saker också! Friscomål anyone?!) Steg på tåget och körde in kortet i automaten.
    "BEEEEPPPP" *lyser rött* Skit samma tänkte jag och ställde mig diskret på ett annat ställe som om inget hade hänt. Som tur var kontrollerade kontrollanten inte kortet i automaten, det räckte med att bara visa upp den. Äntligen hemma. Klockan är nu 3 på eftermiddagen och jag har inte uträttat ett skit på den här dagen. Imorgon har jag första skoldagen (som trots våra skitlärare kan vara rolig då man ser polare o inte mal på med läxor dirr.) men icke sa nicke, den missar jag helt då körningen för mig borde vara då, dvs om inte de har dubbelbokat igen. Dra åt hel*ete.
    Detta är då min dag. Utan dubbelbokningen -> ingen tappad plånka + gegga runt i stan i en sjuhelvetes många timmar.

Pissdag. Känner för att repa någons moppe bara för att.

EDIT: Ohjusste, tur i oturen. Jag har den dåliga vanan att ALLTID bära med mig onödigt mycket pengar i pånkan vart jag än går. I morse tömde jag för första gången på väääldigt länge plånboken på ett par tusen för jag tyckte att polarna tjatade så mycket om att det inte är smart att vandra runt med en rödingodling i bakfickan. *phew*

Oh fy fan, som taget ur en Kalle Anka tidning eller nåt!
    F.d summertime

Reg.datum
    Jul 2010
    Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    Jag börjar imon
    Jag började i måndags
    “Computer games don’t affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we’d all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.”

Reg.datum
    Jul 2010
    Haha, kul att det dög som läsning iallafall för någon.. Kalle Anka-dag kan man ju nästan kalla det för. Skrev mest av frustration då det på något skumt sätt hjälper att skriva av sig på t.ex. "Fail"-tråden. Ha en glad och lärorik dag i skolan mina kära små fågelungar.

Citat Ursprungligen postat av vonLidl Visa inlägg
    Haha, kul att det dög som läsning iallafall för någon.. Kalle Anka-dag kan man ju nästan kalla det för. Skrev mest av frustration då det på något skumt sätt hjälper att skriva av sig på t.ex. "Fail"-tråden. Ha en glad och lärorik dag i skolan mina kära små fågelungar.

Fyfan vad jag tycker synd om dig
    aja tur i oturen måste jag iallafall säga!

Att jag har sett typ 5 ***ar på raken @ omegles videochatt...

Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    2 av mina polare har klarat AM provet och har fått moppe, så har jag ingen moppe så jag kan åka me dem -.-

Citat Ursprungligen postat av Filip Visa inlägg
    2 av mina polare har klarat AM provet och har fått moppe, så har jag ingen moppe så jag kan åka me dem -.-
    Men du kör väl trimmat? då gör det väl ingen skillnad om du åker fast?

23. Dagens :< gick och la mig 02:00 igår och ställde klockan på 10:20 tänkte, ska gymma imorgon och måste gå upp lite tidigare, på morgonen märkte jag en bula i ryggen, vände mig om å såg mobilen under mig, kolla klockan å såg att den var, 14:00 jag bara VAFAN?!?! jag la den på nattduksbordet... nu var denna dagen förstörd då gymmet stänger 2 på tisdag.

Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    Han har ingen moped nu.
    Oj läste fel, hahahhaha

DavvAs avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Dagens fail va nog natten till idag. Jag satt vid datorn o pilla mig i naveln typ. sen känndes de som om de satte sig ngt på pungen så av ren reflex slog jag.. och ni kan ju gissa hur de resulterade :cry:

jag var för övrigt naken.
    David =)
    Minarelli Fiddyn
    Ja ba o du ba o sen ja ba o efter de vi ba .

Reg.datum
    Jul 2010
    Tack Ruboo.. <3 Jo, det kunde ha blivit så att jag blev av med nästan 10 gånger så mycket pengar.. :\

Dagens andra jävla fail är att ja o en polare kom vid donken och så plötsligt dyker ett "icke svenskt" gäng upp på runt 20 pers och min polare hinner dra men mig puttar dom in i busken och en av dom ba; "due ja vill prova en sak bara" sen så börjar han varva moppen som satan, trodde skiten skulle gå sönder, men sen när ja lyckas dra av hans hand så drar en annan till mig i huvet 2 ggr (dock hade jag hjälm, men blev jävligt chokad). Asså man kan ju fan börja undra hur "icke svenskar" tänker ibland?
    Iallafall när dom är med sitt "gäng" o då är dom ju så jävla tuffa.

Varsitt nackskott är dom ju fan värda.

29. Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    Ååh, sånna vill man bara avrätta på plats..
    Seriöst, ja.

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in