Ämne: Dagens Fail!

Efter att ha varit ihop med min flickvän i typ 2 månader och båda har varit skitglada och tyckt om varandra jävligt mycket, spenderat mkt tid tillsammans osv. Så var det 2 dagar innan nyår, hon sa efter att jag hade skjutsat hem henne ifrån mig, att du detdär kändes inte såå braa.. ja ba wtf?
    Så berättade hon att hon har fått några dåliga kännslor hon inte slipper, att hon har börjat gilla en annan kille, hennes ex! ( vad jag förstod på det sista)
    Jag tog illa upp nå helvettes, inför nyår och allt, och jag som ska i armén 10 januari..

Och igår på nyår då, hon skulle på en fest ja inte alls skulle få komma på. sen efteråt, ringde en kompis och frågade om han fick komma hem till mig ( ca 02 på natten) , för ja va hemma och möglade på nyår.

Så kom han, tre till. och mitt ex som gjorde slut innan.. Kändes som ja skulle dö!

fink3ns avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av beaver Visa inlägg
    leta upp dem och slå skiten ur dom?
    Vet vad han heter och bor nu, hans far äger danske kungens bageri. nä nu ska jag hämta moppen hos min kompis, hoppas den inte är sönderslagen.....

Citat Ursprungligen postat av BlasterGurra^ Visa inlägg
    fortfarande full.. fan assÅ!
    ännu mer fail att du skrev 13.36

Reg.datum
    May 2010
    Ett fanskap till idiot som slungade en Skumpaflaska i en fullsmockad t-bana, glas överallt och folk skar sig, en bebis fick kinden uppskuren.
    Vilket jävla svin, livsfail på honom!

Citat Ursprungligen postat av ozcaarl Visa inlägg
    Varför det då?
    Lång historia alltså... Hela veckan har fan varit fail för mig egentligen, sagt idiotiska saker till folk o.s.v......

ozcaarls avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av pluppen Visa inlägg
    Lång historia alltså... Hela veckan har fan varit fail för mig egentligen, sagt idiotiska saker till folk o.s.v......
    Okej, så kan det vara ibland.

Okej, så kan det vara ibland.
    De vetefaan alltså.. De bästa är ju att man är 40 mil hemifrån också ...............

ozcaarls avatar
    Reg.datum
    May 2010
    De vetefaan alltså.. De bästa är ju att man är 40 mil hemifrån också ...............
    HUr fan hamnade du så långt hemifrån?

hences avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Steg upp nu, och det är typ mörkt ute.
    Matlab e-e-e-e-e-e-e-e

HUr fan hamnade du så långt hemifrån?
    Firade nyår med släkten, och ALLA andra är hemma. De hade ju nån typ fest hemma också, o de var då alla lacka på mig för en viss sak. Har dock rett ut det med min bästa polare iaf

Citat Ursprungligen postat av Rille Visa inlägg
    Ett fanskap till idiot som slungade en Skumpaflaska i en fullsmockad t-bana, glas överallt och folk skar sig, en bebis fick kinden uppskuren.
    Vilket jävla svin, livsfail på honom!
    Jag såg också de!! Satt typ 5 meter ifrån!

Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av Anderss0n Visa inlägg
    Jag såg också de!! Satt typ 5 meter ifrån!
    Haha är det sant, jag satt en meter ifrån!

webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av beaver Visa inlägg
    i förrgår så tände jag en blinkbomb (sån liten skit smällare som epilepsi blinkar). jag tände på den normalt och ställde mig över den och tittar ner på den och väntar på att det skulle hända nått.. så bara BOOM så small den istället och jag var helt svart i ansiktet och mina kompisar bara skrattade åt mig
    Hände exakt samam sak för mig förutom att jag skrattade åt alla andra som också stod runt om.

Citat Ursprungligen postat av Rille Visa inlägg
    Haha är det sant, jag satt en meter ifrån!
    Jaddå, han sprang in i typ 1 minut innan han började dampa och frågade varför i helvete jag hade en röd mössa på mig

Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av Anderss0n Visa inlägg
    Jaddå, han sprang in i typ 1 minut innan han började dampa och frågade varför i helvete jag hade en röd mössa på mig
    Sjuk snubbe!

Jag satt hemma och gjorde ingenting förutom att sitta vid datorn

Reg.datum
    May 2010
    Polare körde på min indy (låg som fan bak) bakifrån med sin yamaha venture så han krossade mitt baklyse men han vägrar erkänna att det var han så nu får jag betala.

fan va jävla onödigt.
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Jag är en snabb jävel på att rätta folk. Kanske borde bli moderator och permbanna för felpost.

Bakiskista

Citat Ursprungligen postat av Rozu Visa inlägg
    Jag satt hemma och gjorde ingenting förutom att sitta vid datorn
    Då är vi två...

hences avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Citat Ursprungligen postat av Sebbe Visa inlägg
    Polare körde på min indy (låg som fan bak) bakifrån med sin yamaha venture så han krossade mitt baklyse men han vägrar erkänna att det var han så nu får jag betala.

fan va jävla onödigt.
    Om jag vore du skulle inte jag kalla honom för kompis längre, jag kanske är kräsen (haha) men jag klarar bara inte av såna typer.
    Matlab e-e-e-e-e-e-e-e

vivarns avatar
    Reg.datum
    May 2009
    Vet vad han heter och bor nu, hans far äger danske kungens bageri. nä nu ska jag hämta moppen hos min kompis, hoppas den inte är sönderslagen.....
    Hade inte tvekat på att dra dit och ge de aset vad han förtjänar, men det är bara jag.
    Citat Ursprungligen postat av hence Visa inlägg
    Om jag vore du skulle inte jag kalla honom för kompis längre, jag kanske är kräsen (haha) men jag klarar bara inte av såna typer.
    Samma här.

Ont. Ska aldrig mer dricka mjölk när jag är bakfull.

Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av hence Visa inlägg
    Samma här men vi har varit kompisar sen 3:an , går i gymnasiet nu xD Känns dumt att dissa nån för nåt så litet.
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Jag är en snabb jävel på att rätta folk. Kanske borde bli moderator och permbanna för felpost.

25. Var ca 40 mil hemifrån nere i nässjö. VA på nån fest där med polare så bara komme rman in på festen och allt verkar lugnt innan 00:00. Det vart lugnare efter 00:00 då jag å några till ( tjejer och 1 polare) satt å basta näck. När vi e klara efter typ 2 timmar så kommer vi upp, då är han hela jävla huset dött och vi bara : vart fan drog alla. Jo de va så att alla hade dragit till en annan fest medans vi basta i en okänd snubbes hus -.-

Citat Ursprungligen postat av Jock_e Visa inlägg
    Var ca 40 mil hemifrån nere i nässjö. VA på nån fest där med polare så bara komme rman in på festen och allt verkar lugnt innan 00:00. Det vart lugnare efter 00:00 då jag å några till ( tjejer och 1 polare) satt å basta näck. När vi e klara efter typ 2 timmar så kommer vi upp, då är han hela jävla huset dött och vi bara : vart fan drog alla. Jo de va så att alla hade dragit till en annan fest medans vi basta i en okänd snubbes hus -.-
    Varför var du på en fest 40 mil hemifrån?

Gillos avatar
    Reg.datum
    Aug 2010
    Hahah, jag var på fest 20 mil hemifrån så varför inte ^^
    Citat Ursprungligen postat av Drenner Visa inlägg
    varvstoppet 24/7!
    "Your friends are close but your enemies are closer" -The Way To Suicide

Citat Ursprungligen postat av Gillo Visa inlägg
    Hahah, jag var på fest 20 mil hemifrån så varför inte ^^
    Haha, rätt inställning

Reg.datum
    Mar 2006
    ralley.

Varför var du på en fest 40 mil hemifrån?

Venne, kände för att komma ifrån Stockholm lite

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in