Ämne: Dagens Fail!

2. Citat Ursprungligen postat av Edde Visa inlägg
    Kolla min profil.. Nån random som är tuff.
    hahaha!

Eddes avatar
    Reg.datum
    Nov 2008
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    haha, han är årets fail.

tuff-bakom-skärmen syndromet så det bara stänker om det.
    Citat Ursprungligen postat av rideAerox Visa inlägg
    hahaha!
    Jo är väl några sånna som dyker upp ibland.

5. Citat Ursprungligen postat av lennart Visa inlägg
    haha sånna som vill att man möts och snackar irl men som senare bangar ur själva.
    kom då så pratar vi irl! Ska vara så kaaaaxig bakom skärmen. Är ju trottsallt FJÅÅÅRTIS och har stavningssvårrrrigheyer Aight?

Ont: Har så in i HEEEEEEEL***TE ont i halsen, kan inte svälja dricka
    Det snöar med, typ SNÖSTORM?.

Vad mer Fail är det idag?
    Jo. Köpte en Iphone 4 och självklart fick man den sämsta jävla informationenn någonsin på The Phonehouse -.-

Fyrens avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Spotify funkade inte. Installerade om, och nu står det bara Loading... på min favorit lista

Citat Ursprungligen postat av Fyren Visa inlägg
    Spotify funkade inte. Installerade om, och nu står det bara Loading... på min favorit lista
    Din egna eller någon annans som du subscribed till. Ofast subscribed listes har en tendense att inte ladda klart på 20-30 min. Kan ta längre ev. kortare tid

Skulle köra hem från polaren. Kommer ut och märker att både tändningslåset och alla instrument har frusit fast. När jag väl lyckas lösa det kommer jag ner på vägen och inser att det är helt blankt på vägen. Bara is och nysnö. Tog en jävla stund att köra de 8 kilometrarna hem.

Kul som fan dock att däcket släpper bara du vrider lite på gasen
    Ju mindre rutin, desto mer liv!

10. Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Får gå upp 6.30 imon för att ens komma till skolan.
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    Tur att du kör original.
    Ah, eller avstrypt i alla fall. Halt som fan i vilket fall
    Ju mindre rutin, desto mer liv!

13. Gillos avatar
    Reg.datum
    Aug 2010
    Inte kul när snuten kom och tog oss bara för en liten sladd vi gjorde ;o Dom måste väl fatta att varje bakhjulsdrivna bil är ute och sladdar i detta väder xD

15. Shöwteks avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Citat Ursprungligen postat av Gillo Visa inlägg
    Inte kul när snuten kom och tog oss bara för en liten sladd vi gjorde ;o Dom måste väl fatta att varje bakhjulsdrivna bil är ute och sladdar i detta väder xD
    Haha så jävla sant! Farsan sladdade lite t.o.m med våran fyrhjulsdrivna kia xD dock för lite kraft, men gick lite iaf

Dagens fail är att man inte får av det jävla svänghjulet från ciaon, och vetefan vad för avdragare som passar..
    Citat Ursprungligen postat av rassespike Visa inlägg
    Alla "hypermoppar" har sån extrem Setup för att kunna komma över 100km/h sträcket..fattar inte de riktigt Min Setup e ju liksom bara TK underliggande o sportluftsfilter, större munstycke. Jag har varit uppe i 115km/h, uppmätt med bil bakom mej

17. Shöwteks avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    Hammare, alltid, oavsett.
    Det sitter ju fast förjävla hårt, funkade inte med hammare + plattmejslar
    Citat Ursprungligen postat av rassespike Visa inlägg
    Alla "hypermoppar" har sån extrem Setup för att kunna komma över 100km/h sträcket..fattar inte de riktigt Min Setup e ju liksom bara TK underliggande o sportluftsfilter, större munstycke. Jag har varit uppe i 115km/h, uppmätt med bil bakom mej

Eddes avatar
    Reg.datum
    Nov 2008
    Internet explorer hänger sig verkligen 24/7 idag. Men kanske nåt annat som är knas för mozilla hängde sig direkt när jag skulle starta det och testa.

20. Förbaskade dörren har gjort mig arg för 3e gången idag. KAN DEN FÖR IHELVETE BARA FLYTTA PÅ SIG?!??!?!

Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Citat Ursprungligen postat av mackan663 Visa inlägg
    Oljeslangen sprack när man skulle sätta på den -.- ...

Fyrens avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Skulle hämta paket på macken. Så cyklade dit, i snöstorm. 5km dit. När jag kommer fram möts jag av en mack som stängdes för 15 min sen

Fick en fin bresladd med bilen och hamnade i diket.. Kör med sommardäck på bilen och det är glashalt. (Fick upp bilen efter 15 min med lite hjälp av en annan billist)

dagens fail är att tjejen dissa även fast vi hade sagt att vi skulle träffas idag, har ställt in massa andra saker bara för att träffa henne och så blir det såhär ... fan va trött jag blir !

26. Citat Ursprungligen postat av EkaN^ Visa inlägg
    fredag och jag har inte lust att göra något
    Välkomen till klubben, tappa intresset för att göra nått just nu. Bara gå å lägga sig och skita i resten :/

jag har en stalker 08 30moped riktigt gött axx och nu när den har det uppborrade stage 6 röret på går den ungefär 95ärliga säkert snabbare kompisen toppade den i 110 med sin naked med det röret

Eddes avatar
    Reg.datum
    Nov 2008
    Citat Ursprungligen postat av Zäta Visa inlägg
    Tvättade syrrans bil med syrran förut. massor utav - grader + tvätta bil hör inte ihop.
    Fick riva ut ur ena garaget och köra in bilfan där så isen smälter.
    Haha tvätta nu (Y)

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in