Ämne: Dagens Fail!

Citat Ursprungligen postat av Jontee Visa inlägg
    Körde till skolan. både idag och igår... sätter hjälmen uppe på skåpet med goggles glasögonen på. Vi har ett eget rum där skåpen är där bara vår klass kan komma in...

Så igår hade dom tagit väck gogglerna från hjälmen och lagt uppe på skåpen så glaset blev helt repat...(glaset kostade spegel blåt 419kr)
    Blir arg som fan. och säger vem fan har gjort detta?

Så svara dom jag vet inte...
    Så brydde mig inte mer förutom att jag var grymt förbannad. så idag satte jag hjälmen på skåpet igen med goggles på(för att se vad dom skulle göra. så göran dom lika dant, fast nu har dom skruvat av ena skruven som håller skärmen. och hittade inte den...
    Så om jag får redan på vilken de är.
    Kommer hans huvud bli för jävla fint...

Är någon ***** i min klass som är avundsjuka på sakerna...
    fan sånt blir man så sur på, att man inte kan få ha saker liggandes utan att nån jävel ska hålla på att pilla! var så för mig förra året när jag åkte moppe till skolan, konstant under en vecka så var det nån som höll på att dra av locket för nyckellåset och la den typ 2 meter bort och hängde hjälmen på avgasröret...

3. Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av Findus Visa inlägg
    Fan va ballt!
    as coolt

Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Samma sak för mig, äckliga små avundsjuka 7: or som ska pilla på moppen, jävla va rädd en kille vart när vi kom på att de va han som skruvade av kicken på min polare moppe, dääsk dääsk!!
    Citat Ursprungligen postat av mackan663 Visa inlägg
    Oljeslangen sprack när man skulle sätta på den -.- ...

Fyrens avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Hota med stryk! Våld är bästa lösningen!
    Frågan är vad man ska hitta på istället? Försöka snacka med den som håller på en gång, men sen får det fan vara nog.

EDIT: Kanske borde plocka bort julpyntet nu såg jag

7. hences avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Så du säger alltså att om han inte gör som man säger, så ska man slå honom?
    Man ska helst inte använda våld, men när det gäller ens egendom som andra förstör upprepade gånger skulle jag nog faktiskt tänka över saken. Om snack nu inte hjälper då..
    Matlab e-e-e-e-e-e-e-e

9. Reg.datum
    May 2010
    Vet någon var man kan hitta en ny sån skärm skruv?
    Kollat på ridestore osv, men hittar inget där...

11. Citat Ursprungligen postat av Findus Visa inlägg
    Absolut inte, våld är inte lösningen. Oavsätt hur många gånger man säger till. Tank lite på det, vad är det för jävla grottmänniskefasoner egentligen?
    Wow någon som faktiskt inte är helt efterbliven på detta forum.
    w

Elliotts avatar
    Reg.datum
    Dec 2010
    Sov 30 minuter förra natten så går och lägger mig nu eftersom jag nyss vakna upp från sovande tillstånd med huvudet på tangentbordet...
    FD rkan

14. Citat Ursprungligen postat av vivarn Visa inlägg
    vad håller hv på med egentligen Nej dem får ta och skärpa sig nu tycker jag! Kan ju inte åka på spö av aik! :o
    0-2

edit: 0-3

16. Klippte en kärring när hon bara utan förvarning sprang ut på övergångsstället, såg henne ligga i backspegeln men de va fan ingen idé att stanna. Jag hade fan åkt dit för att satmaran sprang ut.

Edit: Backspegeln på moppen fick sig en smäll men annars verkar den hel. Tur

18. Citat Ursprungligen postat av sogat Visa inlägg
    Klippte en kärring när hon bara utan förvarning sprang ut på övergångsstället, såg henne ligga i backspegeln men de va fan ingen idé att stanna. Jag hade fan åkt dit för att satmaran sprang ut.

Du är medveten att du har gjort dig skyldig till smitning vilket oftast innebär fängelse som straff?
    Daniel Öbrink

kör du ens moped sogat?
    F.d. Almsarn

Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Glocalnet

Vi uppgraderade från 8mbit till 24mbit, nu när nya modemet är installerat får jag bara ut ~7.70mbit/s och skickar ~0.80mbit/s

På 8mbit så fick jag ~6.60mbit/s

Citat Ursprungligen postat av mackan663 Visa inlägg
    Oljeslangen sprack när man skulle sätta på den -.- ...

webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av sogat Visa inlägg
    Klippte en kärring när hon bara utan förvarning sprang ut på övergångsstället, såg henne ligga i backspegeln men de va fan ingen idé att stanna. Jag hade fan åkt dit för att satmaran sprang ut.

Du klippte till en kärring med moppen när du körde alltså? När hon gick över ett övergångsställe? Sålänge du inte har trimmad moppe så skulle det nog inte vara så farligt sålänge du varit artig och hjälpt tanten upp. Du kan inte skriva satmara till en tant du (förmodligen?) aldrig träffat bara för att hon "sprang" över ett övergångsställe.

Åååh nej vad synd om dig att backspegeln fick sig en smäll...

Citat Ursprungligen postat av Yoghurt Visa inlägg
    Du är medveten att du har gjort dig skyldig till smitning vilket oftast innebär fängelse som straff?
    Han inser inte att han gjorde fel när han körde på "kärringen" så varför skulle han inse det? Är inte otrevlig mot dig nu bara så du inte tror det.

Citat Ursprungligen postat av Alm Visa inlägg
    kör du ens moped sogat?
    Borde nog inte göra det i alla fall.

24. Citat Ursprungligen postat av Yoghurt Visa inlägg
    Mjo lite, men det var ju halt så det bara gled. :/ Får aina tag på mig så är jag ju rökt.
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Du klippte till en kärring med moppen när du körde alltså? När hon gick över ett övergångsställe? Sålänge du inte har trimmad moppe så skulle det nog inte vara så farligt sålänge du varit artig och hjälpt tanten upp. Du kan inte skriva satmara till en tant du (förmodligen?) aldrig träffat bara för att hon "sprang" över ett övergångsställe.

Åååh nej vad synd om dig att backspegeln fick sig en smäll...
    Den är drevad men jag hjälpte inte tanten, kom ju massa folk som hjälpte henne och en bil körde efter mig men körde in på en stig så han fastnade mellan träden. Hon sprang inte, hon typ..joggade tror jag.

Blev ett jack i backspegeln, tar ut det på försäkringen så det är ingen fara. Man kör ju helförsäkrat!

hences avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Citat Ursprungligen postat av sogat Visa inlägg
    Mjo lite, men det var ju halt så det bara gled. :/ Får aina tag på mig så är jag ju rökt.

Den är drevad men jag hjälpte inte tanten, kom ju massa folk som hjälpte henne och en bil körde efter mig men körde in på en stig så han fastnade mellan träden. Hon sprang inte, hon typ..joggade tror jag.

Blev ett jack i backspegeln, tar ut det på försäkringen så det är ingen fara. Man kör ju helförsäkrat!
    Kul om någon hann se ditt reg. nummer.
    Matlab e-e-e-e-e-e-e-e

Citat Ursprungligen postat av Alm Visa inlägg
    kör du ens moped sogat?
    Jag har en Derbi Xtreme 08.

Citat Ursprungligen postat av hence Visa inlägg
    Kul om någon hann se ditt reg. nummer.
    Har vinklat plåten så tror inte det!

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar