Ämne: Dagens Fail!

Citat Ursprungligen postat av Edvin Visa inlägg
    Ja, vad ska man säga...

https://www.flashback.org/t1483916
    än är inte den siste idioten född

3. Pimmes avatar
    Reg.datum
    Jun 2008
    Citat Ursprungligen postat av repoint Visa inlägg
    Hejsan alla! Jag behöver hjälp fort!
    Det är så att det inte går att få loss muttern till bakhjulet och undrar om det är någon som vet hur jag ska göra !
    Jag har provat med en stark mutterdragare, En spärrnyckel med 2 meters rör på att vi sprutade på massa 5-56 (eller vad det heter)

Är det någon som vet hur jag ska få loss den ?

ONT: Att när jag drar bakhjul så dör den efter 10 meter
    Dra en längre hävstång på skiten.
    Värm skiten.
    Slå på skiten.

FlexBiels avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Farsan smällde mitt bil batteri...
    Citat Ursprungligen postat av 2stroke Visa inlägg
    Det är därför vi inte har några tjejer på forumet, alla kåta moppepojkar skrämmer iväg de (Rifat kommer och langar "eyYYYYYY kolla värsta guzzeen med feta götten, vill bazza henne asoo )

jag har en stalker 08 30moped riktigt gött axx och nu när den har det uppborrade stage 6 röret på går den ungefär 95ärliga säkert snabbare kompisen toppade den i 110 med sin naked med det röret

Reg.datum
    Jul 2010
    Tydligen så har det upptått en reva eller whatever på grannens vägg (jag bor i radhus, förrådet angränsar med grannens husvägg) och självklart så är min moped syndabocken!!

Jag: Men jag har inte lutat den en enda gång mot väggen! Moppen har bara varit i förrådet på vintern och förra året var den alltid på stödet om den var ute!

Päron: Jaa men nu är det så att alla vet att det är din moped, till och med du själv!

Jag: Men vafan! Det är sant, skiten har inte ens NUDDAT den där jävla väggen en endaste gång!

*blalbabalblalblablablablaaaa... osv*
    Citat Ursprungligen postat av DTrejsarn Visa inlägg
    Råkade såga lite i cylindern, men detta gör ingen större skillnad eller?

Reg.datum
    May 2010
    Sitter 5 muppar längst bak i bussen som säger fuck aina och leker coola , nu har dom kollat på en film på en laptop i snart 1,5 timme utan höflurar så det hörs i hela bussen , får damp snart ! Man hör knappt andra personen när man pratar i telefonen och det finns inte några fler lediga platser i bussen......... Skrev det här på mobilen så ni får ursäkta ev. Stavfel
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Jag är en snabb jävel på att rätta folk. Kanske borde bli moderator och permbanna för felpost.

9. Citat Ursprungligen postat av repoint Visa inlägg
    ONT: Att när jag drar bakhjul så dör den efter 10 meter
    sätt tanken i sadeln
    §6.2 Signaturer: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid skärmupplösning 1280x1024. Max tillåten storlek på bild är 468x60 pixlar, har du både text och bild så tillåts max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024.

11. Reg.datum
    Jul 2010
    Lennart: Jag har inte sett den så tydligt men en större repa med lite färg som skalats av om jag minns rätt, huset målades om precis innan vintern så det är där skon klämmer! :S

13. Reg.datum
    Jul 2010
    Jupp, simple as that. Förstår absolut inte varför göra en grej av det? Vi har ju fan en burk passande färg i förrådet för vi har likadana hus. Bara att gå till grannen och "Ah, tjena! På nått vis har det uppstått en repa och lite lacksläpp på eran vägg. Vassågo, här haru en burk färg och en femtiolapp!"

Skit samma! /careface

jag har en stalker 08 30moped riktigt gött axx och nu när den har det uppborrade stage 6 röret på går den ungefär 95ärliga säkert snabbare kompisen toppade den i 110 med sin naked med det röret

Citat Ursprungligen postat av repoint Visa inlägg
    Vetifan hur den ska få platts xd?
    skaffa en liten gocart tank isåfall och en ny pump
    §6.2 Signaturer: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid skärmupplösning 1280x1024. Max tillåten storlek på bild är 468x60 pixlar, har du både text och bild så tillåts max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024.

Jonthäs avatar
    Reg.datum
    May 2010
    att jag inte sover än... sen slut på helgen
    M42B18Power!
    You must be gentle with it, just like with most swedish girls.. BUT I WONT!

Skulle vara måndags "Sjuk" idag sen så vaknar man och är sjuk på riktigt Vissa straffar väl Gud direkt..
    Kolla gärna in mina fordon:Yamaha Aerox, Speedciao'n, Masai db50, flakmoppe

ozcaarls avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av Tim Visa inlägg
    Skulle vara måndags "Sjuk" idag sen så vaknar man och är sjuk på riktigt Vissa straffar väl Gud direkt..
    Önskar att jag också var sjuk Misstog mig på en timme så gick upp mycket tidigare än jag hade behövt idag, fail

Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Att det är 6072min kvar till helg igen.

Noexs avatar
    Reg.datum
    Jun 2010
    Att jag börjar min apu idag med att torka röv på utvecklingsstörda!

Reg.datum
    May 2010
    Kan inte bestämma mig ...

Ny Ipod touch 4G 8gb
    Ny HTC Wildfire Mocca
    Begagnad/Ny ZTE Light V9

Blir tokig snart (!!!)
    Jag är en snabb jävel på att rätta folk. Kanske borde bli moderator och permbanna för felpost.

Citat Ursprungligen postat av Sebbe Visa inlägg

Ny Ipod touch 4G 8gb
    Ny HTC Wildfire Mocca
    Begagnad/Ny ZTE Light V9

Blir tokig snart (!!!)
    iPoden såklart eftersom dom andra två suger, antar att du har en mobil som går att ringa/smsa på?

Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av rideAerox Visa inlägg
    iPoden såklart eftersom dom andra två suger, antar att du har en mobil som går att ringa/smsa på?
    mjo , en LG kp500 som har resitiv skärm som reagerar efter 2 sekunder XD

25. Citat Ursprungligen postat av Sebbe Visa inlägg
    mjo , en LG kp500 som har resitiv skärm som reagerar efter 2 sekunder XD
    duger ju att ringa/smsa sen använder du iPoden till att lyssna på musik/spela osv.

Citat Ursprungligen postat av rideAerox Visa inlägg
    duger ju att ringa/smsa sen använder du iPoden till att lyssna på musik/spela osv.
    Fast ipods är rätt överprisade, bättre å skaffa en mobil som klarar allt iställe

Zte blade tycker jag han bör satsa på
    En svensk tiger!

Citat Ursprungligen postat av Sebbe Visa inlägg

Ny Ipod touch 4G 8gb
    Ny HTC Wildfire Mocca
    Begagnad/Ny ZTE Light V9

Blir tokig snart (!!!)
    Vänta på wildfire S. ett tips.

Ingen ZTE, tröga och fula.

Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Vi körde spökboll idag på idrotten. En polare försöker träffa mig å tar i utav helvete mycket. Dock duckar jag och bollen träffar en tjej(gissa var) så hårt att hon var tvungen att gå till sjuksyster för att få "smärtlindande".
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    Vi körde spökboll idag på idrotten. En polare försöker träffa mig å tar i utav helvete mycket. Dock duckar jag och bollen träffar en tjej(gissa var) så hårt att hon var tvungen att gå till sjuksyster för att få "smärtlindande".
    magen?

Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    Hahahah epic.

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in