Sidan 7 av 305 Första ... 567891757107 ... Sista

Ämne: Dagens Fail!

2. Reg.datum
    May 2010
    Failade som fan idag, va ute och grillade också skulle jag elda/smälta en plastpåse (låter kul när den droppar ner i marken)
    Satte fast påsen på en pinne och började elda, sedan när det droppat lite skulle jag av någon anledning vinkla upp pinnen, och självklart får jag 3 droppar SMÄLT plast rakt på armen, ett sår som är typ 4cm och 2 prickar ^^ försvann en jävla massa skinn under, man känner skillnaden

o en till, har redovisning imorn, ska ha skrivit ett A4 papper med kort sammanfattning och prata i 15min, inte gjort någonting :o

4. Reg.datum
    May 2010
    tack för tipset ont som fan gjorde det xD

Pimmes avatar
    Reg.datum
    Jun 2008
    Citat Ursprungligen postat av fingr Visa inlägg
    Failade som fan idag, va ute och grillade också skulle jag elda/smälta en plastpåse (låter kul när den droppar ner i marken)
    Satte fast påsen på en pinne och började elda, sedan när det droppat lite skulle jag av någon anledning vinkla upp pinnen, och självklart får jag 3 droppar SMÄLT plast rakt på armen, ett sår som är typ 4cm och 2 prickar ^^ försvann en jävla massa skinn under, man känner skillnaden

o en till, har redovisning imorn, ska ha skrivit ett A4 papper med kort sammanfattning och prata i 15min, inte gjort någonting :o
    Bättre det än smält asfalt iallafall...

Fail att jag har omprov imorrn men har ändå inte pluggat ett piss

Reg.datum
    May 2010
    rekordfailen måste dem tjuvar ha gjort som stal den gamla TV-kartongen bak i kombibil och som när den äldre mannen stannade till på macken så knackade två pundare bakrutan, drog upp luckan och stal kartongen.
    Undrar om dem uppskattade att den var full med gamla hushållssopor, mm?
    Den var på väg till tippen när dem stal lådan.

Fan.. detta är ju egentligen gårdagens eftersom den är över 00.00 men skitsamma

var på väg att hälla juice i en kaffetermos och efter det så drällde jag juice som fan..

DennisLs avatar
    Reg.datum
    May 2010
    stack mig med kniven
    Citat Ursprungligen postat av Rexxy Visa inlägg
    Den Robin kan höra hur mycket hästar en moped har, han är ett underverk....

14. DavvAs avatar
    Reg.datum
    May 2010
    försov mig till 13:40 typ. vi slutade 12:30 idag
    David =)
    Minarelli Fiddyn
    Ja ba o du ba o sen ja ba o efter de vi ba .

16. Hos frissan idag...

Skulle säga raka bort håret under polisongerna eller vad det kallas.
    Var några långa hårstrån.
    Så råkade jag säga, skulle du kunna raka håret där under?
    Hon blev skitpaff och generad och sen tänkte jag på vad jag sa hahah.

Jonthäs avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Körde hem från farsan idag,körde ne krokigare och mer rolig väg,sen vid min gamla skola så är det gupp på sista guppet drog ja på så ja skulel hopap lite(fucko) ^^ sne drog ja på rätt mkt då de är lungt och så men söutet på vägen vid korsnignen stog det en moppe och en till mopep som jag trodde med jacka och lite reflexer...
    TRodde ju då at tdet var nån so mövningskörde för am kortet.. så växlka ner och drog på ltie mer.
    MEn när ja kom närmare var det en gamma lgubbe med en vit,blå mc med reflexer och vinkade in mig...
    då körde ja in på närmsta väg och körde runt ''stan''
    Win att ja kom ifrån

Säkert många som kmr säga fucko osv nu men håller med,jävligt dumt gjort^^

19. Jonthäs avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av vivarn Visa inlägg
    Ser att du skippat endel svenska lektioner med? Va lite jobbigt att läsa det där
    hehe aa,såg de själv,men orkade itne fixa

Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    Eeh, vi har missat "några få" svenskatimmar
    ett par

21. Jonthäs avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av vivarn Visa inlägg
    Förstår de, är en hel del fel
    aa,de e me fail

Reg.datum
    May 2010
    Satt och täljte lite idag på träslöjden (hade inget och göra) så körde jag taktiken när man täljer med bladet mot sig på ett bra sätt så man inte skär sig i handen.
    Och självklart vare massa snorungar där, jag täljde på, sen kollade jag bort på en liten unge som höll på med en kniv.
    Tänkte att "haha, han kommer säkert göra illa sig" och en sekund senare sitter jag där med ett 2,5 cm långt skärsår i tummen, droppar blod.
    Det värsta var att det verkligen forsade ut blod. Hann inte ens byta papper innan det var blod i hela handfatet

edit ; riktig fail-vecka, råka krossa fingret i en stubbe häromdan, o igår fick jag smält plast på armen (redan postat ett par sidor bak)

Citat Ursprungligen postat av fingr Visa inlägg
    Satt och täljte lite idag på träslöjden (hade inget och göra) så körde jag taktiken när man täljer med bladet mot sig på ett bra sätt så man inte skär sig i handen.
    Och självklart vare massa snorungar där, jag täljde på, sen kollade jag bort på en liten unge som höll på med en kniv.
    Tänkte att "haha, han kommer säkert göra illa sig" och en sekund senare sitter jag där med ett 2,5 cm långt skärsår i tummen, droppar blod.
    Det värsta var att det verkligen forsade ut blod. Hann inte ens byta papper innan det var blod i hela handfatet

edit ; riktig fail-vecka, råka krossa fingret i en stubbe häromdan, o igår fick jag smält plast på armen (redan postat ett par sidor bak)
    Haha
    och jag som trodde att jag hade otur

Reg.datum
    May 2010
    haha aa, kommer förmodligen dö nu i helgen då det är tivoli :crybaby:

Eddes avatar
    Reg.datum
    Nov 2008
    Otur? Om man täljer mot sig själv får man nästan skylla sig själv, för eller senare slinter man..

27. Reg.datum
    May 2010
    aa, men slant inte ens, täljde med höger och skar mig i vänster för jag höll på ett klantigt sätt på en alltför liten träbit
    menmen, får skylla mig själv

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in