Ämne: Dagens Fail!

Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Citat Ursprungligen postat av Edde Visa inlägg
    Haha svårt att lära sig fysik B utan att kunna grunderna antar jag? Börjat med Matte B den här terminen, Inte kul
    Nej det är ju inte det, tack vare den underbara läraren vi fått som lär om oss ifrån början. Äsch, se fram emot Matte D, det är enklare än Matte C i mitt tycke

Varit sjuk sen i torsdags... Och har 2prov jag måste göra den här veckan... Känns inte alls stressigt :S
    Citat Ursprungligen postat av Mrpalmer Visa inlägg
    Hoppas man hittar nå halvfullt sliddjur vid 12 slaget
    Kika gärna in å kommentera turbo projektet http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=255909

4. Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Citat Ursprungligen postat av RAMI Visa inlägg
    Nationella prov på svenska!
    +1...
    Citat Ursprungligen postat av mackan663 Visa inlägg
    Oljeslangen sprack när man skulle sätta på den -.- ...

6. Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Mera snö och att jag har håltimma från 09:25 till 13:55, segt? Ohyes

Reg.datum
    May 2010
    Det blåser som fan här! Rena stormen...

ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Citat Ursprungligen postat av Sogat
    du måste roota för att kunna printa på ett vettigt sätt jävla nolla.

Du får väl fantisera om en ny rad.

Errors avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Satt i bussen påväg till skolan och ca 150m från busshållplatsen kör bussen in i en bil som stannat framför en skyddsväg för att släppa över några fotgängare, tänkt gå jääävligt dåligt för fotgängarna eftersom bilen framför åkte ganska långt frammåt med hård kraft. + att man blev o gå ca 150m längre ti skolan
    xtreme 93 på gamla forumet
    Aprilia RS 125:an http://www.moppenet.nu/threads/435-E...=3528#post3528

Citat Ursprungligen postat av sogat Visa inlägg
    Skulle nog föredra att gasa ihjäl mig än att åka en epa 40 mil, skicka den med bussgods fö faan.

Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Citat Ursprungligen postat av Gilera runner Visa inlägg
    Ja, den drar ju ingen bensin

sant
    Citat Ursprungligen postat av sogat Visa inlägg
    Skulle nog föredra att gasa ihjäl mig än att åka en epa 40 mil, skicka den med bussgods fö faan.

Pizzgubbarna på ortens pizzeria glömde min vitlökssås så blev jättetorr Vesuvio till middag
    Jag är bara norsk när jag känner för det.
    - När jag gjort bort mig eller när jag gjort något grymt bra

15. hences avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Satt framför en zigenare, hans unge och ungens kompis (alla zigenare om det nu spelar nån roll) på bussen hem och farsan till ungen berättade att han inte är som övriga zigenare. Han sa till sin unge: "visst har jag aldrig slagit dig? Bara dragit dig i håret nån gång men det har inte hänt ofta".

Då säger den andra ungen att hans farsa slagit honom under hela uppväxten, sparkat honom i magen och han har till och med fått en kökskniv riktad mot sig. Och den andra farsan utbrister med "oj oj oj inte kul" som att han inte brydde sig ett piss..

Verkar vara en liten annorlunda mentalitet hos vissa, dessutom snackade de på finska så det var nog bara jag som fattade vad de snackade om.
    Matlab e-e-e-e-e-e-e-e

Reg.datum
    May 2010
    Har inte haft någon täcking alls idag på mobilen... Pga av denna jävla stormen som var inatt. Dom verka vara sega på att hitta felet 3

Citat Ursprungligen postat av Jontee Visa inlägg
    Det blåser som fan här! Rena stormen...
    det gick av en bit på en av de tre tjocka grenarna på var björk .....BlåsigT

Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av mh furia Visa inlägg
    det gick av en bit på en av de tre tjocka grenarna på var björk .....BlåsigT
    Aha
    Vaknade inatt av de blåste som bara fan...

Lite läskigt.

Edit: 2000 inlägg

hitta ett kort på mig som är 8 år gammalt

http://www.skaratennis.se/Utomhus/utomhus.html

jag i mitten HAHA

Citat Ursprungligen postat av JuppeN Visa inlägg
    Hahahaha skrattar så jag gråter... Kolla denna pojks bdb...

Aerox88ccpower och sen 23 september 2010

EDIT; undra vad ha nheter på mnf? för han har tagit bild på Pontas sprint och lite andra hojar här ifrån
    HAHAHAHA; snälla, vi måste be Emil123 eller Moddlaren eller liknande att gå in och kommentera med lite vetenskapliga uppgifter om hans rör!
    Ju mindre rutin, desto mer liv!

Citat Ursprungligen postat av Philip Visa inlägg
    HAHAHAHA; snälla, vi måste be Emil123 eller Moddlaren eller liknande att gå in och kommentera med lite vetenskapliga uppgifter om hans rör!
    HAHAHA +1 för denna bojkes portningar var ju gudomliga eller hur? För du vet? Han gjode ju ritningarna i paint eh?
    Kika gärna in å kommentera turbo projektet http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=255909

hål på 3 timmar p.g.a inställda lektioner... kul

Reg.datum
    May 2010
    Han heter aerox88cc på tsr. stog de i en kommentar...

Citat Ursprungligen postat av JuppeN Visa inlägg
    HAHAHA +1 för denna bojkes portningar var ju gudomliga eller hur? För du vet? Han gjode ju ritningarna i paint eh?
    Riktig noob iaf :d Kolla min kommentar på hans rör

Citat Ursprungligen postat av Jontee Visa inlägg
    Han heter aerox88cc på tsr. stog de i en kommentar...
    Ah okej '

Förövrigt så hände världens sjukaste grej här ute nyss. Våra grannar, som är inavlade och otroligt korkade bönder skulle elda upp lite virke de hade över. De började tända och tillslut hade elden spridit sig och bränt ner en av deras lador. Nyss stormade det hit ambulanser, poliser och brandbilar med blåljus. Var så jävla underhållande att titta på när de försökte bortförklara sig
    Ju mindre rutin, desto mer liv!

Skillat!
    Aa, fast ne

27. Citat Ursprungligen postat av Philip Visa inlägg
    Riktig noob iaf :d Kolla min kommentar på hans rör

Ah okej '

Förövrigt så hände världens sjukaste grej här ute nyss. Våra grannar, som är inavlade och otroligt korkade bönder skulle elda upp lite virke de hade över. De började tända och tillslut hade elden spridit sig och bränt ner en av deras lador. Nyss stormade det hit ambulanser, poliser och brandbilar med blåljus. Var så jävla underhållande att titta på när de försökte bortförklara sig
    Vilket datum kommenterade du på?

såg en insändare i tidningen idag där en 17-åring hade skrivit in och var förbannad för att han blev nekad att köpa energidryck hahaha, mongon.

Reg.datum
    May 2010

Haha. vafan...

Verka som dom brände ner den med egen vilja
    http://www.blt.se/nyheter/karlshamn/...nd(2274865).gm

Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    såg en insändare i tidningen idag där en 17-åring hade skrivit in och var förbannad för att han blev nekad att köpa energidryck hahaha, mongon.
    De kan vara rätt stränga ibland faktiskt. Var tvungen att senast häromdan, "köpa ut" energudryck åt en polare. Det roliga i det hela är ju att han både är längre än mig och ser flera år äldre ut, men ändå så kräver de legitimation av honom men inte av mig.

Själv så hade man en svenskauppsats till idag att lämna in. Tänkte skriva den tidigare idag och sedan skicka den på kvällskvisten, men hade tydligen inte pappret hemma...
    Sen så har vi Historia A prov imorgon med. Synd att man varken hängt med på lektionerna eller pluggat bara.
    "Inställningen är halva grejen"

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in