Sidan 88 av 305 Första ... 3878868788899098138188 ... Sista

Ämne: Dagens Fail!

2. Citat Ursprungligen postat av vivarn Visa inlägg
    Äh, de kommer efter ett tag, helt plötsligt! Spelade lite innan, tog bare 2-3 dagar så kunde jag 3-4 låtar
    Jag kan runt 10 låtar, FÖRUT.. Då ska man nog skriva kunde . Men iaf. så har jag tappat allt, kan knappt spela F acord osv ..

4. Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Hade idrott idag och vi skulle ha en hinder bana ,vi skulle även knyta ihop oss i varandra för att det skulle bli mer samarbete. Jag hamnar med en kille och tre tjejer och skulle gå i mitten på ledet. Allt går bra tills vi ska ta oss över en plint. Då ramlar han som gick först och eftersom vi var ihopknutna så ramlar alla över plinten. Med resultatet att jag fick någons fot i munnen ,någons knä i skrevet och en armbåge i ögat.
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

6. Having a fast SAAB is like coming out of the closet,
    You might surprise people, but you're still gay

webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg

Vi hade skitchill dag tyckte jag, skulle börja 9:40 och sluta 14:40 eller nått sånt, hela dagen började med att jag skulle upp vid 7:50 för att hinna duscha och mamma skulle köra runt 8:45, chill som fan tänkte jag!

Men nejdå, mamma väcker mig en minut innan klockan ringer och bara:
    - Upp, snabbt som fan, dom ringde precis och jag ska va på jobbet halv 9!
    Jag sprang ner och duschade på 1 minut, slängde i mig macka och så och var iväg 8:15, sen kommer man till skolan, skulle träffa tjejen vid kvart över 9 så sitter i ca 50 minuter och bara lalalalala, utomhus för hennes morsa sov och hon höll på att göra ve sig..

Sen till skolan, lugnt matte, fick bäst någonsin i matten (39 av 59, typ wtf?)..

Fick reda på att vi inte hade någon svenska och att samhällskunskapen var flyttad till innan lunch så vi slutade efter lunch, yes tänkte alla, hade samhälle och så, sen ska man gå och käka så säger läraren bara, så kommer ni tillbaks hit efter lunch, vi bara va?
    Så skulle vi tydligen jobba i en kvar till, hade lunch från 12-13 och sen jobba i en kvart, jag blev sur som fan då och bara vafan, jag ska ju med bussen halv ett, hon bara synd om dig då..

Fett surt

DennisLs avatar
    Reg.datum
    May 2010

många mil kvar
    Citat Ursprungligen postat av Rexxy Visa inlägg
    Den Robin kan höra hur mycket hästar en moped har, han är ett underverk....

har nyss sattit tanken i sadeln, o när man ska testa så har man soppatorre
    §6.2 Signaturer: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid skärmupplösning 1280x1024. Max tillåten storlek på bild är 468x60 pixlar, har du både text och bild så tillåts max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024.

11. DennisLs avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Nja, vill inte offra cyllen, om den nu går att rädda
    okej, men i med nya ringar

13. DennisLs avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Nee, blir ny kolv om jag får tag på de istället
    Bättre att köpa båda?

15. DennisLs avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Jaja, nytt kolvkitt, och jonthä får fixa cyllen, och eventuellt dra en liten portning på den
    okej

Polisen...

Reg.datum
    Jul 2010
    Kanske inte en fail, men ändå

Idag gick fan övningskörningen sämre än första gången Iof var det stör mycket folk på Tornby la mig i fel fil typ 24/7()

Sen när jag skulle parkera så stänger man bara av motorn... Kanske ska lägga i 'P-läget'(automat) också?? Bilen rullade som tur bara en meter innan jag kände något x)

Det var väl typ allt... Eller jag var även riktigt nära att låsa in nyckeln
    “Computer games don’t affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we’d all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.”

jag orkar inte. :'(
    Citat Ursprungligen postat av Michél Visa inlägg
    Med en flaska starksprit och lite rökelse kan allt bli rätt intressant att läsa.

20. blev för mkt text... fattar knappt själv vad jag skrev kort fattat

Polisen är dum i huvudet

Vill kasta ut min kompis ifrån Björn Rosenström (efter att en kille ville slå han) kille som ville slåss skulle få stanna

typ ngt sånt
    Senast redigerat av Nixzorzz den 2010-08-28 klockan 20:29.

vivarns avatar
    Reg.datum
    May 2009
    Citat Ursprungligen postat av Nixzorzz Visa inlägg
    POLISEN är årets/dagens fail har verrkligen tappat all tro på att dom kan göra något bra!

var på björn rosenström igår och sitter vid ett bord och snackar med några tjejer och en kille jag känner,
    så kommer en annan kille jag känner fram till (den första killen ) och börjar slå han i huvudet och kalla han tönt (flera gånger), sen kommer några andra fram och säger till han att sluta så han går iväg.
    sen kommer han tillbaks och gör samma sak igen och börjar slå på han så tar en vakt tag i han och säger att han ska gå iväg.
    Sen drar vi in o kollar lite på förbandet då kommer han in och börjar försöka slå han igen så går vi ut och han följer efter sen börjar de nästan slåss men några andra killar tar tag i han som vill slås och säger åt han att sluta (lyckas efter typ 5 minuter han va riktigt sur på den andra kille utan anledning),

sen går vi in igen och då följer han efter och börjar slås på riktigt (då har även polisen kommit dit) så tjejen tar med ("offret") och går ut till snuten och berättar vad som hänt då går polisen fram till han som vill slåss och pratar lite,
    Sen går alla tre bort och pratar (de 2 killarna och snuten) och det slutar med att snuten säger att killen som va oskyldig är dum i huvudet och borde lära sig lite vett och att han skulle gå därifrån (men kille som hade börjat slåss fick stanna).
    ar med han som vill slåss sen kommer vakterna och slänger ut han, (efter det var det bara 35 minuter kvar av kvällen men dom 35 minuterna blev riktigt bra (Y) dock sket vi i det och sen började dom bråka igen så vi går och snackar med en som har hand om skiten och han går och pratså lite win med)

ha förstålese för att det är oläsligt! har sovit 3 timmar inatt (och är inte grymmaste på svenska ( och jo jag är svensk)

ännu mer fail är ju att när jag skrivit klart allt så har jag loggats ut :/ så fick skriva om lite

Edit j*vlar med text det blev
    Föstod knappt ett piss, förutom att en kille ville slå din kompis (?) och sedan så pratade ni med polisen och din kompis blev hemskickad men killen som ville slå din kompis fick stanna. Va de rätt?

EDIT: Saknar gamla mnf Så himla dött här, om man suttit 10 min på detta forumet så har man redan sett allt, men nya inlägg kommer inte..
    Senast redigerat av vivarn den 2010-08-28 klockan 13:47.

22. Jag tror min mamma fyller idag.. Jag är inte säker iaf

24. Felsökte biljäveln i 4 timmar tills jag upptäckte att vakumslangen för dumpen inte satt fast.

Men gick 1500 i vinst på compakten så jag är glad ändå

Drenners avatar
    Reg.datum
    May 2010
    skulle klättra över ett litet staket igår, faila som fan och slog knäet som fan så det är helt uppsvullet och gör sjukt ont...... (Y)

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in