Ämne: Dagens Fail!

bca_hypermannens avatar
    Reg.datum
    Aug 2010
    Citat Ursprungligen postat av Svaniis Visa inlägg
    Det är fortfarande fel sort, så länge det inte är fler ärliga än oärliga kommer jag inte våga lita på dem. Tyvärr.
    Så du menar alltså att du generaliserar utlänning som utlänning? Hur gammal är du egentligen?
    mina mopeder är mina brudar atm, im a troubled man

Eddes avatar
    Reg.datum
    Nov 2008
    Citat Ursprungligen postat av bca_hypermannen Visa inlägg
    Så du menar alltså att du generaliserar utlänning som utlänning? Hur gammal är du egentligen?
    äldre än dig med hästlängder.

Reg.datum
    Mar 2006
    Citat Ursprungligen postat av bca_hypermannen Visa inlägg
    Hör väl inte hit? Senast igår vart min syster kallad **** av en arab, det är ett smutsigt folk helt enkelt.

bca_hypermannens avatar
    Reg.datum
    Aug 2010
    Alltså det är klart det finns Araber som är riktiga rötägg,,, Jag gick över ett övergångsställe förra lördagen, det var röd gubbe men bilarna hade också rött så jag kilade över fort ( höll koll på bilarnas ljus så jag inte skulle vara ivägen) när jag var över med ungefär 4-5 meter öppnas en dörr på en av bilarna och en arab går halvt ur bilen och ropar: Hej du din jävla horunge! Jag valde att bara svara Va!? i en lite arg ton, då sa han förlåt och att han bara skojade.... Så visst finns det rötägg men finns också araber med samma värderingar som vanliga svenskar.

Eddes avatar
    Reg.datum
    Nov 2008
    Citat Ursprungligen postat av Peter_95 Visa inlägg
    om han nu gjorde det , ser ja inte felet med att svenska folket inte har rätt att få höra sanningen bara ... , ja är 25 / 75 % finne , och har även ****** kompisar , man är inte rasist för man säger vissa saker hit & dit . sen tycker ja inte de är bra att tro på allt aftonbladet osv skriver , utan sök på flashback & andra forum där folk har sett exakt vad som hände & har egna bilder osv...
    Försöker du läxa upp mig? Skrev verkligen inte att det aftonbladet skrev var rasistiskt och aftonbladet skulle vara mitt sista ställe att ta reda på viktiga saker. Läs lite bättre nästa gång.

Peter_95s avatar
    Reg.datum
    Jun 2010
    Citat Ursprungligen postat av Edde Visa inlägg
    Försöker du läxa upp mig? Skrev verkligen inte att det aftonbladet skrev var rasistiskt och aftonbladet skulle vara mitt sista ställe att ta reda på viktiga saker. Läs lite bättre nästa gång.
    nej 15 åriga killen försöker inte läxa upp den killen som är äldst på ett moped forum , och de är värdelöst att sitta på detta forum att skriva när alla kommentarer tas bort...

Eddes avatar
    Reg.datum
    Nov 2008
    Citat Ursprungligen postat av Peter_95 Visa inlägg
    nej 15 åriga killen försöker inte läxa upp den killen som är äldst på ett moped forum , och de är värdelöst att sitta på detta forum att skriva när alla kommentarer tas bort...
    Ja värdelöst för mig men tur för dig. För han tog ju bort ditt inlägg där alla dina argument mot det jag skrev var helt hämtade från luften och skrivet som en tioåring.

Peter_95s avatar
    Reg.datum
    Jun 2010
    Ja värdelöst för mig men tur för dig. För han tog ju bort ditt inlägg där alla dina argument mot det jag skrev var helt hämtade från luften och skrivet som en tioåring.
    tur det finns forum som flashback då , tack för dina underbara svar , godnatt

Citat Ursprungligen postat av Hejsvejs Visa inlägg
    När såg du senast en riktig svensk spränga sig själv, skicka hotfilmer där han planerar att spränga nåt mitt på drottninggatan?

Drar inte alla invandrare över en kam, men inte direkt vanliga svenssons som får för sig en lördag;
    "fan inga-britta, ska vi inte ta en gångtur längs drottninggatan, kolla lite juldekorationer, köpa lite spik och en väska och sedan spränga oss själva?"...
    Så du skyller alltså dådet på sveriges bristande invandringspolitik?

Eddes avatar
    Reg.datum
    Nov 2008
    Citat Ursprungligen postat av TheDude Visa inlägg
    Måste lära barnen whats up vid en tidig ålder.

Inte direkt dagens fail,utan snarare årets...

Att jag alltid ska fajtas med morsan, konstant...Vi kan verkligen inte sluta, hela jävla tiden är det nåt som triggar det. Börjar bli så galet trött på de nu, samma visa i säkert 1 helt år nu, faán asså :S Är på sånt jäkla pisshumör!!

PS; Får ursäkta värsta deppinlägget, men de är bara skönt att skriva av sig lite..

Citat Ursprungligen postat av pluppen Visa inlägg
    Inte direkt dagens fail,utan snarare årets...

Att jag alltid ska fajtas med morsan, konstant...Vi kan verkligen inte sluta, hela jävla tiden är det nåt som triggar det. Börjar bli så galet trött på de nu, samma visa i säkert 1 helt år nu, faán asså :S Är på sånt jäkla pisshumör!!

PS; Får ursäkta värsta deppinlägget, men de är bara skönt att skriva av sig lite..
    Vad fajtas ni om då?

Citat Ursprungligen postat av chr1lle Visa inlägg
    Vad fajtas ni om då?
    Precis allt fan, varenda liten grej... Som det är nu, så är det verkligen ovanligare att vi inte tjafsar än att vi gör det.

bca_hypermannens avatar
    Reg.datum
    Aug 2010
    Pluppen det är exakt samma med mig o min farsa En liten liten sak kan trigga det, som t.ex att han säger något jag inte hör kan han tolka det som att jag ignorerar honom och så är det igång

Dom har ändrat busstiderna från 20.00 till 21.00
    och utan att veta kommer jag dit 20.00 väntar till 21.30 (bussen ska ju vara där 21.00) och gissa vad... INGEN jävla buss och kallt som SATAN!!! Länstrafiken kan suga stooooorrr snorre

Eddes avatar
    Reg.datum
    Nov 2008
    Skola imorgon

Skola imorgon
    Ska ju ändå titta på luciafirande...

20. Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Personerna som Svt kallar till Agenda för debatten om terrordådet som muslimen utförde är enligt mig fail.
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Citat Ursprungligen postat av Anderss0n Visa inlägg
    Så du skyller alltså dådet på sveriges bristande invandringspolitik?
    Man kanske inte kan skylla på den ,men hur bra är vi på att integrera nyanlända invandrare, när vi tar in så JÄVLA många?
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Såg länken och tänkte att de måste va Isak96 som gjort den. Blev förvånad över att de inte va de. Men grymt onödig tråd.

25. Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    Som på förra forumet, när alla startade "Dagens-" trådar, helt spårat!
    Å de sluta med att de stängde övrigt-delen

Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Citat Ursprungligen postat av vivarn Visa inlägg
    Sant, trodde det var antingen han eller Peter_95 som hade skapat skiten, men icke!

Funderar själv starkt på att skapa "Gillar du senap?" Blir nog succé!
    Mjo de blir nog en succé!
    Länge funderat på att skapa dessa trådar "tittar du på tv?" och "använder du en data?"

hences avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Det är 4 skoldagar kvar...
    Matlab e-e-e-e-e-e-e-e

29. Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    Jag har 7 dagar kvar.
    samma här

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta