Ämne: Dagens Fail!

2. Reg.datum
    Jul 2010
    Siimon: Smakat Burns motsvarighet? Ewww..! Den är kall och består mestadels av vatten, mjölk och kaffeextrakt.. :S
    Citat Ursprungligen postat av DTrejsarn Visa inlägg
    Råkade såga lite i cylindern, men detta gör ingen större skillnad eller?

Citat Ursprungligen postat av vonLidl Visa inlägg
    Siimon: Smakat Burns motsvarighet? Ewww..! Den är kall och består mestadels av vatten, mjölk och kaffeextrakt.. :S
    ja, tyckte den smakade någorlunda första klunken typ, sen blev det alldeles för mycket

5. Reg.datum
    Jul 2010
    Pontus: Exakt så tyckte jag med, efter en stund smakar det skit (vatten och mjölk passar absolut inte ihop som ni förstår) men jag lyckades klunka hela halvlitern ändå.

Siiimooon: Hmm, monsters låter intressant! ;D

hences avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Citat Ursprungligen postat av vonLidl Visa inlägg
    Den är ju god!

Men måste nog säga att mörka monstern är lite bättre, inte lika sliskig.

Sjuuuk...

Edit: Ytterligare en fail; Jag kommer inte hinna klart med en hemuppgift som ska vara mailad till läraren om ca 1h...
    Senast redigerat av pluppen den 2010-11-22 klockan 13:50.

9. Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    Köpte en dator, en HP, för 6800 i lördags på Elgiganten, och försäljaren sa att de va extrapris på den just då, och nu står det i bladet att den kostar 5500, kul!

Förövrigt så tycker jag att Elgiganten är ganska dåligt, man får ingen hjälp om man inte verkligen säger till dom..

Hoppas att jag kan få 1300kr tillbaka då, annars får jag lämna tillbaka min dator, få pengarna tillbaka, och sen köpa samma igen..
    Kan man verkligen lämna tillbaka en dator om man öppnat kartongen?

11. Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    Blir jävligt förbannad om jag inte får tillbaka de "extra" jag fick betala iallafall.
    Du ska aldrig handla på Elgiganten :ajabaja:

Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    Blir jävligt förbannad om jag inte får tillbaka de "extra" jag fick betala iallafall.
    hade jag varit snikna elgiganten hade du inte fått något, de är så stora att de knappast har något att förlora på att "blåsa" en enstaka kund

14. Reg.datum
    Jul 2010
    Siiiimooooon!!! Gå så fort som möjligt till Elgiganten och visa upp kvitto och sånt, de kommer att fixa priset!

Bara jag visste det när jag köpte min mobil.. Köpte för 2490 o den kosta efter en vecka 1990, men de sänker priset om man har köpt en vara inom en viss tid efter att de har fixat ett billigare pris.

Reg.datum
    May 2010
    Köpte en dator, en HP, för 6800 i lördags på Elgiganten, och försäljaren sa att de va extrapris på den just då, och nu står det i bladet att den kostar 5500, kul!

Förövrigt så tycker jag att Elgiganten är ganska dåligt, man får ingen hjälp om man inte verkligen säger till dom..

Hoppas att jag kan få 1300kr tillbaka då, annars får jag lämna tillbaka min dator, få pengarna tillbaka, och sen köpa samma igen..
    satan vad jag hade blivit sur

Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    man ska inte handla på elgiganten Mediamarkt

jag har en stalker 08 30moped riktigt gött axx och nu när den har det uppborrade stage 6 röret på går den ungefär 95ärliga säkert snabbare kompisen toppade den i 110 med sin naked med det röret

det som är soft med elgiganten är att dom samarbetar lite med mediamarkt. T.ex om man säger att ett spel kostar 500kr på mediamarkt så fixar de på elgiganten spelet för 400kr. Jäkligt schyst av dom! men suger som sagt när dom sänker priser någon dag efter man handlat där

Reg.datum
    Jul 2010
    Hahaha... 379kr för splitternytt CoD Black Ops till PS3... Aa. Stor konkurrans mellan de två. Har alltid gillat och kommer alltid att gilla Elgiganten mer.

Citat Ursprungligen postat av Daanne Visa inlägg
    det som är soft med elgiganten är att dom samarbetar lite med mediamarkt. T.ex om man säger att ett spel kostar 500kr på mediamarkt så fixar de på elgiganten spelet för 400kr. Jäkligt schyst av dom! men suger som sagt när dom sänker priser någon dag efter man handlat där
    Det är ju knappast att dom samarbetar.
    Prisgaranti kallas det.

sitter och skriver en novell om första världskriget så jaevla tråkigt :/

MIn erfarenhet så suger HP datorer. Men alla tycker olika, men vi verkar ha samma syn på Elgiganten

Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    HP/Compaq har underbar service däremot men dom låter mycke däremot

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in