Ämne: Dagens Fail!

FlexBiels avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Att Rexxy tog bort min kommentar men inte Svaniis... -.-
    Citat Ursprungligen postat av 2stroke Visa inlägg
    Det är därför vi inte har några tjejer på forumet, alla kåta moppepojkar skrämmer iväg de (Rifat kommer och langar "eyYYYYYY kolla värsta guzzeen med feta götten, vill bazza henne asoo )

Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Citat Ursprungligen postat av FlexBiel Visa inlägg
    Folk står alltid på Svaniis sida

FlexBiels avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    Folk står alltid på Svaniis sida
    Haha märker det hahaha. Vi skrev typ exakt samma sak men ändå bara min :o Fattar inte asså.
    Det är därför vi inte har några tjejer på forumet, alla kåta moppepojkar skrämmer iväg de (Rifat kommer och langar "eyYYYYYY kolla värsta guzzeen med feta götten, vill bazza henne asoo )

Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Haha märker det hahaha. Vi skrev typ exakt samma sak men ändå bara min :o Fattar inte asså.
    Det gäller att stå på modsens bra lista. Annars får man inga julklappar! Eller du får inte behålla dina posts

FlexBiels avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    Det gäller att stå på modsens bra lista. Annars får man inga julklappar! Eller du får inte behålla dina posts
    Haha ska fan vara duktig hest nu då

Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Haha ska fan vara duktig hest nu då
    Duktig hest

FlexBiels avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Citat Ursprungligen postat av Rexxy Visa inlägg
    Nöjd?
    Jaaa som fan! Taaack!

Dagen startar bra, kommer hem och det börjar bli middags dags. Jag sitter nere på rummet och spelar ps3 med några polare som även pratar genom skype. Morsan kommer ner och säger att det är mat och som jag knappt hörde, 15 min senare kom pappa ner lite halv bitter och säger att det är mat.
    Jag paltar mig upp för att äta och alla sitter vid borde, när jag väl börjar lägga på mat börjar min äldsta syster säga att jag är respektlös att jag ALDRIG kommer upp till matbordet i tid. Då började jag bli lite bitter för det va första gången jag kom " sent" till matbordet, men iaf. hon började säga typ " allt " dåligt som jag påstått ha gjort som hon inte gillar och jag börjar vid detta lag bli arg inombords.
    När det kommit en liten bit blev jag så fly förbannad att hon höll på att klaga på mig så jag sa åt henne att Hålla käft sen att hon skapar lika mycket problem med sina " PANIK" attacker som jag tydligen skapar.
    Då blev hon så förbannad att hon nästa smäller till mig och efter det så pratar hon aldrig mer med mig ( vilket är sjukt skönt). Men det är sånt stort dilemma hemma nu så att det finns fan inga ord till det.

Hon påstår att inte jag kan ta kritik, hon kan ju fan inte göra de heller.
    Så dagens fail går till min syster.

Reg.datum
    Mar 2006
    Sådant beteende kan få dig kickad från gruppen, inget whine!

Dagens fail är väl att systemkameran inte är hemma.

FlexBiels avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Citat Ursprungligen postat av Svaniis Visa inlägg
    Sådant beteende kan få dig kickad från gruppen, inget whine!

Dagens fail är väl att systemkameran inte är hemma.
    Meeen nu det också Fan ingen bra dag det här för mig

Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av rideAerox Visa inlägg
    försäljare vettu , bra koll (y)
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Jag är en snabb jävel på att rätta folk. Kanske borde bli moderator och permbanna för felpost.

16. Reg.datum
    Mar 2006
    Mina arbetstider, wtf man.

18. Citat Ursprungligen postat av Sebbe Visa inlägg
    försäljare vettu , bra koll (y)
    haha menart

Citat Ursprungligen postat av Jontee Visa inlägg
    Vaknade nu
    Med tanke på att du la dig runt halv 7 e det kanske inte så märkvärdigt heehe
    F.d. Almsarn

Citat Ursprungligen postat av Svaniis Visa inlägg
    Mina arbetstider, wtf man.
    börjar jobba 5-skift efter nyår, ser inte fram emot det men pengar är alltid najsprajs

Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av Alm Visa inlägg
    Med tanke på att du la dig runt halv 7 e det kanske inte så märkvärdigt heehe
    ja, och sen somnade jag inte förens ca kl 9

23. ozcaarls avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av Jock_e Visa inlägg
    Dagen startar bra, kommer hem och det börjar bli middags dags. Jag sitter nere på rummet och spelar ps3 med några polare som även pratar genom skype. Morsan kommer ner och säger att det är mat och som jag knappt hörde, 15 min senare kom pappa ner lite halv bitter och säger att det är mat.
    Jag paltar mig upp för att äta och alla sitter vid borde, när jag väl börjar lägga på mat börjar min äldsta syster säga att jag är respektlös att jag ALDRIG kommer upp till matbordet i tid. Då började jag bli lite bitter för det va första gången jag kom " sent" till matbordet, men iaf. hon började säga typ " allt " dåligt som jag påstått ha gjort som hon inte gillar och jag börjar vid detta lag bli arg inombords.
    När det kommit en liten bit blev jag så fly förbannad att hon höll på att klaga på mig så jag sa åt henne att Hålla käft sen att hon skapar lika mycket problem med sina " PANIK" attacker som jag tydligen skapar.
    Då blev hon så förbannad att hon nästa smäller till mig och efter det så pratar hon aldrig mer med mig ( vilket är sjukt skönt). Men det är sånt stort dilemma hemma nu så att det finns fan inga ord till det.

Hon påstår att inte jag kan ta kritik, hon kan ju fan inte göra de heller.
    Så dagens fail går till min syster.
    Jobbigt med spänd stämning hahah.

Gillos avatar
    Reg.datum
    Aug 2010
    Dagens fail: Att jag inte kunde lägga om sadlen med den häft saken vi hade... Och att jag måste svetsa ramen men hittar inte svetsen...
    Citat Ursprungligen postat av Drenner Visa inlägg
    varvstoppet 24/7!
    "Your friends are close but your enemies are closer" -The Way To Suicide

Gjorde precis bort mig JÄVLIGT rejält...FAN. Varför i helvete ska man va så glappkäft för :S

27. FlexBiels avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Citat Ursprungligen postat av pluppen Visa inlägg
    Gjorde precis bort min JÄVLIGT rejält...FAN. Varför i helvete ska man va så glappkäft för :S
    Vad har du sagt nu då? Och till vem?

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in