Ämne: Dagens Fail!

Reg.datum
    Apr 2008
    Citat Ursprungligen postat av repoint Visa inlägg
    hahahhahahaha
    Roliga var att det skulle till en film butik i Malmö.
    '' philip - säger: är helt sjukt, tror jag spräckte förhuden innan''

webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av Mx Fidde Visa inlägg
    Roliga var att det skulle till en film butik i Malmö.
    Hur många snodde du då?

Reg.datum
    Apr 2008
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Hur många snodde du då?
    Inga
    '' philip - säger: är helt sjukt, tror jag spräckte förhuden innan''

Själv så kommer jag precis från ögonmottagningen. En klasskompis kastade ett sudd rakt i ögat på mig, precis allt blev "sudd"igt, tro mig - Det är inget jag vill uppleva igen. Har genomgått en fullskalig synundersökning och fått det bekräftat att mitt öga verkar vara som det ska. Jag tycker det ser konstigt ut, nästan som att jag är lite skel men jag hoppas att det är det blodsprängda ögat som desorienterar mig.
    Citat Ursprungligen postat av Panceta
    Det första jag gör på ett förhör är att ta upp snusdosan, baka en fet jävel sen sitta där och va skitkaxig.

sjukt komiskt

jag har en stalker 08 30moped riktigt gött axx och nu när den har det uppborrade stage 6 röret på går den ungefär 95ärliga säkert snabbare kompisen toppade den i 110 med sin naked med det röret

Eddes avatar
    Reg.datum
    Nov 2008
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg

sjukt komiskt
    Såg precis den. Han gunnar andren säger först att dem ska minska invandringen med 90% (Vilket stämmer), sen säger han att dem ska öka invandringen med 10%..? Sen förklarar William Petzell extra tydligt att han räknat fel och frågar honom "Eller?" då skakar han Gunnar på huvet. Verkar helt snurrig Gunnar Andren haha Skumt att han kan sitta i riksdagen med den grammatiken.

Citat Ursprungligen postat av Edde Visa inlägg
    Såg precis den. Han gunnar andren säger först att dem ska minska invandringen med 90% (Vilket stämmer), sen säger han att dem ska öka invandringen med 10%..? Sen förklarar William Petzell extra tydligt att han räknat fel och frågar honom "Eller?" då skakar han Gunnar på huvet. Verkar helt snurrig Gunnar Andren haha Skumt att han kan sitta i riksdagen med den grammatiken.
    Tror du på fullaste allvar att han är så efterhängsen så att han inte fattar det? Alla kan göra fel, inklusive han, det räcker med att inte tänka till riktigt.
    Det första jag gör på ett förhör är att ta upp snusdosan, baka en fet jävel sen sitta där och va skitkaxig.

Eddes avatar
    Reg.datum
    Nov 2008
    Citat Ursprungligen postat av sogat Visa inlägg
    Tror du på fullaste allvar att han är så efterhängsen så att han inte fattar det? Alla kan göra fel, inklusive han, det räcker med att inte tänka till riktigt.
    Det där är ju typ förskole nivå.. Dessutom ifall man ska säga något i riksdagen så bör man ju ha koll på vad man säger.

En kompis till ett ex facerape'ade precis mitt ex... Failet var däremot hur hon gjorde det...

Skrev "Facerape!"

kul jävel...

Dagens fail.
    Bilen åker av domkraften. Hela tröskeln intryckt fram och bromsskivan är säkert helt mongo...
    H0R4 också.
    Riding on the wind
    with my fs1

jag har en stalker 08 30moped riktigt gött axx och nu när den har det uppborrade stage 6 röret på går den ungefär 95ärliga säkert snabbare kompisen toppade den i 110 med sin naked med det röret

14. hences avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Om detta varit en SD:are hade aftonbladet tagit upp det och alla skulle åter igen kalla Sverigedemokrater för okunniga puckon. Nu var det ju dock en Folkpartist, då måste man ju faktiskt glömma bort misstaget illa kvickt.

Min fail, hamnade på en sida på knallröd bakgrund och ljusgrön text. Litet tag efter så cp:ade min syn på ett väldigt läskigt sätt (hade svårt att läsa text och det flashade i ögonen konstant) men tur så försvann det efter ca 30 min.

Citat Ursprungligen postat av Cadillac Visa inlägg
    Dagens fail.
    Bilen åker av domkraften. Hela tröskeln intryckt fram och bromsskivan är säkert helt mongo...
    H0R4 också.
    Fy fan vad trökigt.
    Most stickpeople are black

Citat Ursprungligen postat av hence Visa inlägg
    Om detta varit en SD:are hade aftonbladet tagit upp det och alla skulle åter igen kalla Sverigedemokrater för okunniga puckon. Nu var det ju dock en Folkpartist, då måste man ju faktiskt glömma bort misstaget illa kvickt.
    Försökte du reflektera över min åsikt eller? Jag är för jämnlikhet, jag skiter i om det är en Sdare eller Folkpartist som gjort felet.

acezzs avatar
    Reg.datum
    May 2010

Bilden säger allt..
    Nä, det är nog fel på kolvuppstötarfjädern

hences avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Försökte du reflektera över min åsikt eller?
    Nej, det gjorde jag inte.

20. Skulle åka och hämta ut fälgarna, men det visade sig att de satt däcken åt fel håll....

Facebookchatten laggar fan sönder

23. Citat Ursprungligen postat av Svempa Visa inlägg
    Fail och Fail men de låg en brun dildo på marken vid recesecentrum när jag skulle te bussen :S Och nej jag tog den inte!
    Är du helt säker? Dubbelkolla i väskan! ^^

25. Eddes avatar
    Reg.datum
    Nov 2008
    Citat Ursprungligen postat av Svempa Visa inlägg
    Fail och Fail men de låg en brun dildo på marken vid recesecentrum när jag skulle te bussen :S Och nej jag tog den inte!
    Frågan är var den brun eller var den brun av något annat?

Citat Ursprungligen postat av Mange Visa inlägg
    finns jävligt många på forumet som inte kan lägga upp en bild i rätt storlek, börjar bli riktigt trött på det
    Alla bilder som är förstora förminskas ju automatiskt måste bara ladda klart hela bilden.

27. Eddes avatar
    Reg.datum
    Nov 2008
    Citat Ursprungligen postat av Mange Visa inlägg
    inte för mig. när man ändå ska ladda upp en bild kan man väll göra det rätt?
    Jo det tycker jag med. Blir jobbigt ifall det är större bilder som tar lång tid att ladda. Som sedan blir mindre vilket är störigt om man läser nåt.

Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Att sista lektion var grymt ovärd. Det var webbdesign och genomgång i typ 2timmar. Sluta med att 70% av hela klassen satt tillbaka lutade med fötterna på bordet och halvt sovande

Svempas avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Hade ingen väska

Frågan är var den brun eller var den brun av något annat?
    Mjo man kan ju undra, den va ju lite fläckig :S

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in