Citat Ursprungligen postat av Skåningen Visa inlägg
Vet du vad? trafiktöntar oavsett kaliber får mitt huvud att koka och BMW leder överlägset i märke på det bilmärke töntarna kört med, TYVÄRR! 80% av BMW-förarna är mogna fan att bli av med lappen! Jävla idioter!
kör för fort, använder inte blinkers, kan inte ens stava till hänsyn, tränger sig, mm. Det är ett ovedersägligt fakta som tyvärr är mer legio än undantag, så fort dem sätter bakom ratten på BMW, Audi eller Mercedes, så glöms blinkers mm bort. Bilar med Virus har det sagts mig.... För BMW finns många, många mer icke rumsrena uttryck om, och som är ack så sanna. Den nog i min värld mest hatade bilen av alla.

PS: Killen betedde sig som en snorkig bög därför detta uttryck
Är du avundsjuk över folk som faktiskt har pengar till att köpa en sådan bil? Det har i alla tider sagts att Bmw förare gör mer hastighetsöverträdelser än folk i vanliga bilar men utöver det?
Sen förstår jag mig inte på dig, "kör för fort"? Jag kör för fort för jämnan, ska jag Halalslaktas nu eller, jag menar är det så mycket att hetsa upp över?

Citat Ursprungligen postat av mackans Visa inlägg
+1 dock kanske inte volvo raggare utan snarare volvo v70 svensson osv, de med lite dyrare bilar bryr mig mer imo.
Okej nu är det ju bara självklart att ni är avundsjuka, skaffa ett jobb och ett liv så har ni inget att klaga om.