Ämne: Dagens Fail!

Reg.datum
    Mar 2006
    Citat Ursprungligen postat av Linus Visa inlägg
    This:

Ser bättre ut också, på andra forum är det sällan man inte döljer länkarna.
    Aja, killen borde bannas iaf. Postar man en så gammal länk fem gånger förtjänar man inte medlemskap.

Linuss avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Citat Ursprungligen postat av Svaniis Visa inlägg
    Aja, killen borde bannas iaf. Postar man en så gammal länk fem gånger förtjänar man inte medlemskap.
    +1, trodde screamersens era var över så killen skrämde skiten ur mig.

Citat Ursprungligen postat av Svaniis Visa inlägg
    +1
    Citat Ursprungligen postat av Linus Visa inlägg
    +1, trodde screamersens era var över så killen skrämde skiten ur mig.
    han skrämde mig också :/

Tappade idag totalt min respekt för polisen. Så otroligt sorligt - tyvärr.
    Citat Ursprungligen postat av Hejsvejs Visa inlägg
    Kyckling är skiten! Det och lite proteinpulver så ska du se att du snart är framme!

6. |Edvin|s avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Hade fest i en lägenhet (utan alkohol), spelade musik (inte alls högt), Securitas kom, vi fick böta 600:-.....
    PSN: EdvinIsacsson
    Lägg till så kan vi spela lite.

Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    what happend?
    Vi åkte tunnelbana. Jac drack och när polisen vid stationen såg de så drog han ur mig och frågade (snarare antydde) att jag villr fira dagen i fyllecellen. Var inte ett dugg otrevlig utan bemötte han trevligt men fick ett riktig otrevligt bemötande och han hotade mig. Fy fan. Tror han är nåt för han bär den den där brickan. Idioten provocerade mig ordentligt.
    Kyckling är skiten! Det och lite proteinpulver så ska du se att du snart är framme!

9. Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    mjoo det var rätt mkt liv i stan idag. en jävla massa snutar och tjafs.
    Det rättfärdigar fortfarande inte deras beteende..

Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    mjoo det var rätt mkt liv i stan idag. en jävla massa snutar och tjafs.
    Det rättfärdigar fortfarande inte deras beteende..

12. Shöwteks avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Skit chill dag/kväll, tills det spårade ur totalt, minnesluckor osv..
    Citat Ursprungligen postat av rassespike Visa inlägg
    Alla "hypermoppar" har sån extrem Setup för att kunna komma över 100km/h sträcket..fattar inte de riktigt Min Setup e ju liksom bara TK underliggande o sportluftsfilter, större munstycke. Jag har varit uppe i 115km/h, uppmätt med bil bakom mej

Citat Ursprungligen postat av Shöwtek Visa inlägg
    Skit chill dag/kväll, tills det spårade ur totalt, minnesluckor osv..
    +1111111111111!!!!!!!! Jag hade dessutom på mig någon annans jacka när jag kom hem igår och jag har ingen aning om vart min är.... Har typ ett sår i pannan och byxorna är skitiga som fan, va i helvete gjorde jag igår egentligen? Hahah!

Shöwteks avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Citat Ursprungligen postat av pluppen Visa inlägg
    +1111111111111!!!!!!!! Jag hade dessutom på mig någon annans jacka när jag kom hem igår och jag har ingen aning om vart min är.... Har typ ett sår i pannan och byxorna är skitiga som fan, va i helvete gjorde jag igår egentligen? Hahah!
    Hahah! min jacka va nerspydd, tror också det saknas en hundring från min plånbok
    Alla "hypermoppar" har sån extrem Setup för att kunna komma över 100km/h sträcket..fattar inte de riktigt Min Setup e ju liksom bara TK underliggande o sportluftsfilter, större munstycke. Jag har varit uppe i 115km/h, uppmätt med bil bakom mej

Reg.datum
    Nov 2010
    Hahah! min jacka va nerspydd, tror också det saknas en hundring från min plånbok
    Du rökte gräs

Och köpte

Jag tror jag klarade mig från att spy iaf... Men en hundring var ju inte så jäkla mkt Om du nu inte är fattig? Haha

Shöwteks avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Citat Ursprungligen postat av Jooohaan Visa inlägg
    Du rökte gräs

Och köpte
    Hahah hoppas inte de xD
    Citat Ursprungligen postat av pluppen Visa inlägg
    Jag tror jag klarade mig från att spy iaf... Men en hundring var ju inte så jäkla mkt Om du nu inte är fattig? Haha
    Tur de mja, själv har jag inte överdrivet mkt pengar, men tillräckligt och en hundring räcker för att käka donken 2-3 ggr iaf

Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Nån satanist har kommit på att vi ska sluta 22 december istället för 17 december som är en fredag
    Nej, nu jävlar ska vi gå i skolan mån-tis också och inte göra någonting..
    Citat Ursprungligen postat av mackan663 Visa inlägg
    Oljeslangen sprack när man skulle sätta på den -.- ...

webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av Filip Visa inlägg
    Nån satanist har kommit på att vi ska sluta 22 december istället för 17 december som är en fredag
    Nej, nu jävlar ska vi gå i skolan mån-tis också och inte göra någonting..
    +1 tyvärr, förstår inte alls den tanken att man inte kan sluta innan helgen.

Fick precis den långa panta mera reklamen...

Tror vi slutar den 21:e december. Vi ska alltså gå dit på måndagen och säga God Jul och gå hem igen. Nödvändigt.

25. Linuss avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Dötssjuk och har 2 veckors skolarbete att göra på 1 vecka.
    Någon intresserad av en 3vxl Zündapp motor eller en 24mm stage6 förgasare? Skicka PM!

Citat Ursprungligen postat av EkaN^ Visa inlägg
    fail om man inte kan festa kontrollerat utan att spy...
    att spy är ett bevis på ordentlig fest bara om man håller sig ngt sånär mänsklig.. men blir man rälig o knappt kan stå och kräks överaltl är det sorjligt, just my opinion

dagen före 2 månader blev det slut, både :/ och för min del, för vi hade lite samma tanke. intresset hade svalnat en aning, samt vi hade så långt mellan varandra (15mil) och jag åker i armen 10 januari och är bara hemma 40h/ helg. skulle ha blivit krångligt att inte kunna se varandra så ofta. så nej, jag sörger inte direkt. men vist är det synd...(A)

29. hences avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    Monster X-presso, fyfan.
    Om du drack den ljusbruna hoppas jag verkligen du överlevde. Jag tog en klunk och det var som att dricka smält smör med lite kaffeextrakt.

Höll seriöst på att spy och hade rysningar halva jävla dagen, testa den mörka istället. Mycket bättre.

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in