Ämne: Dagens Fail!

2. Citat Ursprungligen postat av ozcaarl Visa inlägg
    Beror ju på vad man har för PC (antar att du syftar på windows baserade datorer när du säger pc), en bärbar skit pc från elgiganten i 5 tusen kronors-klassen brukar ofta vara som du beskriver. Bygger man ihop en stationär pc så kan dom bli riktigt wubbiga. Sony vaio har en del fina laptops dom med.
    Yes windows.

asså den som jag skrev om, den är köpt i delar och ihopbyggd av företag (seriöst)

Datan har följande fel, Den är seg (har rensat) Hårddisken pajja, seg på starta. låter som ett jetplan, Och enhel del buggar i OS. finns säkert mera att skriva

Skall flyga idag men fått ett sms att jag inte behöver komma till Landvetter för mitt plan är inställt pga väder.. Kommer det i trafik så skickar dom ett nytt sms 3½ timmar innan

5. Citat Ursprungligen postat av vivarn Visa inlägg
    Så bara för din dator har fel så betyder det att resten av världens datorer med Windows är skit det med? Min funkar sjukt bra och hade aldrig velat byta den mot en mac.
    Alla pc jag använt har varit knas, pappas mammas skolans polarnas...

Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Citat Ursprungligen postat av vivarn Visa inlägg
    Så bara för din dator har fel så betyder det att resten av världens datorer med Windows är skit det med? Min funkar sjukt bra och hade aldrig velat byta den mot en mac.
    Och ja skulle aldrig frivilligt gå tillbaka till Windows, får damp på skolans datorer, så jevla sega.

Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    Och ja skulle aldrig frivilligt gå tillbaka till Windows, får damp på skolans datorer, så jevla sega.
    +1000

ozcaarls avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av M.Larsson Visa inlägg
    Yes windows.

asså den som jag skrev om, den är köpt i delar och ihopbyggd av företag (seriöst)

Datan har följande fel, Den är seg (har rensat) Hårddisken pajja, seg på starta. låter som ett jetplan, Och enhel del buggar i OS. finns säkert mera att skriva

Den kanske har kass spec då, min bror har en ihopbyggd dator (w7) Den klarar fan allt, lira Crysis på högsta är verkligen inget problem, snabb på att starta, ssd hdd och vattenkylining (låter inget). Så man ska inte dra alla PC över en kant.

Edit; Ni kan inte jämföra en ny mac med en gammal skit skol dator förfan!

Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Jo just nu kan ja de för dom ja sitter vid kör windows 7 ultimate och har 6gb ram, 2.6ghz, 1gb grafik och 23" skärm. Jag går teknik, virtuell design så därför har vi tillgång till sånt. Men ja kan inte ha en lektion utan att behöva svära 10ggr över hur många gånger den hänger sig och är allmänt seg.

Nä asså jag försöker inte säga att alla Pc (windows) är skit för det är ju inte sant, men med alla problem jag haft med dom så väljer jag att aldrig mer köpa en.

ozcaarls avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Jo just nu kan ja de för dom ja sitter vid kör windows 7 ultimate och har 6gb ram, 2.6ghz, 1gb grafik och 23" skärm. Jag går teknik, virtuell design så därför har vi tillgång till sånt. Men ja kan inte ha en lektion utan att behöva svära 10ggr över hur många gånger den hänger sig och är allmänt seg.
    Såpass, inte jätte grym dator du specificerar nu men den borde ju klara att inte hänga sig vid normal användning :S. Måste säga det att när jag har använt min brors pc så blir jag lite sugen själv. Dock så tar jag en Mac Pro med 12 kärnig processor framför alla pc som finns oavsett spec.

FlexBiels avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Nä asså jag försöker inte säga att alla Pc (windows) är skit för det är ju inte sant, men med alla problem jag haft med dom så väljer jag att aldrig mer köpa en.
    Min har aldrig hängt sig. Kör Windows 7 Ultimate 64 bit.
    Citat Ursprungligen postat av 2stroke Visa inlägg
    Det är därför vi inte har några tjejer på forumet, alla kåta moppepojkar skrämmer iväg de (Rifat kommer och langar "eyYYYYYY kolla värsta guzzeen med feta götten, vill bazza henne asoo )

Reg.datum
    May 2010
    lyckades på nåt jävla vis stuka vänstra handleden när jag åkte skoter nyss
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Jag är en snabb jävel på att rätta folk. Kanske borde bli moderator och permbanna för felpost.

Citat Ursprungligen postat av ozcaarl Visa inlägg
    såpass, inte jätte grym dator du specificerar nu men den borde ju klara att inte hänga sig vid normal användning :s. Måste säga det att när jag har använt min brors pc så blir jag lite sugen själv. Dock så tar jag en mac pro med 12 kärnig processor framför alla pc som finns oavsett spec. :d
    *dreggel*

Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Såpass, inte jätte grym dator du specificerar nu men den borde ju klara att inte hänga sig vid normal användning :S. Måste säga det att när jag har använt min brors pc så blir jag lite sugen själv. Dock så tar jag en Mac Pro med 12 kärnig processor framför alla pc som finns oavsett spec.
    Mjo ja kör ju med Macbook PRO, med 17" skärmen. Rätt basic annars, i5 processor (2.6ghz går till 3.2ghz) och 4gb ram minne. Men den datan blir faen aldrig seg. Redigerar filmer samtidigt som ja lyssnar på musik, inne på msn och inne på nätet. Inte ens fläktarna (jao macbook har ju 2st) drar igång på den. Och ligger typ på 7-8timmars batteri tid.

Vette faen vad som ska kunna ersätta den ifrån Windows serien för min del. Dessutom är den snygg med sitt aluminium chassi

webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av Filip Visa inlägg
    Sweeinkallt?!
    Jofan, var -24,5 grader i skåne i dag, kallaste uppmätta sen typ ... någonsin?

Trodde inte att grannarna var hemma, så jag körde lite fiddy på deras uppfart. Dom var hemma....

Ääääh, de får vänja sig med ett fiddyfucko som granne.

ozcaarls avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Mjo ja kör ju med Macbook PRO, med 17" skärmen. Rätt basic annars, i5 processor (2.6ghz går till 3.2ghz) och 4gb ram minne. Men den datan blir faen aldrig seg. Redigerar filmer samtidigt som ja lyssnar på musik, inne på msn och inne på nätet. Inte ens fläktarna (jao macbook har ju 2st) drar igång på den. Och ligger typ på 7-8timmars batteri tid.

Vette faen vad som ska kunna ersätta den ifrån Windows serien för min del. Dessutom är den snygg med sitt aluminium chassi
    Mjo, kör ju Mbp 17" jag med och hade inte tänkt att byta bort den mot pc, men att ha både en fet pc och Mac hade inte varit fel. Gillar byggkvaliteten på Mac'en också, lite högre än på dom flesta pc datorerna.

Citat Ursprungligen postat av FlexBiel Visa inlägg
    Min har aldrig hängt sig. Kör Windows 7 Ultimate 64 bit.
    +1 ..........

20. Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Mjo, kör ju Mbp 17" jag med och hade inte tänkt att byta bort den mot pc, men att ha både en fet pc och Mac hade inte varit fel. Gillar byggkvaliteten på Mac'en också, lite högre än på dom flesta pc datorerna.
    Mjo
    Fast alla 1or och 2or får en bärbar data i Januari som man sedan får köpa loss för nån hundring. Så då blir de windows igen iaf :p

ozcaarls avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Mjo
    Fast alla 1or och 2or får en bärbar data i Januari som man sedan får köpa loss för nån hundring. Så då blir de windows igen iaf :p
    Datorerna man får från skolan brukar oftast inte vara så mycket att hänga i granen, dock helt okej surfdator säkert.

Datorerna man får från skolan brukar oftast inte vara så mycket att hänga i granen, dock helt okej surfdator säkert.
    En jag känner fick någon dell av skolan (ska tydligen kosta 6000:-) enligt han.
    Till och med Garrys mod laggar på den haha

så, aa surfdator är nog det rätta namnet

Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    En jag känner fick någon dell av skolan (ska tydligen kosta 6000:-) enligt han.
    Till och med Garrys mod laggar på den haha

så, aa surfdator är nog det rätta namnet
    Haha ah surfdator som sagt
    Fast min polares lilla syrra som går i högstadiet (hon är 96a) dom fick Macbooks :o

Haha ah surfdator som sagt
    Fast min polares lilla syrra som går i högstadiet (hon är 96a) dom fick Macbooks :o
    Japp
    Okej

Har inte köpt mer än en julklapp än, så det får bli att köpa resten imorrn.

Mjo
    Denna datorn är det vi ska få av skolan. Så nej, den är inget att ha. 1,33 GHz processor....

Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Citat Ursprungligen postat av chr1lle Visa inlägg
    Denna datorn är det vi ska få av skolan. Så nej, den är inget att ha. 1,33 GHz processor....
    Jo ja vet vilken vi ska få Men får man köpa ut den för nån hundralapp sen så gör ja de

ohyeah "2 GB / 4 GB (max)"

Jo ja vet vilken vi ska få Men får man köpa ut den för nån hundralapp sen så gör ja de

ohyeah "2 GB / 4 GB (max)"
    Jodå, det kommer jag också göra. 100 spänn är den väl värd iallafall.

Funderar på att köpa 2 GB RAM till så det blir MAX RAM för den datorn, då lär den bli lite bättre iaf.

Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Citat Ursprungligen postat av chr1lle Visa inlägg
    Jodå, det kommer jag också göra. 100 spänn är den väl värd iallafall.

Funderar på att köpa 2 GB RAM till så det blir MAX RAM för den datorn, då lär den bli lite bättre iaf.
    Jo det är ju en bra ide. Men tror inte ja köper något förrän jag vet hur mycke den kostar att köpa ut.

Jo det är ju en bra ide. Men tror inte ja köper något förrän jag vet hur mycke den kostar att köpa ut.
    Men du får ju ändå ha den i två år (jag i tre). Då kan jag inte tänka mig att den är särskilt dyr att köpa ut.

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in