Citat Ursprungligen postat av vivarn Visa inlägg
Jag antar (och hoppas) att någon grymt omogen polare skriver på hans acc eller något liknande..

Ont. Förlust mot Aik, wtf!
Ärligt talat tror jag inte det. Jag har sett mycket värre saker som folk gör. Nu tror ju jag att han överdriver med att "satmaran" sprang rakt ut i övergångsstället (vilket betyder att hon hade laglig rätt) men det kan vara frustrerande med folk som utan någon som helst vett går/springer rakt ut på över vägen (läs: vägen, inte övergångsställe) när de ser klart och tydligt att fordonet inte kan stanna. Har hänt mig en massa gånger att man kommit glad som en lärka en fin sommardag och kört igenom småstaden jag brukar besöka för att hälsa på flickvännen och ser en person vid sidan av vägen. Personen ställer sig vid vägen och väntar och tittar runt sig och ger i princip klara signaler att de väntar men precis när man är inom bromsavstånd så måste de gå rakt ut i vägen så man tvingas väja undan och nästan trilla omkull.

Oj, nu skrev jag mycket OT men ni får ha överseende. Jag blev bara lite irriterad på folk och hur de tänker. Dock om jag hade träffat någon hade jag stannat självklart.

Ont: suttit hela helgen och hela dagen idag med en inlämning. Satan vad segt.