Ämne: Dagens Fail!

  1. #3031
    Brutet näsben..

  2. #3032
    klarade inte uppkörningen för bilkörkort :'( :'(

  3. #3033

  4. Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Vallentuna
    Inlägg
    7 325
    Citat Ursprungligen postat av Mikey Visa inlägg
    Brutet näsben..
    Istället för att folk måste fråga dig så kan du väll berätta på en gång?

  5. #3035
    Citat Ursprungligen postat av Filip Visa inlägg
    Istället för att folk måste fråga dig så kan du väll berätta på en gång?
    Haha, jag skrev bara vad som var fail. Om folk är nyfikna och vill veta bakgrunden till det så får dem väl fråga.

    Jag blev uppdragen från backen av en grabb och sen skallad, när jag redan var hyfsat groggy och hade blivit söndersparkad.
    Modig grabb, aight?

  6. #3036

  7. Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    det verkar inte gå bra för dig.. du kanske ska sluta mucka gräl så du slipper bli söndersparkad varje helg.
    Det går, in fact, väldigt bra för mig.
    Jag muckade inte gräl. Eller ja, beror på vilket sätt man ser det

  8. #3038

  9. kedjan hoppade 500 m utanför skolan -_- fick ringa fasan som skulle komma med kedjelås tog väl 20 min för att han skulle komma dit -_-

  10. #3040

    Reg.datum
    Jul 2010
    Ort
    Uppsala.
    Inlägg
    465
    SUUUUUG K*******K! Då har man väl nu en importerad Derbi på gården som inte går att göra ursprungskoll på/regga i svearike.. SJÄLVKLART så ska man bli av med registreringsbeviset på nåt sätt. Båda delarna också. :S Jag kan bevisa att den har varit registrerad och att det är just fordonet i fråga jag har på gården men man behöver ju ffs registreringsbevis i original. Man kanske ska ta och på nåt jävla sätt fixa hem kopior och skrynkla till dem och typ försöka lura Transportstyrelsen? Njaa, dum idé.

    Dags att lyssna på Timbuktu - Det lööser sig ? Haha!


    EDIT: Hm, en utväg kan ju vara att köpa en rullande och registrerad ram och "bara" flytta över allt till ramen?

  11. #3041

  12. Citat Ursprungligen postat av Mikey Visa inlägg
    Brutet näsben..
    Du är så förbaskat tuff. Det är typ tionde gången du postar antingen text eller bilder efter att du har slagits (vilket jag antar du gjort nu med)

  13. #3043
    Fick punka på moppen..
    Låg i typ 60 på vägen till skolan o känner hur skiten börjar vobbla som satan, så tänker typ att framfälgen gått åt helvete eller nått men så jag stannar och tro fan att jag körde nästan på bakfälgen. (fanns lite luft kvar)

  14. #3044

    Reg.datum
    Mar 2006
    Ort
    Västerås
    Inlägg
    1 599
    Dags att sova. Duscha först bara.

  15. #3045
    Citat Ursprungligen postat av Svaniis Visa inlägg
    Dags att sova. Duscha först bara.
    Jag vill med sova men måste först plugga på Service och försäljning som jag har prov på imorgon... Får väl dock skylla mig själv att jag inte pluggat tidigare, men vill försöka att undvika ig denna gången

    Natti dock <3
    Ju mindre rutin, desto mer liv!

  16. #3046
    Citat Ursprungligen postat av vonLidl Visa inlägg
    SUUUUUG K*******K! Då har man väl nu en importerad Derbi på gården som inte går att göra ursprungskoll på/regga i svearike.. SJÄLVKLART så ska man bli av med registreringsbeviset på nåt sätt. Båda delarna också. :S Jag kan bevisa att den har varit registrerad och att det är just fordonet i fråga jag har på gården men man behöver ju ffs registreringsbevis i original. Man kanske ska ta och på nåt jävla sätt fixa hem kopior och skrynkla till dem och typ försöka lura Transportstyrelsen? Njaa, dum idé.

    Dags att lyssna på Timbuktu - Det lööser sig ? Haha!


    EDIT: Hm, en utväg kan ju vara att köpa en rullande och registrerad ram och "bara" flytta över allt till ramen?
    Sälj den billigt
    En svensk tiger!

  17. #3047

    Reg.datum
    Jul 2010
    Ort
    Uppsala.
    Inlägg
    465
    ^^ Aldrig! xD Så säger du bara för att få råna en stackars Lidl på sin kära Derbi!

  18. #3048
    har varit as taggad på dreambox och nu när vi skaffat och fixat osv så funkade det inte, då fick vi höra att man måste ha kabelTV för att de ska funka sjukt nere nu blire inte hockey på TV i vinter..................

  19. #3049
    glömde bort att jag har en svenska uppsats till imorn och jag har inte börjat

  20. #3050

  21. Fyrens avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Ort
    Kalmar
    Inlägg
    660
    Citat Ursprungligen postat av vivarn Visa inlägg
    Vår skoldag, win elle fail, bestäm själva.
    Började med att alla samlades vid simhallen, så så visade alla skolans sektioner osv. upp sig. Ex. Nudistsektionen, Goa gubbs, Bh-sektionen osv. De va rätt nice ändå
    Sen salmades vi i en sal, alla teknikare, och sedan gick vi ut och körde någon lek, vafan den nu heter. De började sedan regna så vi drog in igen. Gjorde inte något typ, bara pratade, men aja, sedan började tvåorna och lärarna käfta lite med varandra, bla. för att dom inte fick göra något med oss utan att de enda dom fick välja på va typ säckhoppning och någon annan tråkig lek.. Så då drog de igång, NV hade tydligen spelat såparugby, några andra hade kört Reball (typ paintball med gummikulor).. Och så sa en av dom som hade hand om oss ettor: Vi fick ju för fan inte ens köra stövelkastning för det var ju tydligen för farligt! Hahahahah! Osv. Dagen va väll okej ändå, har hellre de än vanliga lektioner! MEn ändå fail, detta skulle ju vara någon slags "nollning" Men vi fick inte göra ett piss utan att lärarna lackade ur :/ Ikväll blir de Sjuuuukt nice iaf!
    Reball är sinnesjukt kul har kört över 4 timmar på 1,5 veckor nu

  22. #3052
    Citat Ursprungligen postat av chr1lle Visa inlägg
    Du är så förbaskat tuff. Det är typ tionde gången du postar antingen text eller bilder efter att du har slagits (vilket jag antar du gjort nu med)
    Moralkärringar undanbedes. Och det är andra gången, om man ska vara petig. Dessutom säger jag aldrig att jag har slagits osv, det är någon annan som drar den slutsatsen och sen vill veta mer. Nu skrev jag till exempel "Brutet näsben" och genast frågade folk vad som har hänt.


    OnT: Dagens FETA Fail är polisen i Tyresö! Helvete vilka lata jävlar dom är.

  23. #3053

  24. #3054
    Citat Ursprungligen postat av TheDude Visa inlägg
    Synd

    Vad fick du underkänt på du på?
    vänstersväng , backning och fickparkering

  25. #3055

  26. Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    Jag åkte över 1 mil platt på HKn, varav 3km va skogs/grusväg
    Bara i med lite punkaspray så funkade de
    Okej. Fast jag körde till skolan och hem (ca. 6-7 km) på fälgen.

    Ont: Cyklade till skolan o när jag skulle hem så börjar det pissregna precis när jag satt mej på cykeln o tro fan att det slutar precis när man kommer hem....

  27. #3057

  28. #3058
    Drenners avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    G-town aka genarp city
    Inlägg
    658
    Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    Jag åkte över 1 mil platt på HKn, varav 3km va skogs/grusväg
    Bara i med lite punkaspray så funkade de
    jag körde i kanske 3 månader minst med punka fram och utan frambroms

  29. #3059
    Eddes avatar
    Reg.datum
    Nov 2008
    Ort
    Tyresö!
    Inlägg
    2 461
    Bara jag som får upp Google server problem på youtube hela tiden?

  30. #3060
    Citat Ursprungligen postat av Style Visa inlägg
    Bara jag som får upp Google server problem på youtube hela tiden?
    jag får inte det

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in