Sidan 20 av 305 Första ... 1018192021223070120 ... Sista

Ämne: Dagens Fail!

Citat Ursprungligen postat av Filip Visa inlägg
    Fail/Win, i don't know!

Eftersom jag saknar min Aerox och tycker de är drygt att åka växlat så vill jag skaffa tillbaka en Aerox. Men mina föräldrar sa innan Derbi köpet att detta är den ABSOLUT sista moppeaffären. Håller på att försöka övertala dem, hade en diskution i säkert 1 timme igår. Vi ska fortsätta idag, mamma och pappa är i Täby C själva, då lär dem prata lite angående detta.
    Får hoppas på WIN, vill inte ha FAIL!
    Håll alla tummar ni kan få tag på
    Tycker det är mer fail att du ångra dig imo, provkörde du någon växlad innan du sålde iväg din Aerox? Har du hunnit att lära dig att växla klokt? Osv.
    XT125x:an såld! Nya: Honda XL 125 Varadero -08

Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Har haft 2 växlade mopeder innan Aeroxen, så ja, jag kan växla klokt.

kasta en gång med fiske spööt i vattnet.
    gick dåligt.. så drog in draget fort som fan.. så såg jag att spinnaren inte spann i vattnet... så skulle se om man kunde dra draget.. men gick inte så tog upp spinnaren och när spinnaren va typ 5 cm ovanför vattnet. ser jag en STOOOOR jävla gädda komma från ingen stans i botten och hoppa efter draget och tar tag i skiten... men tappa fisken efter typ 5 sekunder )=
    haha2

5. Pimmes avatar
    Reg.datum
    Jun 2008
    Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    Inte gjort något vettigt på hela dagen..
    Haha, sommarlov i sitt esse! Själv har jag kollat VM hela dagen... Produktivt!

Känns sjukt sorgligt nu när alla som man aldrig kommer gå i samma skola med igen, åker bort över sommaren. :/
    Citat Ursprungligen postat av Michél Visa inlägg
    Med en flaska starksprit och lite rökelse kan allt bli rätt intressant att läsa.

Alla har fått sommarlov utan vi. Sorgligt.

Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Derbin läcker fortfarande olja från oljepluggen under motorn pga. gängpaj.. Provade gänglås men läcker fortfarande, tips?

11. Tappade ljuddämparn på ciaoen..

Reg.datum
    May 2010

Pimmes avatar
    Reg.datum
    Jun 2008
    Trodde det var tisdag idag :|

ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Att jag suttit inne idag och inte gjort något vettigt. Hatar sommarlov, vet ju inte vad man ska göra
    Citat Ursprungligen postat av Sogat
    du måste roota för att kunna printa på ett vettigt sätt jävla nolla.

Du får väl fantisera om en ny rad.

Citat Ursprungligen postat av ralley Visa inlägg
    Att jag suttit inne idag och inte gjort något vettigt. Hatar sommarlov, vet ju inte vad man ska göra
    När jag får lov så kan vi bada, spela tennis o såna grejer

Två 96:or grabbar va ute och körde och var skitstolta över sin original EU kinapuff, jag kommenterar "gullig bögpulka". Så frågar dom vad min går i och jag svarar "110 ungefär". Dom skrattar och säger att det suger.

Man blir helt tagen asså. Vad ska man säga när dom är så blåsta? Dom kan inget om motorer och dylikt överhuvudtaget så man kan inte förklara eller försvara sig.

Dagens fail är alla kaxiga, okunniga småbarn.

Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Fråga dem om dem ska Race:a då?

Citat Ursprungligen postat av Filip Visa inlägg
    Fråga dem om dem ska Race:a då?

Jag provade det. Men dem sa att dom har en HD mc hemma som gör 220 "utan trim", och att dom inte får köra den. Sen garvar dom lite mer åt min cross.

21. Citat Ursprungligen postat av Frågetecken Visa inlägg
    Joinar klubben...
    Count me in!

23. Citat Ursprungligen postat av Mrpalmer Visa inlägg
    +1 me too
    tjena

25. Vi spela lika mot Varberg (3-3) och vi hade 4 ribbskott och ett stolpskott :/

27. Har blästrat och lackat min tank med färgspruta ett jävla jobb, så idag när jag skulle rengöra tanken så börjar det rinna igenom på andra sidan bensinkranen. Tro fan att det har blitt ett hål.

jag och en kompis skulle göra en CS film på elevensval idag men när videon var klar märkte vi att vi använt nå DEMO program och redigerat i så det var en stor text i mitten av bilden stora delar av filmen

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in