Sidan 11 av 305 Första ... 9101112132161111 ... Sista

Ämne: Dagens Fail!

  1. #301




  2. Är sjuk. Fick nu dessutom så ont i magen att jag knappt kan gå. Precis under bröstkorgen gör det förjävla ont.

  3. #306

  4. Citat Ursprungligen postat av chr1lle Visa inlägg
    Är sjuk. Fick nu dessutom så ont i magen att jag knappt kan gå. Precis under bröstkorgen gör det förjävla ont.
    Quoting myself. Nu är det borta. Tack och lov.

  5. #308
    Shöwteks avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    3 217
    Dagens fail är att jag började 10 över 10 och slutade typ 11, självklart får man migrän så istället för att vara ute i fina vädret måste man hem och försöka sova -.-
    Skönt iaf att det bara gör liiite ont i huvet nu
    Citat Ursprungligen postat av rassespike Visa inlägg
    Alla "hypermoppar" har sån extrem Setup för att kunna komma över 100km/h sträcket..fattar inte de riktigt Min Setup e ju liksom bara TK underliggande o sportluftsfilter, större munstycke. Jag har varit uppe i 115km/h, uppmätt med bil bakom mej

  6. #309
    fick glas i handen

  7. #310


  8. Derbi_krilles avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg/ rydebäck
    Inlägg
    328
    Citat Ursprungligen postat av vivarn Visa inlägg
    Fick höra "Vare du som va liiite borta i lördags eller?" typ 30ggr eller nått idag i skolan, asmånga har tydligen försökt snacka med mig i lördags men jag va typ omöjlig att ha en konversation med, haha! Blev kanske lite för mycket jäger och öl

    Edit: Vädret med, pissregnar och skit
    fan ta det lungt med drickan. varför dricka så mycket?

  9. #313
    Citat Ursprungligen postat av Derbi_krille Visa inlägg
    fan ta det lungt med drickan. varför dricka så mycket?
    Ju mer man dricker ju mer häftighets poäng får man själv är jag uppe i 30P.

    ..eller inte

  10. #314
    Citat Ursprungligen postat av M.Larsson Visa inlägg
    Ju mer man dricker ju mer häftighets poäng får man själv är jag uppe i 30P.

    ..eller inte
    Hur många poäng är du upp i då?

  11. #315
    Citat Ursprungligen postat av guth Visa inlägg
    Hur många poäng är du upp i då?
    läs igen

  12. #316
    Pimmes avatar
    Reg.datum
    Jun 2008
    Ort
    Gdansk
    Inlägg
    1 096
    Citat Ursprungligen postat av Findus Visa inlägg
    Gick till skolan. Läraren såger att vi ska lämna in böckerna. Sen slutade vi.
    I'd say that's a win.

  13. #317

  14. Citat Ursprungligen postat av M.Larsson Visa inlägg
    Ju mer man dricker ju mer häftighets poäng får man själv är jag uppe i 30P.

    ..eller inte
    Men jaaaa, du är jättehäftig som är motståndare till alkohol, det räcker.




    Jag förstår att alkohol inte är det minsta intressant för endel, och att det är lite för intressant för endel.
    Inga problem så, men något som är så jävla jobbigt är folk som är RÄDDA för alkohol, och står och snackar skit om någon som dricker "det där farliga som mamma säger att man blir knäpp i huvudet av."

    Ni kanske tycker det låter knäppt. Kanske bara här vi har ett par stycken sånna.
    Vill någon dricka, låt dom göra det, vill någon inte dricka, låt dom göra det. Men stå förfan inte och snacka skit om att den och den gör si och så.

    Fick senast idag höra av en annan kompis att en såndär mastodont-motståndare i min klass hade pratat om att jag och en här på forumet, "jämt blir alldelles för fulla osv osv." Och då har vi varit rejält dragna kanske 2-3 gånger.

    Vet inte riktigt vart det där inlägget spårade ur tbh, är det någon som orkar läsa allt så är väl det bra.
    Citat Ursprungligen postat av Michél Visa inlägg
    Med en flaska starksprit och lite rökelse kan allt bli rätt intressant att läsa.

  15. #319
    Citat Ursprungligen postat av Fiddyboy Visa inlägg
    Men jaaaa, du är jättehäftig som är motståndare till alkohol, det räcker.




    Jag förstår att alkohol inte är det minsta intressant för endel, och att det är lite för intressant för endel.
    Inga problem så, men något som är så jävla jobbigt är folk som är RÄDDA för alkohol, och står och snackar skit om någon som dricker "det där farliga som mamma säger att man blir knäpp i huvudet av."

    Ni kanske tycker det låter knäppt. Kanske bara här vi har ett par stycken sånna.
    Vill någon dricka, låt dom göra det, vill någon inte dricka, låt dom göra det. Men stå förfan inte och snacka skit om att den och den gör si och så.

    Fick senast idag höra av en annan kompis att en såndär mastodont-motståndare i min klass hade pratat om att jag och en här på forumet, "jämt blir alldelles för fulla osv osv." Och då har vi varit rejält dragna kanske 2-3 gånger.

    Vet inte riktigt vart det där inlägget spårade ur tbh, är det någon som orkar läsa allt så är väl det bra.
    Sant, men jag tror han uppfattade det som att vivarn skröt om att han var full.

  16. #320


  17. Shöwteks avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    3 217
    Citat Ursprungligen postat av Ciao_byggarN Visa inlägg
    höll på med att modda på ett AJP ok på stalkerciaoen. höll på i ca 5h utan något bättre resultat.

    kom sedan på att jag hade ju ett gilera stalker ok i bättre skick liggandes. det passa rakt av. 5h åt helvette
    Så du har inte gett upp än?
    Citat Ursprungligen postat av rassespike Visa inlägg
    Alla "hypermoppar" har sån extrem Setup för att kunna komma över 100km/h sträcket..fattar inte de riktigt Min Setup e ju liksom bara TK underliggande o sportluftsfilter, större munstycke. Jag har varit uppe i 115km/h, uppmätt med bil bakom mej

  18. #323

  19. Derbi_krilles avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg/ rydebäck
    Inlägg
    328
    Citat Ursprungligen postat av chr1lle Visa inlägg
    Sant, men jag tror han uppfattade det som att vivarn skröt om att han var full.
    Citat Ursprungligen postat av vivarn Visa inlägg
    Om jag skröt skulle jag inte lägga upp det i dagens fail, ångrar det.
    nej, menade mer på att jag inte hade haft roligt om jag druckit mig redlös och vaknat upp med världens bakfylla tex. absolut inte som att han skröt om det. tråkigt att missa festen bara.

    vill man dricka sådär så respekterar jag det, allt är upp till en själv. men tänk på att du kan bli en pain in the ass för andra personer på festen också då dom brukar få ta hand om dem...

  20. #325
    Citat Ursprungligen postat av Fiddyboy Visa inlägg
    Men jaaaa, du är jättehäftig som är motståndare till alkohol, det räcker.




    Jag förstår att alkohol inte är det minsta intressant för endel, och att det är lite för intressant för endel.
    Inga problem så, men något som är så jävla jobbigt är folk som är RÄDDA för alkohol, och står och snackar skit om någon som dricker "det där farliga som mamma säger att man blir knäpp i huvudet av."

    Ni kanske tycker det låter knäppt. Kanske bara här vi har ett par stycken sånna.
    Vill någon dricka, låt dom göra det, vill någon inte dricka, låt dom göra det. Men stå förfan inte och snacka skit om att den och den gör si och så.

    Fick senast idag höra av en annan kompis att en såndär mastodont-motståndare i min klass hade pratat om att jag och en här på forumet, "jämt blir alldelles för fulla osv osv." Och då har vi varit rejält dragna kanske 2-3 gånger.

    Vet inte riktigt vart det där inlägget spårade ur tbh, är det någon som orkar läsa allt så är väl det bra.
    Vem sa att vi vart för fulla för ofta? :o

  21. #326
    Citat Ursprungligen postat av Erik Visa inlägg
    Vem sa att vi vart för fulla för ofta? :o
    Kan ta det på telefon, men herr AES
    Citat Ursprungligen postat av Michél Visa inlägg
    Med en flaska starksprit och lite rökelse kan allt bli rätt intressant att läsa.

  22. #327
    Citat Ursprungligen postat av Fiddyboy Visa inlägg
    Men jaaaa, du är jättehäftig som är motståndare till alkohol, det räcker.




    Jag förstår att alkohol inte är det minsta intressant för endel, och att det är lite för intressant för endel.
    Inga problem så, men något som är så jävla jobbigt är folk som är RÄDDA för alkohol, och står och snackar skit om någon som dricker "det där farliga som mamma säger att man blir knäpp i huvudet av."

    Ni kanske tycker det låter knäppt. Kanske bara här vi har ett par stycken sånna.
    Vill någon dricka, låt dom göra det, vill någon inte dricka, låt dom göra det. Men stå förfan inte och snacka skit om att den och den gör si och så.

    Fick senast idag höra av en annan kompis att en såndär mastodont-motståndare i min klass hade pratat om att jag och en här på forumet, "jämt blir alldelles för fulla osv osv." Och då har vi varit rejält dragna kanske 2-3 gånger.

    Vet inte riktigt vart det där inlägget spårade ur tbh, är det någon som orkar läsa allt så är väl det bra.
    Word up.

    Inget riktat emot din åsikt, men anser det samma om narkotika. Visst, det bryter ned kroppen ur olika aspekter men om man vill bruka det så är det väll upp till var och en så länge man kan sköta det och inte påverkar någon annan ekonomiskt eller drabbar dem.
    Ju mindre rutin, desto mer liv!

  23. #328

  24. Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    Våran båt ligger uppochner på sidan av gården, och jag hoppade upp på den och ställde mig o pissa ner i häcken.
    Failen va att jag halkade
    Haha, you wet yourself!
    Citat Ursprungligen postat av Michél Visa inlägg
    Med en flaska starksprit och lite rökelse kan allt bli rätt intressant att läsa.

  25. #330

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in