Ämne: Dagens Fail!

Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    Drog bara snabbt dom jag kom ihåg i huvudet
    Men klart du har ett seriöst bygge sötnos
    Tack, Du vet ingen som säljer något sp rör till am6? när du letat själv ett metrakit sp rör ett tag
    så du kan vet någon som säljer ett här på moppenet

Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Citat Ursprungligen postat av Jontee Visa inlägg
    Tack, Du vet ingen som säljer något sp rör till am6? när du letat själv ett metrakit sp rör ett tag
    så du kan vet någon som säljer ett här på moppenet
    Ne har faktiskt inte stött på något här på moppenet, bara folk som letar efter det.

4. Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Skola idag Slutar imorgon
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    Skola idag Slutar imorgon
    Samma, och har en uppsats om ska in innan vi slutar som jag inte börjat på :/
    F.d. Almsarn

7. Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    rör på fläsket då
    haha +1

Sitter ju i skolan på lektion, får vänta tills ja kommer hem
    F.d. Almsarn

10. Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    tar ju knappt en kväll att skriva en bra uppsats. förutsatt att man har ungiften/erna man ska skriva om. är det valfritt så kan man skriva om hur skönt det är att skita eller nått.
    haha exakt, sjukt löjligt med folk som sitter och klagar över att de har en uppsats eller typ 10 matteuppgifter att göra kan säga att ni kommer fatta om ett par år att en uppsats är ingenting, vet man bara vad man ska skriva tar det max 2 timmar

Haha, de tar ju ändå upp en stor del av kvällen som man gärna gjort något annat på . Och nä, jag har inga problem med att skriva den, men finns roligare att göra.
    ha en trevli da
    F.d. Almsarn

webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Akta dig nu innan du öppnar din käft för stort

T.ex. Qaktuz, Webbe och Fabbe har seriösa byggen.
    Hihi.

Får fel svar på en tenta för att den utdelade formelsamlingen är i så dålig kvalité att formlerna knappt går att läsa. Blir till att överklaga.

webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av Megavirre Visa inlägg
    Får fel svar på en tenta för att den utdelade formelsamlingen är i så dålig kvalité att formlerna knappt går att läsa. Blir till att överklaga.
    Kontrar med att jag fick komplettering på en uppgift p.g.a att jag inte skrivit källor, skrev bara en och det var "redovisningar" eller något liknande då jag inte kollat internet på hela uppgiften. Sem skrev hon att jag skulle ange källor på det jag hittade på också som typ: "De var pårökta.". Jag menar vafan, vem läser något sådant från internet rakt av?

16. Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Kontrar med att jag fick komplettering på en uppgift p.g.a att jag inte skrivit källor, skrev bara en och det var "redovisningar" eller något liknande då jag inte kollat internet på hela uppgiften. Sem skrev hon att jag skulle ange källor på det jag hittade på också som typ: "De var pårökta.". Jag menar vafan, vem läser något sådant från internet rakt av?
    Klart man anger källor om man presenterar fakta? Det är väl inte konstigt? Dock att ge källa på "De var pårökta" är rätt skumt, vad presenterar du för fakta där egentligen?

webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av Megavirre Visa inlägg
    Klart man anger källor om man presenterar fakta? Det är väl inte konstigt? Dock att ge källa på "De var pårökta" är rätt skumt, vad presenterar du för fakta där egentligen?
    Jo det är klart men med tanke på att jag inte använde källor och skrev det klart och tydligt i fet-text under typ "wikipedia" som kompisen använde för att kolla någon richterskala-sak.

Det är själva den delen jag inte förstår.

19. Blivit sjuk nu lagom till jul

Eddes avatar
    Reg.datum
    Nov 2008
    "5. För att få vara medlem här ska även din moppe uppfylla vissa krav, den ska inte vara fullständigt original, och om den är det ska du ha en trimmad och stylad moppe. Och har du en hyper eller stunt, ska du även ha en "cruiser" moppe med en bruks setup och hyfsad styling."

Tufft!

Jag har en rox med monster klibbor och värzta hyper ZX RÖRET!!!!! Kommer jag in!? Asså fyfan vad jag skratta när jag läste reglerna.

Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Citat Ursprungligen postat av Edde Visa inlägg
    "5. För att få vara medlem här ska även din moppe uppfylla vissa krav, den ska inte vara fullständigt original, och om den är det ska du ha en trimmad och stylad moppe. Och har du en hyper eller stunt, ska du även ha en "cruiser" moppe med en bruks setup och hyfsad styling."

Tufft!

Jag har en rox med monster klibbor och värzta hyper ZX RÖRET!!!!! Kommer jag in!? Asså fyfan vad jag skratta när jag läste reglerna.
    Glad u liked it

webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010

Tufft!

Nu får du ge dig, jag tycker att Hast har gjort ett bra jobb som gjort den här gruppen. Det här är en grupp för oss som inte är med i ett team där man kör seriös racing men ändå vill ha någon grupp eller samhörighet så att vi känner igen varandra.

Klart du får, speciellt om du har monsterklibbor.

Eddes avatar
    Reg.datum
    Nov 2008
    Glad u liked it
    Oja det förgyllde min annars så pissiga dag.

Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Oja det förgyllde min annars så pissiga dag.
    Skönt att det gjorde dig någon nytta För övrigt så verkar ju ingen annan bry sig om din pissiga dag för om någon hade gjort det kanske den inte hade varit så pissig

Eddes avatar
    Reg.datum
    Nov 2008
    Skönt att det gjorde dig någon nytta För övrigt så verkar ju ingen annan bry sig om din pissiga dag för om någon hade gjort det kanske den inte hade varit så pissig
    okej jag överdrev... Den blev det för en stund sig, inte varit så hela dan. Om du nu försöker säga nåt annat...

Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Meckade på mer trim på neosen idag och var ute o lekte i snön efter det, helt plötsligt dör den och går skitdåligt, kollar vad det var och då hade tändkabeln varit av och bara hängt löst så att gnistan syndes när den stog på tomgång?
    Så nu behöver jag en ny tändkabel -.-
    Citat Ursprungligen postat av mackan663 Visa inlägg
    Oljeslangen sprack när man skulle sätta på den -.- ...

28. Citat Ursprungligen postat av Filip Visa inlägg
    Meckade på mer trim på neosen idag och var ute o lekte i snön efter det, helt plötsligt dör den och går skitdåligt, kollar vad det var och då hade tändkabeln varit av och bara hängt löst så att gnistan syndes när den stog på tomgång?
    Så nu behöver jag en ny tändkabel -.-
    FYFAN vilken fail!! vad kan den kosta? 19kr?
    hette Monster_extream på förra forumet.
    http://www.garaget.org/?car=271209

Vad är star crew?

Eddes avatar
    Reg.datum
    Nov 2008
    Ett c00lt crew!

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer